Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Saknade också reflex en gång. Besiktningskvinnan sa då:
"- Åk över till macken och köp en reflex och sätt fast med dubbelhäftande tejp så kan du komma hit och visa den sen."

:D

Jag frågade om jag fick göra så:D Men han sa bara: "Det hade du väl kunnat göra, men drivpaketet måste ändå bytas. Så du kan lika gärna fixa båda till ombesiktningen".

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Pip-pip, prova en redig man-flu, pms är som att vara lite torr i halsen i jämförelse. :fakta

Hur fan vet du hur det är att ha pms egentligen?:va Personliga erfarenheter av det hela eller?:hihi

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hur fan vet du hur det är att ha pms egentligen?:va Personliga erfarenheter av det hela eller?:hihi

Jag har en jobbarkompis som lider av kraftig MANS minst en gång i månaden.

Det kan vara Pre Manstruella Spänningar han har erfarenhet av...

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är ju det jag säger, tjejjer är ju för fan vanskapta, allergiska mot sina egna hormoner?

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
Vi gör allt i vår makt för att underhålla er män på bästa möjliga sätt... Vi har ju ett helt nöjesfält till ert och vårt egna förfogande när den väl fungerar som den ska :D

:tuttar

Hej hej hallå dagboken. Idag blev jag förbannad för att det var bra väder och jag inte kan åka hojj. Sedan blev jag förbannad på mig själv för jag inte var nöjd med bra väder, men blev då förbannad för jag inte kunde åka hojj... :gnissla

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
TVÅ p-böter idag, hade bilarna parkerade bredvid varandra :mad:

Så imorgon måste jag in till bylingen för att överklaga skiten, aldrig att jag betalar 600:- bara för att de inte har gjort en p-plats utanför min dörr :mad:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Äh, vad pratar vi om, lite kramp i magen, och allt handlar om att de tar tillfället i akt att visa sitt verkliga jag ett par dagar i månaden. ;)

Jo, visst är det så, dom söker bara uppmärksamhet och medlidande hela tiden!

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
... jag måste stå ut med P M f*ckin S... Är lite allmänt grinig just nu och värktabletterna har börjat avta med hjärnan är fuzzy as hell... Lovely!

Provat hormonbehandling? Antidepressiva kan också hjälpa.

Kollat så att det inte är endometrios?

Jo, visst är det så, dom söker bara uppmärksamhet och medlidande hela tiden!

Vad ska vi annars ha för anledning till att shoppa :rolleyes:

Ni är så gulliga som tar hand om oss...och förhoppningsvis tar vi hand om er när ni blir kinkiga :hihi

Det är löning idag, sluta vara förbannad, jag blir förbannad :mad:

Last edited:

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Provat hormonbehandling? Antidepressiva kan också hjälpa.

Kollat så att det inte är endometrios?

Vad ska vi annars ha för anledning till att shoppa :rolleyes:

Ni är så gulliga som tar hand om oss...och förhoppningsvis tar vi hand om er när ni blir kinkiga :hihi

Det är löning idag, sluta vara förbannad, jag blir förbannad :mad:

:banana för löningen!
Det är det enda de lever på, hoppet. Hoppet om att vi ska glömma allt om vårt "lilla kinkiga problem" och ta hand om de mest sorgligaste människorna som finns just då, förkylda pojkar/män!

Jag har gett doktorerna riktigt mycket :va de senaste åren. Det är inte endometrios, har inga ärr, inga blåsor, är helt ren. Men det kan ha en sammankoppling med fibromyalgin och samt den kroniska smärtläget som jävlas... Jag har valt bort antidepressiva av olika anledningar.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
För att jag hade missat några courtage så jag hamnade back på kontot.
= Inte bra när man ska handla fonder.

Och så har man inte bankdosan med sig till jobbet så man inte kan fixa det heller...

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA