Mordecaien
Can do!
Idag är Jag sne på dessa jävla SMS lån som fördärvar många ungas liv!!
Detta är ju för faan sinnessjukt!!??
Kolla in räntan!
Sanerande
Kolla in räntan!
Kolla in räntan!
Så sant!Det är helt frivilligt att låna, räntan är angiven, så dom du ska bli förbannade på är dom som är korkade nog att låna.
Så sant!
Önskar att alla naiva och fulla 18 åringar tänker så oxå!
Nåja.
Störde mig på det iaf.
Bahahaha!!!Jag har två gånger sett naiva 18 åringar ta SMS-lån.
Ena gången var mycket riktigt från krogen när pengarna var slut men kvällen var ung, en kille som SMS lånade för att fortsätta kröka.
Den andra gången var på MediaMarkt, en kille som inte fick handla på deras räntefria kredit tog ett SMS lån för att köpa platt-tv'n istället.
Någon gång lär sig även dom att inte konsumera för pengar dom inte har!
När vi försökte kolla SJ's hemsida låg den nere, när vi då försökte ringa kundtjänst så bröts linjen varje gång man hamnade på plats två; "Du befinner dig på plats två i *klick*".
Folk har åkt i fängelse för mindre...
Ja det e just detta folk blir föbannade på.
Själva förseningen kan ja ta, får bra ersättning från Västtrafik tack o lov men ges info så vill man att den ska vara rätt, annars kan det kvitta.
Lite som på jobbet; de flesta pat har inget emot att vänta om de bara får info om varför.. O att man kollar till dem! ngt man dock lyckades glömma på en annan vc i stan där personalen gick hem o lämnade pat kvar inlåst
http://www.gp.se/nyheter/goteborg/1.334399-han-blev-inlast-pa-vardcentralen
...alla jävla söndagsåkare som är ute o lullar i sina fula volvos. och det är ALLTID volvos, det slår aldrig fel. SÄRSKILT förbannad är jag på gamla kärringar....
...alla jävla söndagsåkare som är ute o lullar i sina fula volvos. och det är ALLTID volvos, det slår aldrig fel. SÄRSKILT förbannad är jag på gamla kärringar som inte fattar att accerelationsfältet till motorvägen är till för att man ska komma upp i samma hastighet som bilarna på motorvägen så att man lätt o smidigt kan glida in i strömmen, utan ligger där o trycker i 70 km/h.
HITTA GASEN ELLER DÖÖÖÖÖÖÖ ERA FÖRBANNADE JÄVLA MUPPHÅL.
...folk väjer undan för en vattenpöl/lite slask när dom kör sina avbetalningstyngda plåtschabrak.
Det är fortfarande bara en bil, när dom konstrueras så räknar dom faktiskt med att det kan stänka vatten under bilen någon gång under dess livstid
Värst är ju dessutom dom som måste byta bil vart tredje år, so what, du ska ju ändå byta bort bilen långt innan den eventuellt blir rostig under.
Skitig utanpå blir ju bilen ändå, av bilen framför eller mötande trafik, så dom spar ju inte in på tvättningen heller.
Dessutom är det samma folk som sänker och utrustar bilarna med kjolpaket så att dom inte går att köra över normala hinder som en trottoarkant eller ett farthinder utan att slira på ettans växel.
Vi andra som vet att en bil bara är en bil vill gärna komma fram i trafiken, vi har inte tid med dina undanmanövrar för vattenpölar och krypkörning över fartguppen.
Omvänd pedagogik behövs. Han förstår inte ett "Sluta spela på nätterna" utan du behöver ta till "Vet du att du får klarare och bättre reverb i ljudet om du använder hörlurar".För att min granne ovan
1) spelar JÄVLIGT HÖG musik, OFTA!
Dagtid, kvällstid, tidiga morgnar och även på nätterna!!!
2) När inte musik spelas sitter han med sin gitarr +förstärkare och spelar, helst nattetid. Börjar typ 01.45 en tisdag....
Nyss spelade den jäveln igen, och jag gillar verkligen inte att behöva ringa på hos någon om en sådan självklarhet, sjukt pinsamt, men man spelar inte gitarr med förstärkare kl 04.25 på natten!!!!!! Fanskapet slutade, det har han lyckligtvis gjort när jag tidigare ringt på mitt i natten, men sen nästa dag är det samma visa igen...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!
jag vill ju bara sova lite om nätterna....
Kontraster; det som gör livet värt att leva för de flesta. Resten begår självmord.Igår kunde jag sitta mot husväggen i t-shirt. Idag är det snöstorm.
Mkt att gråta över o fjolla i tidningen o skit...
Folk blir ju som yra höns såfort de råkar va inlåsta, dumma jävlar..De gör mig förbannad!
Nu klarade han sig men det kunde lika gärna ha varit en pat med epilepsi, hjärtfel, diabetes etc etc..Jag som jobbar inom vården kanske tar detta mer allvarligt (allt annat vore skam)för det får bara inte hända. Vad tror du hade hänt om han inte hade haft tillgång till telefon och fick ett allergiskt anfall etc som krävde akut vård.
(Anledningen till att han gick till tidningen var för att han inte hade fått den utlovande kompensationen och framförallt ursäkten från vårdcentralen i fråga på tre veckor och idag då vårdcentralerna konkurrerar med varandra är inget bra reklam för vc.
Detta skulle man ha skött betydligt bättre!)
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|