kört e6an mellan trelleborg malmö nån gång? motorvägssträckan där man brukar träffa på lastbilar är endast en mil lång, men det mesta jag varit med om är FEM omkörningar av lastbil med lastbil
Fyfan... Kan tänka mig att du nästan spräckte en ven i pannan där va?
Själv hade jag svurit mig hes där bakom ratten...
Idag är jag förbannad för att man aldrig lär sig var gränsen går samt att man aldrig håller ord när man lovar sig själv att aldrig mer dricka... Fyfan vad obra jag mår idag...
jag är förbannad att jag inte har värme i handtagen så jag hade kunnat kört 5 mil till idag
då måste du kört både fort och långt för jag tyckte inte det var så kallt idag
vid 120 började det bli kallt
Pixlade bilder
Läser i dagens Metro att nån fotbollsstjärna pucklat på någon stackare utanför Göta Källare i Sthlm.
Artikeln presenteras med två bilder, en på Göta Källare och en på "Fotbollsstjärnan".
Den senare är en bild - 5x4 hudfärgade pixlar (!) med namnet "Fotbollsstjärnan" skrivet under. Bilden är inköpt från Scanpix.
Förr brukade de pixla ögonen eller en liten del av bilden, men nu är hela bilden pixlad till oigenkännlighet.
Varför gör de såhär? Att de ens bemödar sig att köpa en bild om de skall förstöra den? De kunde ju lika gärna ta vilken bild som helst?
Det som gör mig förbannad är när dom vitpixlar händerna också för att man inte ska se att det är en neger.
Är det en ljushyad person pixlar dom aldrig övrig hud utom ansiktet.
Den där fotbollsliraren som våldtog någon halvt avsmullen brud blev blekare än en nybadad albinobäbis när han pixlades.
Det som gör mig förbannad är när dom vitpixlar händerna också för att man inte ska se att det är en neger.
Är det en ljushyad person pixlar dom aldrig övrig hud utom ansiktet.
Den där fotbollsliraren som våldtog någon halvt avsmullen brud blev blekare än en nybadad albinobäbis när han pixlades.
"Det är en tolkningsfråga. Det är upp till dig att avgöra."
Åh, vad skönt att veta att man har så tydliga riktlinjer när det gäller hundratals miljoner.
Garageuppfartshelvetet ligger i skugga, lagom till att solen gått ned. Värt. Speciellt med decimetertjock iskaka efter att sambon vägrat förstå att man skottar INNAN man kör upp på, eller utför uppfarten.
Förra säsongspremiären innebar tre kvällar med salt och spett...i år skiter jag i't och kör dödsraket istället, förhoppningsvis så kommer värmen snart, fan tro't...miljöhot my ass. Man blir förbannad.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|