Biltmore
Blood Group: Red
Jag är lite arg för att det är snöstorm...igen.....
Algebra, varför lärde jag mig inte det på gymnasiet?
Algebra, varför lärde jag mig inte det på gymnasiet?
Jo, såklart att jag gör.
Men att personen i fråga, inte själv känner att den är en jävla bromskloss. Det är fan ett mysterium.
Tack, det va det första jag konstatera "men ,varför inte bara göra så här.."För att det är helt meningslöst?
Det är visst så i hela sverige, finns gott om såna idioter här med tyvärr!Börjar bli lite lätt förbannad nu.
//Mad
DRAAA ÅÅÅT HELVETE!!!!....
Ungefär nåt sånt....skitsamma varför..
Kört fast på en nästintill rak väg. Dubbfritt var ett bra förslag tyckte någon i Ledningen.
Blir ju jävligt förbannad.
Börjar bli lite lätt förbannad nu.
Såhär är det, vägen jag åker till jobbet är ganska krokig och just nu ganska vintrig såklart. Men dom plogar bra så det är helt OK.
Hastighetsbegränsingen är 70 km i timmen, och det är inga problem att köra det. Och nu när det varit vinterväg så pass länge har man vant sig att köra i halt väglag. Mjuka rörelser lixom.
MEN, det finns en stackare som inte förmår att köra mer än 40 km i timmen. Jag har hamnat bakom samma bil ett antal ggr. Och den som kör bilen verkar helt livrädd och har tydligen inte vant sig vid vinterväglag.
Jag vet inte om det sitter dåliga däck på bilen, eller om det handlar om osäkerhet. Men om man är så inåt helvete osäker på att köra bil, då tycker jag att man endera får ta bussen, eller gå en halkövningskurs och lära sig att hantera bilen i halt väglag.
Det är ju faktiskt lite trafikfarligt att köra för sakta oxå. Och jag menar inte att man ska ligga och bränna i 100, men åtminstone kunna köra enligt rekomenderad hastighet.
Funderar på att tipsa om en kurs eller nåt.
//Mad
Vad har du nu gjort? Tycker att det börjar bli lite många såna här "nu sket det sig"-inlägg från dig nu, och regelbundet kommer de också
Jaa men de skiter sig ju hela jävla tiden o att skriva det bland annat här hjälper ibland lite för att knocka skiten åt sidan för ett litet tag
Fan allt är tillåtet i krig o kärlek...
Menade inte att jag är trött på att läsa dina inlägg, menade att det verkar skita sig lite väl mycket för dig vilket ju är synd...
Neh o de skiter ja i vilket också om de vore så
Det skiter sig ganska hårt för mig ja, o just nu när ja skulle svara på dehär så sket de sig gaaaaanska så oerhört hårt
Fan sysslar man me egentligen
Hade jag bara skottat snö i 10 minuter till så hade jag antagligen vare men nu är de istället...
Haha, du har det inte lätt du
Den där jävla snön är jag förbannad på, den ställer ju till det lite över allt... Skottade uppfarten härom dagen, och la ner ganska mycket möda (halvtöad återfrusen snö är hååård) på att skotta fram en av bilarna då jag skulle ut och köra senare på kvällen. Vad har då hänt när man kommer ut några timmar senare? Jo, ett stort snöflak har släppt från taket och mer eller mindre begravt både bil och uppfart. En hel eftermiddags jobb åt helvete
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|