Det är väl i och för sig inte omöjligt att ragatan har stavat fel på sin egen hemsida.Ibland känns det lätt att ha fel. Tur att det finns folk med djupare kunskaper inom området. Tack!
Det är väl i och för sig inte omöjligt att ragatan har stavat fel på sin egen hemsida.Ibland känns det lätt att ha fel. Tur att det finns folk med djupare kunskaper inom området. Tack!
Det är väl i och för sig inte omöjligt att ragatan har stavat fel på sin egen hemsida.
Idag är jag förbannad på försäljare, dom kan fan inte ha många hjärnceller.
Små barnsföräldrar kan dra åt helvete, uppfostra era barn för helvete
Idag är jag förbannad därför att...
...en del bilister kör som idioter och tvingar en att försöka tvärnita med 60 ton bakom sej
EDIT: är även förbannad över att man inte får till grammatiken ikväll
Nåt sånt existerar inte, möjligen i dalen bakom den gula eken i tjörmotskogenStora barnsföräldrar då?
Tycker dom flesta tradare kör med "störst går först"en del bilister kör som idioter och tvingar en att försöka tvärnita med 60 ton bakom sej
Polarn tog ut hojen för första gången igår... Sen plockade farbror blå in honom på hemvägen.
Han skulle ta kortet om en månad, men nu blev lämpet indraget så nu är jag utan åk kompis i sommar
Meen vad säger man. Han får väl skylla sig själv lite.
"Lite"?
Dagens anledning till irritation i Sthlm; efter närapå en vecka av sol och åtminstone viss reducering av altituden på snödrivor så yr det lappmjäll utanför fönstret igen.
Dubbelmoral!!!!!
Det är jävligt enkelt att tillrättavisa andra, men man kanske själv ska ha rent mjöl i påsen innan man börja gnälla på andra....
En tanke bara.
Polarn tog ut hojen för första gången igår... Sen plockade farbror blå in honom på hemvägen.
Han skulle ta kortet om en månad, men nu blev lämpet indraget så nu är jag utan åk kompis i sommar
Meen vad säger man. Han får väl skylla sig själv lite.
Han lär ju inte blivit stoppad utan anledning
Nej det kan man inte säga kanske.
Jag vet inte exakt vad som hände.
Okej, tråkigt hur som!
Vad skulle hända om han torska igen?
En sommar utan att gasa är som att borra utan borr ju
Det snöar ute.
Det e mars och jag bor i Skåne!! Det ska ju vara snöfritt och torrt ute.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|