Idag är jag förbannad därför att...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Strålande sol även idag.
Ja det e ju nice men jag jobbar ju så kan inte åka enduro.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Kom hem runt halv 6 i morse efter en blöt efterfest på ett hotellrum, vaknar 5 timmar senare och är jättepigg. Eller inte.
Nu ska jag tvinga mig ut till sommarstugan för att grilla korv och spika tak :brinnerup

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
kört e6an mellan trelleborg malmö nån gång? motorvägssträckan där man brukar träffa på lastbilar är endast en mil lång, men det mesta jag varit med om är FEM omkörningar av lastbil med lastbil :huvet

Fyfan... Kan tänka mig att du nästan spräckte en ven i pannan där va?:huvet
Själv hade jag svurit mig hes där bakom ratten...

Idag är jag förbannad för att man aldrig lär sig var gränsen går samt att man aldrig håller ord när man lovar sig själv att aldrig mer dricka... Fyfan vad obra jag mår idag...:huvet

Last edited:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Fyfan... Kan tänka mig att du nästan spräckte en ven i pannan där va?:huvet
Själv hade jag svurit mig hes där bakom ratten...

Idag är jag förbannad för att man aldrig lär sig var gränsen går samt att man aldrig håller ord när man lovar sig själv att aldrig mer dricka... Fyfan vad obra jag mår idag...:huvet

haha det kan man lugnt säga, och jag svär väldigt mycket redan i normal trafik :gnissla

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Pixlade bilder

Läser i dagens Metro att nån fotbollsstjärna pucklat på någon stackare utanför Göta Källare i Sthlm.

Artikeln presenteras med två bilder, en på Göta Källare och en på "Fotbollsstjärnan".

Den senare är en bild - 5x4 hudfärgade pixlar (!) med namnet "Fotbollsstjärnan" skrivet under. Bilden är inköpt från Scanpix.

Förr brukade de pixla ögonen eller en liten del av bilden, men nu är hela bilden pixlad till oigenkännlighet.

Varför gör de såhär? Att de ens bemödar sig att köpa en bild om de skall förstöra den? De kunde ju lika gärna ta vilken bild som helst?

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
Pixlade bilder

Läser i dagens Metro att nån fotbollsstjärna pucklat på någon stackare utanför Göta Källare i Sthlm.

Artikeln presenteras med två bilder, en på Göta Källare och en på "Fotbollsstjärnan".

Den senare är en bild - 5x4 hudfärgade pixlar (!) med namnet "Fotbollsstjärnan" skrivet under. Bilden är inköpt från Scanpix.

Förr brukade de pixla ögonen eller en liten del av bilden, men nu är hela bilden pixlad till oigenkännlighet.

Varför gör de såhär? Att de ens bemödar sig att köpa en bild om de skall förstöra den? De kunde ju lika gärna ta vilken bild som helst?

troligtvis eftersom att det inte tar många minuter att hitta orginalbilden om endast en liten del är pixlad, sen varför de bemödar sig med att köpa bilden när det knappt går att luska ut vad den föreställer vettefan

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det som gör mig förbannad är när dom vitpixlar händerna också för att man inte ska se att det är en neger.

Är det en ljushyad person pixlar dom aldrig övrig hud utom ansiktet.

Den där fotbollsliraren som våldtog någon halvt avsmullen brud blev blekare än en nybadad albinobäbis när han pixlades.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Det som gör mig förbannad är när dom vitpixlar händerna också för att man inte ska se att det är en neger.

Den där fotbollsliraren som våldtog någon halvt avsmullen brud blev blekare än en nybadad albinobäbis när han pixlades.

[YOUTUBE-ID]vbK9xTy7m-A[/YOUTUBE-ID]

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12

[YOUTUBE-ID]qvyjBNsNct4[/YOUTUBE-ID]

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Stör mig fruktansvärt på 15-åriga tjejer (alltid av utländsk härkomst av nån anledning) som tror att alla vill lyssna på deras jihadmusik på tunnelbanan vilket resulterar i att de med sin skräniga mobil (utan lurar) besudlar hela vagnen i morgonrusningen.

Tacka vet jag de rumänska dragspelarna...

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
"Det är en tolkningsfråga. Det är upp till dig att avgöra."
Åh, vad skönt att veta att man har så tydliga riktlinjer när det gäller hundratals miljoner. :huvet

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Garageuppfartshelvetet ligger i skugga, lagom till att solen gått ned. Värt. Speciellt med decimetertjock iskaka efter att sambon vägrat förstå att man skottar INNAN man kör upp på, eller utför uppfarten.

:gnissla

Förra säsongspremiären innebar tre kvällar med salt och spett...i år skiter jag i't och kör dödsraket istället, förhoppningsvis så kommer värmen snart, fan tro't...miljöhot my ass. Man blir förbannad.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
"Det är en tolkningsfråga. Det är upp till dig att avgöra."
Åh, vad skönt att veta att man har så tydliga riktlinjer när det gäller hundratals miljoner. :huvet

Nejdå... Då tolkar man det bara på ett sätt som är mest positivt för sig själv.. Det kan aldrig gå fel.. :D

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Garageuppfartshelvetet ligger i skugga, lagom till att solen gått ned. Värt. Speciellt med decimetertjock iskaka efter att sambon vägrat förstå att man skottar INNAN man kör upp på, eller utför uppfarten.

:gnissla

Förra säsongspremiären innebar tre kvällar med salt och spett...i år skiter jag i't och kör dödsraket istället, förhoppningsvis så kommer värmen snart, fan tro't...miljöhot my ass. Man blir förbannad.

Vaffan... Sluta gnäll, en liten kort jävla garageuppfart... Det är ju så man blri förbannad... :mad:
Vi har 1-1½dm iskaka över varenda lite gatstump i området och det är minst 150m till närmasta barmark... Med hus överallt så tinar det aldrig..
Håller dock med om miljötjafset.. Globaluppvärming my ass..
då kan den ta och parkera ovanför Järfälla ett tag tack!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA