Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Nummer 1: Jag drog igång ett gammalt lik till bil jag hade stående i garaget idag i brist på andra fortskaffningsmedel för tillfället. Enda problemet är bara att förardörren är extremt svår att stänga, från insidan är det nästan omöjligt. Sen har grenrörspackningen antagligen gett upp då den visslar väldigt fint. OCH det luktade koskit när jag slog på fläkten :mad:
Bilen har stått i snart två år så det kanske inte var så konstigt...

Nummer 2: Jag handlade lite mat för tjejen är i Göteborg hela veckan och givetvis hade hon inte lagat mat för hela veckan åt mig :mad:
Fast det var egentligen inte det som gjorde mig arg utan det faktum att jag mitt förbannade korkade hästarsel lyckades med konststycket att köpa HUSHÅLLSOST!!!! Det som är så förbannat äckligt *läs; smakar inte ett skit* och till råga på allt så köpte jag TVÅ kilo! Jag vet att jag stod och kollade på prästosten och jag var säker på att jag tog en sådan men när jag packade upp kassen så fick jag se det hela :(
Kan man sälja den på blocket kanske?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Nummer 1: Jag drog igång ett gammalt lik till bil jag hade stående i garaget idag i brist på andra fortskaffningsmedel för tillfället. Enda problemet är bara att förardörren är extremt svår att stänga, från insidan är det nästan omöjligt. Sen har grenrörspackningen antagligen gett upp då den visslar väldigt fint. OCH det luktade koskit när jag slog på fläkten :mad:
Bilen har stått i snart två år så det kanske inte var så konstigt...

Nummer 2: Jag handlade lite mat för tjejen är i Göteborg hela veckan och givetvis hade hon inte lagat mat för hela veckan åt mig :mad:
Fast det var egentligen inte det som gjorde mig arg utan det faktum att jag mitt förbannade korkade hästarsel lyckades med konststycket att köpa HUSHÅLLSOST!!!! Det som är så förbannat äckligt *läs; smakar inte ett skit* och till råga på allt så köpte jag TVÅ kilo! Jag vet att jag stod och kollade på prästosten och jag var säker på att jag tog en sådan men när jag packade upp kassen så fick jag se det hela :(
Kan man sälja den på blocket kanske?

Är det "Favorit" hushållsost, så är den inte alls dum.
Är det Arlas, så är den ett svart hål av ickesmak.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Jag håller med, hushållostarna skiljer sig markant åt i smak beroende på tillverkare.

Jag köpte något för mig okänt märke på ICA, smaken var helt OK, men ostajäveln var totalt omöjlig att hyvla.

Det slutade med att jag i ilska frös in ostajäveln och sedan rev den och använde den som pizza-ost.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Befinner mig i stockholm.
har handlat.
på coop.

Kom innanför dörrn å ja ba likCsom "SHIT POMFRITT, it's fucking HUGE"
Hamnade borta på läsk-department å ba fan "This is not where da raZors hang out, I'm fucking lost"
Sen ja likCsom "vart är da onetime-raZor place?"
Å kärringen ba "Dom är slut"
å ja gick likcsom "NAAAAW"
och köpte läsk å choklad för å tröstäta
tänkte köpa ben and jerrys, men sen sa min hjärna ba likcsom "Hotel, there is NO SPOON"
"NOOOOO"

He ä int utan att man blir förbannat :mad:

Jag håller med, hushållostarna skiljer sig markant åt i smak beroende på tillverkare.

Jag köpte något för mig okänt märke på ICA, smaken var helt OK, men ostajäveln var totalt omöjlig att hyvla.

Det slutade med att jag i ilska frös in ostajäveln och sedan rev den och använde den som pizza-ost.

Finns en kryddost som faderkakan alltid köper som också är totalt jävla stört omöjligt att hyvla. Bara tanken på den gör mig förbannad!

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Finns en kryddost som faderkakan alltid köper som också är totalt jävla stört omöjligt att hyvla. Bara tanken på den gör mig förbannad!

Jag tror jag vet vilken det är, min farmor köper den.

God som satan dock, dom få gånger man lyckas stycka lös lite och lägga på mackan!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Det är Arlas :gråta

Jag kapade osten på mitten och slängde in den andra halvan i frysen och kommer göra nån slemmig ostkaka eller dylikt av den istället :mad:

Nu är jag förbannad för att isen i groggen smälter för fort, jävla piss med varm cola :huvet

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Du som dricker för sakta om isen hinner smälta, jeffla amatör att man ska behöva lära dig allt :mad: :D

Den skulle ju avnjutas och jag vill inte få bubblor i näsan :crash
På bartenderkursen fick jag lära mig att man ska ha hela glaset överfyllt med is för då kyler isen "ned sig själv" och man slipper blaskgroggar. Men jag har ingen ismaskin inkopplad här hemma så det blir lite jobbigt :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Vet inte om man ska va förbanad eller glad.

Har helt plötsligt blivigt ensam extraarbetare på jobbet, gött med mycket timmar men börjar bli ruggigt leds på att jobba helger och va ledig vardagar och nu MÅSTE jag jobba varje helg..

Socialtliv? glöm det...

Nytt jobb? ja hitta ett jobb som elektrikerLÄRLING är ju omöjligt och jag har 3 månader kvar på lärlingstiden.
Prata med elektrikerförbundet, får inte lärlingstid om jag gör sån där slavpraktik som arbetsförmedlingen erbjuder (få 5500 i månaden i tre månader för att jobba heltid) Så där sket sig den möjligheten också.. Och att en sån plats leder till jobb är ju ett skämt..

Är så jävla leds på det här att jag till och med sökt jobbet startriker länka till i sin plojtråd..

Sen har jag troligen glömt plånboken i skåpet på gymmet.

Fan när man är socialt undernärd känns alla i landsproblem som de e värt å ställe sig framför ett tåg för..

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Hitta en lapp i brevlådan.

"lgh 11 din toalett står och rinner vilket stör grannarna"

Vet inte vad som är värst, att min toalett rinner, att det hörs in till mina grannar eller att dom på fullaste allvar tror att dom stör sig på det mer än jag gör?

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Att ta sig från punkt A till punkt B med tåg:
Steg 1: Köp biljett till hutlöst överpris av otrevlig personal.
Steg 2: Transportera din materiell och din kropp till tågstation.
Steg 3: Upptäck att ditt tåg är försenat med 20 min.
Steg 4: Upptäck att dessa 20 min blir 40 min istället.
Steg 5: Inse att du kommer missa ditt anslutningståg som tar dig från punkt C till din slutdestination vid punkt B.
Steg 5: Fösök boka om vilket är ett mindre världskrig, få 50 kr i ersättning på Pressbyrån vilket ger dig 2 tuggummin och 25 cl juice vilket även blir din middag.
Steg 6: Sent omsider kommer tåget och du kliver på.
Steg 7: Få info i högtalarna om tekniskt fel på loket som måste backa hela vägen till punkt C, detta innebär att du måste ta en omväg via punkterna D, E, F, G samt H.
Steg 8: Vid punkt G är det dock ett signalfel och tåget måste passera punkterna I, J, K, L, M samt N.
Steg 9: Vid sträckan mellan punkt J och punkt K måste tåget vänta i 20 min då det kommer mötande tåg med viktig last(2500 kubik timmer).
Steg 10: Dessa äventyr gör att du missar ditt ombokade tåg vid punkt C.
Steg 11: Vid punkt C bokar/krigar du dig till en ny biljett 3 timmar senare.
Steg 12: Detta tåg som då ska föra dig sista biten är också 40 min sent.
Steg 13: Kliv på sista tåget mot punkt B.

Steg 15: Anländ till punkt B, 10 timmar sent utan ersättning från fucking jävla horbolaget SJ.

(med anledning av den senaste tidens hotbilder mot skolor etc, så raderade jag lite olämplig text) mvh/sportbike

Last edited by a moderator:

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Vilket äventyr Ziarro :D

Låter fan kul.

Hitta en lapp i brevlådan.

"lgh 11 din toalett står och rinner vilket stör grannarna"

Vet inte vad som är värst, att min toalett rinner, att det hörs in till mina grannar eller att dom på fullaste allvar tror att dom stör sig på det mer än jag gör?

Hahaha vafaan...

Vad ska du göra åt det tror dom? :lol

Last edited:

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Att ta sig från punkt A till punkt B med tåg:

Upptäck att ditt tåg är försenat med 20 min.
Upptäck att dessa 20 min blir 40 min istället.
Sent omsider kommer tåget och du kliver på.
Få info i högtalarna om tekniskt fel på loket som måste backa hela vägen till punkt C, detta innebär att du måste ta en omväg via punkterna D, E, F, G samt H.
Vid punkt G är det dock ett signalfel och tåget måste passera punkterna I, J, K, L, M samt N.
Vid sträckan mellan punkt J och punkt K måste tåget vänta i 20 min då det kommer mötande tåg med viktig last(2500 kubik timmer).

Låter som en helt vanlig pendlardag:näsblod

Förra fredagen kom jag bara till falköping innan lokföraren något suckande tyckte att köra det där dåliga tåget är ingen ide...det var bara att åka hem och ta en ledig dag.

Ha tillgång till banverkets hemsida är ett måste för information från SJ är fullkomligt värdelös, det gör mig förbannad :mad:

Last edited:

Tallefjant

vacker och genomklok
Gick med
12 Sep 2005
Hoj
honda rs250, 748SPS
feta karringar som gar i par i tunnelbenstationernas smala gangar, inte fan kan de halla sig till sidan utan skall ga precis mitt i gangarna utan utrymme att ga forbi pa nagondera sida

det gor mig skapligt forbannad

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
feta karringar som gar i par i tunnelbenstationernas smala gangar, inte fan kan de halla sig till sidan utan skall ga precis mitt i gangarna utan utrymme att ga forbi pa nagondera sida

det gor mig skapligt forbannad

Putta??
Använda kofösare? :hihi

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Låter som en helt vanlig pendlardag:näsblod

Förra fredagen kom jag bara till falköping innan lokföraren något suckande tyckte att köra det där dåliga tåget är ingen ide...det var bara att åka hem och ta en ledig dag.

Ha tillgång till banverkets hemsida är ett måste för information från SJ är fullkomligt värdelös, det gör mig förbannad :mad:

När vi försökte kolla SJ's hemsida låg den nere, när vi då försökte ringa kundtjänst så bröts linjen varje gång man hamnade på plats två; "Du befinner dig på plats två i *klick*".

Folk har åkt i fängelse för mindre... :gnissla

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Att tåget är försenat hos ju inget, då får man ju bara mer tid att kolla film på sin ajfåne.

Det är så härligt avslappnande att åka kollektivt! :-]

granit

Nykter och stolt
Gick med
10 Aug 2009
Hoj
Kör en sur ford
Idag är Jag sne på dessa jävla SMS lån som fördärvar många ungas liv!!
Detta är ju för faan sinnessjukt!!??
Kolla in räntan!

Bifogat

• smslån.jpg
    smslån.jpg
    184.5 KB · Visningar: 67
Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!