Idag är jag förbannad, arg, uppskrämd och ledsen över att kärringjäveln som sköter ridskolan här i byn inte kan ha koll på sina satans jävla hundar!!!
Hon tog över ridskolan för något år sen, och sen dess har det bara varit skit med både henne och hennes djur. Hon fick tydligen ridskolan i present av sin rike morfar (hon har enligt uppgift alltid varit bortskämd och fått allt hon pekar på), la ner den två månader senare för "det var inte roligt längre" och gjorde därmed ungefär hundra ungar ridskolelösa. Men till saken: Hon låter sina stora jävla rottweiler springa helt lös och utan tillsyn, och den har terroriserat grannskapet sen den dag hon flyttade hit. Hon har blivit polisanmäld ungefär 30 gånger för att hundarna anfallit förbipasserande människor, men polisen kan inte göra något eftersom ingen än så länge, som tur är, har blivit skadad. Så ikväll var det min tur. Har blivit skälld och morrad på av hennes hundar tidigare när jag varit i närheten, men aldrig såhär. Var ute och sprang nu ikväll, alldeles nyss, på ett joggingspår som går förbi ridskolan, och så när jag börjar närma mig hennes område (ca 500 meter ifrån tomtgränsen) så ser jag hur något stort och svart kommer springande ur mörkret. Tar ur mp3-lurarna och hör då hur hunden skäller och morrar samtidigt som den rusar mot mig med full kraft. I släptåg har den dessutom hennes fyra jack russels, lika aggressiva de, och alla hundarna närmar sig hotfullt och morrar och skäller konstant. Vänder och börjar springa tillbaka, men hundarna förljer efter och hoppar på mig och försöker fälla omkull mig. Ökar takten (fyfan vad rädd jag var vid det här laget, och jag är varken hundrädd eller lättskrämd annars) och som tur är så stannar hundarna efter en 100 meter och vänder tillbaka. Går då in och knackar på första bästa hus och ber att få låna telefon för att polisanmäla händelsen. Blir så jävla upprörd över att hon inte kan ha koll på hundjävlarna!
Hon har absolut ingen pli på dem och hon har blivit polisanmäld för dem flera gånger, och vet ni vad hon har svarat på anklagelserna!? "mina hundar är så snälla så, jävla idioter som inte har något bättre för sig än att polisanmäla. De kan ju flytta ut på landet om de inte står ut med att folk har hund!" Amen vafan!?
Vi Är på landet, det är du som flyttat hit med dina jävla odjur och det är du som låter dem löpa fritt (inte nog med att hon inte har personlig koll på dem när hon är hemma, hon lämnar dem fritt springandes även när hon åker bort! Hon har åkt till tyskland och stannat borta i flera dagar och låtit hundarna löpa och attackera folk bäst de vill! Hur fan är hon funtad!?
Och dessutom sagt att "jag kommer och hämtar dem snart" när folk ringt och sagt åt henne för att hundarna är inne och springer på deras tomter och beter sig aggressivt, utan att ens vara i landet!
), trots att de är aggressiva utav bara helvete och anfaller folk utan att du gör ett skit åt dem! Hur jävla pantad får man bli!? Jag är så arg just nu att jag skulle kunna slå ihjäl något!
Får verkligen hoppas att snuten gör något den här gången, den människan är inte lämpad att ha hund!
Ville bara skriva av mig lite, ursäkta om det är osammanhängande och fan vet vad. Idag är jag förbannad, milt sagt.
En gammal bekant till död i canser.
Ytterligare en på gång.
Beklagar.