Det är bara ditt problem
Sjuk?Jag är förbannad på hur förbaskat tradigt livet kan bli ibland.
Men, får se det från den ljusa sidan, man har ju iaf ingen hälsa att va rädd om.
Ungefär samma här + Bredspackling .Jävla piss - snuvig, ont i halsen och matt av bara helvete, och kanske den tyngsta veckan hittills på jobbet, murphy?
Halkade i den jävla pissnön.
Rätt in i pall m ställningsmtrl.
Fick nog en spricka i revbenet
Nice när man ska upp o ner på den jevla kranbilen.....
Btw.Bör man inte få 2 veckors konvelesens i Thailand betalt av arbetsgivaren pga spricka i revben??
Suck.Anmäl arbetsskada, bli sjukskriven, tyvärr får du betala biljetten till Thailand själv.
Suck.
Skulle valt ett annat yrke om man vill se världen.
Men,iofs.Idag var jag i Förslöv
Ibland vill jag ha ett jobb där man sitter ned betydligt mer än vad jag gör Har så satans ont i fötterna efter att ha gått omkring i osköna vinterkängor och jobbat i 12 timmar idag
Tips på vad man ska köpa för sulor till pjucksen?
Börjar bli lite lätt förbannad nu.
Såhär är det, vägen jag åker till jobbet är ganska krokig och just nu ganska vintrig såklart. Men dom plogar bra så det är helt OK.
Hastighetsbegränsingen är 70 km i timmen, och det är inga problem att köra det. Och nu när det varit vinterväg så pass länge har man vant sig att köra i halt väglag. Mjuka rörelser lixom.
MEN, det finns en stackare som inte förmår att köra mer än 40 km i timmen. Jag har hamnat bakom samma bil ett antal ggr. Och den som kör bilen verkar helt livrädd och har tydligen inte vant sig vid vinterväglag.
Jag vet inte om det sitter dåliga däck på bilen, eller om det handlar om osäkerhet. Men om man är så inåt helvete osäker på att köra bil, då tycker jag att man endera får ta bussen, eller gå en halkövningskurs och lära sig att hantera bilen i halt väglag.
Det är ju faktiskt lite trafikfarligt att köra för sakta oxå. Och jag menar inte att man ska ligga och bränna i 100, men åtminstone kunna köra enligt rekomenderad hastighet.
Funderar på att tipsa om en kurs eller nåt.
//Mad
Börjar bli lite lätt förbannad nu.
Såhär är det, vägen jag åker till jobbet är ganska krokig och just nu ganska vintrig såklart. Men dom plogar bra så det är helt OK.
Hastighetsbegränsingen är 70 km i timmen, och det är inga problem att köra det. Och nu när det varit vinterväg så pass länge har man vant sig att köra i halt väglag. Mjuka rörelser lixom.
MEN, det finns en stackare som inte förmår att köra mer än 40 km i timmen. Jag har hamnat bakom samma bil ett antal ggr. Och den som kör bilen verkar helt livrädd och har tydligen inte vant sig vid vinterväglag.
Jag vet inte om det sitter dåliga däck på bilen, eller om det handlar om osäkerhet. Men om man är så inåt helvete osäker på att köra bil, då tycker jag att man endera får ta bussen, eller gå en halkövningskurs och lära sig att hantera bilen i halt väglag.
Det är ju faktiskt lite trafikfarligt att köra för sakta oxå. Och jag menar inte att man ska ligga och bränna i 100, men åtminstone kunna köra enligt rekomenderad hastighet.
Funderar på att tipsa om en kurs eller nåt.
//Mad
Jo, såklart att jag gör.Tjör om fanskapet?
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|