Idag är jag förbannad därför att...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
:5sure:6surkart:4skrika:mad::censored
Lite lätt less på alla kollegor som INTE kan se till att komma i tid till jobbet.
:huvet:död

(lite positift i denna kråksång är att jag får massa övertid :D)

Vem fan orkar komma i tid..

Jag är förbannad för att jag inte ens kan sova bra efter en dagstripp till Norge när man knappt sovit nåt natten innan.
Ett par timmars sömn o sen över 10 timmar i bil borde väl få vem fan som helst att sova som ett barn i ett par dygn. :gnissla

Alex T

ruta ett igen
Gick med
20 Mar 2007
Hoj
Honda SP-2 castrol edition
För att en åderförkalkad kärring på lönekontoret till mitt ena jobb fått för sig att dra 1500kr i frivillig skatt när nettolönen är 2600. har sagt till henne 2 ggr att skita i den frivilliga delen av skatten, ena gången drog hon inte skatt alls o idag var då den andra, ska köra bort imorron o klubba kärringen

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
att det e så sjukt lyhört i min lägenhet jag hör grannens jävla fågel, jag kan inte spela musik på normal nivå ens på dagarna för det hörs exakt lika bra hos min granne som hos mig trotts att jag ljudisolera väggarna med glassfiberull och våtrumsgips..

Att min yterdörrskramlar när porten öppnas å stängs men det vägrar föreningen fixa, precis som det sprukna handfattet och läckande toaletten..

Ska fan spola ner ett ton betong när jag flyttar.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Är jävligt less på att jag jämt ska bli sjuk när träningen går som bäst! :mad: Finns inget mer frustrerande :huvet

Ja fy fan, ja e livrädd att jag ska gå o bli sjuk nu när jag äntligen kommit igång igen.

Jag är förbannad över att jag inte kan få njuta en kväll i lugn o ro i soffan me lite tv för då blir jag depp direkt :gnissla :huvet :mad:
Jävla fruntimmer! :mad::mad::mad::död
Så jävla trött men måste ändå hitta på nåt att göra fram till läggdags.

valmers

Gudomlig sporthojare
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
E-Wheels E2S V2 MAX
Att min yterdörrskramlar när porten öppnas å stängs men det vägrar föreningen fixa, precis som det sprukna handfattet och läckande toaletten..

Föreningen? Bor du i bostadsrätt är det där ditt ansvar.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Kunde satt upp ljudisolering för studios också men trodde faktiskt att det inte va så lyhört.

Ska mäta ljud skilnaden i min hall och trapp uppgången den e fan löjligt liten, kan räkna fotstegen tidnings budet tar hela vägen upp till 4e våningen från sängen..

Föreningen? Bor du i bostadsrätt är det där ditt ansvar.
Nix, står tydligt i stadgan att ytterdörr och toalett är föreningens egendom, dörren förstår jag men toaletten?:3freak

Last edited:

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Ja fy fan, ja e livrädd att jag ska gå o bli sjuk nu när jag äntligen kommit igång igen.

Jag är förbannad över att jag inte kan få njuta en kväll i lugn o ro i soffan me lite tv för då blir jag depp direkt :gnissla :huvet :mad:

Pussla, läsa en riktigt bra bok, storstäda lägenheten (kliniskt rent ska det va!) kan du kanske "roa" dig med? De två första är ju inte så energikrävande.. Fungerar det inte att kolla ngn komediserie på nätet då? (casttv.com)

att det e så sjukt lyhört i min lägenhet jag hör grannens jävla fågel, jag kan inte spela musik på normal nivå ens på dagarna för det hörs exakt lika bra hos min granne som hos mig trotts att jag ljudisolera väggarna med glassfiberull och våtrumsgips..

Visserligen var det väggarna du isolerade men har du koll på vad det kostar att isolera ett innertak? Hur mkt av takhöjden "tar" en riktigt bra isolering? Den J*VLA tvättstugan är under min lgh & den hörs (maskinen) t.o.m när jag lyssnar på musik med hörlurar.. :huvet :gnissla

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Pussla, läsa en riktigt bra bok, storstäda lägenheten (kliniskt rent ska det va!) kan du kanske "roa" dig med? De två första är ju inte så energikrävande.. Fungerar det inte att kolla ngn komediserie på nätet då? (casttv.com)

Visserligen var det väggarna du isolerade men har du koll på vad det kostar att isolera ett innertak? Hur mkt av takhöjden "tar" en riktigt bra isolering? Den J*VLA tvättstugan är under min lgh & den hörs (maskinen) t.o.m när jag lyssnar på musik med hörlurar.. :huvet :gnissla

Mmm fundera på att rensa ur lite kläder o få ordning i byrån.
Jag vill ju helst bara luta mig tillbaka o kolla på TV, men som sagt så blir ja bara deppig o jävlig då :död

Bobbo V

Blodgivare
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
KTM 660 ´03

Fruntimmer, :huvet

Jag borde nog vara förbannad på mig själv igentligen, faller alltid för fel tjejer.. :gnissla

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Mmm fundera på att rensa ur lite kläder o få ordning i byrån.
Jag vill ju helst bara luta mig tillbaka o kolla på TV, men som sagt så blir ja bara deppig o jävlig då :död

Sorg är konstant.
Tillåt dig att sörja.
Då går det över fortare.

Alkohol dämpar ångest.
Tillfälligt.
Kommer tillbaka dubbelt värre.
Låt bli.

Lycka till!

sauber

Ny medlem
Gick med
2 May 2006
Hoj
Astrimmad R1-06
vädergudarna har valt att leverera ett djävulskt snöoväder över skåne strax efter lunch... -15 igår!
brassa h-vetet och bööörna med hojen har aldrig känts längre bort!

fakk!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Vill köra hoj men slicks och snö funkar fan inte alls bra :mad::mad::mad:

Är mest förbannad på den helvetes jävla snön som bara vräker ner utan nån som helst sympati :mad:

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA