Idag är jag förbannad därför att...

sportbike

Guest
Klimatpiss.

Snö tamigfan så man skottade sönder två spadar (på riKtigt), och så en så förjävla segstartad vårjävel, att fanskapet garanterat övergår i normal svensk högsommar utan att man märker av det (läs, regn, 12 grader och snålblåst).

Fan i helvete vad jag är less på det här vädret, varför skulle man börja åka båge...hur jävla genomtänkt var det i det här jävla landet?

:gnissla :huvet

Temper, temper :krama
Snart gnälls det hela dagarna om att det är för varmt för skinnställ, och diverse annat pipande :fakta

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Det snöar här med!:4skrika

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Snöar som fan här med.... :huvet:död

Och jag är trött på att vuxna människor inte kan bete sig mognare än en barnrumpa. Skärpning för fan!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vad har nu hänt? :) Du kan ju inte bara säga A utan att säga B. ;)

Äh, stallägaren beter sig som en ungjävel.. Går runt och tjurar, undviker mig och skickar sura sms. Jag har frågat flera ggr vad som hänt, om jag gjort något eller vad som är fel, men hon vägrar svara, fortsätter bara att tjura. Hon ska alltså vara 40 år... Men det är nog fan bara kroppsligt, inte psykiskt...

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Äh, stallägaren beter sig som en ungjävel.. Går runt och tjurar, undviker mig och skickar sura sms. Jag har frågat flera ggr vad som hänt, om jag gjort något eller vad som är fel, men hon vägrar svara, fortsätter bara att tjura. Hon ska alltså vara 40 år... Men det är nog fan bara kroppsligt, inte psykiskt...

Man blir nog rätt tjurig när man är 40 rent generellt, så det är bara för dig att bita ihop. :)

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...det är samma i frugans stall, det är friktion konstant, det är bara frågan om vilka som är mot vilka för tillfället. :hihi Jag har en teori om kvinnor i grupp...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
...det är samma i frugans stall, det är friktion konstant, det är bara frågan om vilka som är mot vilka för tillfället. :hihi Jag har en teori om kvinnor i grupp...

Jag har sagt det förut...kvinnor i grupp går inte alls.. :D

jag tror det handlar om reviruppgörelse, de ska göras upp vem som ska leda "flocken" och då blir det lätt sura minner och munhuggande.....precis som i hästflocken...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto

DEN VILL JAG HÖÖÖÖRAAAAAAAA!!!

:hihi

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig

jag tror det handlar om reviruppgörelse, de ska göras upp vem som ska leda "flocken" och då blir det lätt sura minner och munhuggande.....precis som i hästflocken...
Men.. men.. Hur ska det gå det va väll kvinnor i flock? Hur ska dom kunna leda?

:tarskyddbakomsoffan

Jag är övelistad av en sketen kaffemaskin..

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning

Kvinnor i grupp är bara till en fördel om de är nakna tillsammans *och jag är med såklart*, och lätt alkoholpåverkade :banana
Det är ju iofs igen garanti att det fungerar ens i den gruppen men den har ju vissa klara fördelar åtminstone till skillnad mot andra kvinnliga samlingar...

Jag har tappat bort en hel låda med elprylar verkar det som :mad: Håller på att renovera nya huset för fullt och behöver kabelclips och kulodosor mm men allt är puts väck. Kul, bara en liten kartong med clips kostar ju för fan 300:- :brinnerup

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Jag har börjat kontra med att tända mina dimljus, som sitter innanför hel/halvljusen (merca). När de sitter så högt så tror de att jag tänder mina helljus och tänder sina....

Då tänder jag mina. Jevlar vad förvånade de blir.

Oftast är det äckliga saab:ar, bmw eller volvo.

Onödigt? Javisst!

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jag har börjat kontra med att tända mina dimljus, som sitter innanför hel/halvljusen (merca). När de sitter så högt så tror de att jag tänder mina helljus och tänder sina....

Då tänder jag mina. Jevlar vad förvånade de blir.

Oftast är det äckliga saab:ar, bmw eller volvo.

Onödigt? Javisst!

Å andra sidan så förbättrar det ju ljusbilden mycket, man ser tex jevulskt mycket bättre ner mot dikesgrenen, (där det springer runt djur, tanter, barn, och annat skit), och dom lyser betydligt lägre än halvljusen så det bländar då ingen. Varför skulle man då inte använda dem? :va
Dom främre då, bakre använder man ju inte...

Mina halvljusknoppar är ju iofs slut, så jag måste använda dimljusen för att se något alls när jag bländar av heljusen. Kanske borde köpa nya menatt, dyrt, får bli till besiktningen. :näsblod

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA