Idag är jag förbannad därför att...

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Jag går runt och är en blandning av förbannad och besviken hela dagarna.
Jag har fallit ner i snusträsket IGEN.
Så nu måste jag boka in en tvåveckors i något snusfritt land ASAP.

Fakkdefakkmaddefakke.

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
DRAAA ÅÅÅT HELVETE!!!!....

Ungefär nåt sånt....skitsamma varför..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
DRAAA ÅÅÅT HELVETE!!!!....

Ungefär nåt sånt....skitsamma varför..

Vad har du nu gjort?:va Tycker att det börjar bli lite många såna här "nu sket det sig"-inlägg från dig nu, och regelbundet kommer de också:7peta

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Kört fast på en nästintill rak väg. Dubbfritt var ett bra förslag tyckte någon i Ledningen.
Blir ju jävligt förbannad.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Inte sovigt alls inatt :3freak vafan ska man använda den här dagen till då inte direkt så hjärnan e pigg...

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Börjar bli lite lätt förbannad nu. :mad:

Såhär är det, vägen jag åker till jobbet är ganska krokig och just nu ganska vintrig såklart. Men dom plogar bra så det är helt OK.

Hastighetsbegränsingen är 70 km i timmen, och det är inga problem att köra det. Och nu när det varit vinterväg så pass länge har man vant sig att köra i halt väglag. Mjuka rörelser lixom.

MEN, det finns en stackare som inte förmår att köra mer än 40 km i timmen. Jag har hamnat bakom samma bil ett antal ggr. Och den som kör bilen verkar helt livrädd och har tydligen inte vant sig vid vinterväglag.

Jag vet inte om det sitter dåliga däck på bilen, eller om det handlar om osäkerhet. Men om man är så inåt helvete osäker på att köra bil, då tycker jag att man endera får ta bussen, eller gå en halkövningskurs och lära sig att hantera bilen i halt väglag.

Det är ju faktiskt lite trafikfarligt att köra för sakta oxå. Och jag menar inte att man ska ligga och bränna i 100, men åtminstone kunna köra enligt rekomenderad hastighet.

Funderar på att tipsa om en kurs eller nåt. :rolleyes:

//Mad

Känner exakt samma sak (i samma län, mellan Västerås och Sigtuna). Det är ALLTID någon som envisas med att ligga 50 km/h på 80-90 väg trots att väggreppet tilllåter rekomenderad hastighet. När man kör om ser man att det alltid är samma typ av förare, någon som sitter och kramphåller i ratten och ser livrädd ut.:skrämd

Last edited:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Vad har du nu gjort?:va Tycker att det börjar bli lite många såna här "nu sket det sig"-inlägg från dig nu, och regelbundet kommer de också:7peta

Jaa men de skiter sig ju hela jävla tiden o att skriva det bland annat här hjälper ibland lite för att knocka skiten åt sidan för ett litet tag :tummenupp
Fan allt är tillåtet i krig o kärlek...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Jaa men de skiter sig ju hela jävla tiden o att skriva det bland annat här hjälper ibland lite för att knocka skiten åt sidan för ett litet tag :tummenupp
Fan allt är tillåtet i krig o kärlek...

Menade inte att jag är trött på att läsa dina inlägg, menade att det verkar skita sig lite väl mycket för dig vilket ju är synd...:pannkyss

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Menade inte att jag är trött på att läsa dina inlägg, menade att det verkar skita sig lite väl mycket för dig vilket ju är synd...:pannkyss

Neh o de skiter ja i vilket också om de vore så :D
Det skiter sig ganska hårt för mig ja, o just nu när ja skulle svara på dehär så sket de sig gaaaaanska så oerhört hårt :gnissla
Fan sysslar man me egentligen :huvet
Hade jag bara skottat snö i 10 minuter till så hade jag antagligen vare :) men nu är de :gnissla istället...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Neh o de skiter ja i vilket också om de vore så :D
Det skiter sig ganska hårt för mig ja, o just nu när ja skulle svara på dehär så sket de sig gaaaaanska så oerhört hårt :gnissla
Fan sysslar man me egentligen :huvet
Hade jag bara skottat snö i 10 minuter till så hade jag antagligen vare :) men nu är de :gnissla istället...

:D
Haha, du har det inte lätt du:hihi
Den där jävla snön är jag förbannad på, den ställer ju till det lite över allt... Skottade uppfarten härom dagen, och la ner ganska mycket möda (halvtöad återfrusen snö är hååård) på att skotta fram en av bilarna då jag skulle ut och köra senare på kvällen. Vad har då hänt när man kommer ut några timmar senare? Jo, ett stort snöflak har släppt från taket och mer eller mindre begravt både bil och uppfart. En hel eftermiddags jobb åt helvete:huvet

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
:D
Haha, du har det inte lätt du:hihi
Den där jävla snön är jag förbannad på, den ställer ju till det lite över allt... Skottade uppfarten härom dagen, och la ner ganska mycket möda (halvtöad återfrusen snö är hååård) på att skotta fram en av bilarna då jag skulle ut och köra senare på kvällen. Vad har då hänt när man kommer ut några timmar senare? Jo, ett stort snöflak har släppt från taket och mer eller mindre begravt både bil och uppfart. En hel eftermiddags jobb åt helvete:huvet

Men tänk vilket helvete de skulle vare om du inte fixat den andra snön först..
De va iaf så ja tänkte, bäst som fan att ja får undan de som komme nu innan de antingen blir plusgrader o snön blir tung eller eventuellt smälter lite o de blir frysgrader igen så man har en isklump på bilen, eller också att de snöar lika mkt igen så man har en meter snö att ta bort runt hela skiten...
Va snäll nog o skotta lite runt mina parkeringsgrannar me :p

Nu har man iaf gymmat lite, benpass som idag gör mig förbannad som fan, råkade skrika ut f*tta över hela gymmet så ja fick be om ursäkt te en stackars brud som stod precis framför mig :D :näsblod :död

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA