Nummer 1: Jag drog igång ett gammalt lik till bil jag hade stående i garaget idag i brist på andra fortskaffningsmedel för tillfället. Enda problemet är bara att förardörren är extremt svår att stänga, från insidan är det nästan omöjligt. Sen har grenrörspackningen antagligen gett upp då den visslar väldigt fint. OCH det luktade koskit när jag slog på fläkten
Bilen har stått i snart två år så det kanske inte var så konstigt...
Nummer 2: Jag handlade lite mat för tjejen är i Göteborg hela veckan och givetvis hade hon inte lagat mat för hela veckan åt mig
Fast det var egentligen inte det som gjorde mig arg utan det faktum att jag mitt förbannade korkade hästarsel lyckades med konststycket att köpa HUSHÅLLSOST!!!! Det som är så förbannat äckligt *läs; smakar inte ett skit* och till råga på allt så köpte jag TVÅ kilo! Jag vet att jag stod och kollade på prästosten och jag var säker på att jag tog en sådan men när jag packade upp kassen så fick jag se det hela
Kan man sälja den på blocket kanske?
Bilen har stått i snart två år så det kanske inte var så konstigt...
Nummer 2: Jag handlade lite mat för tjejen är i Göteborg hela veckan och givetvis hade hon inte lagat mat för hela veckan åt mig
Fast det var egentligen inte det som gjorde mig arg utan det faktum att jag mitt förbannade korkade hästarsel lyckades med konststycket att köpa HUSHÅLLSOST!!!! Det som är så förbannat äckligt *läs; smakar inte ett skit* och till råga på allt så köpte jag TVÅ kilo! Jag vet att jag stod och kollade på prästosten och jag var säker på att jag tog en sådan men när jag packade upp kassen så fick jag se det hela
Kan man sälja den på blocket kanske?