Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
I första hand gäller det att få undrarmen mot halsen och stöta framåt/uppåt. Skall du våldhålla en hund så skall du saxa halsen mellan armarna och låsa kroppen med benen. Räkna inte med att ha någon nytta av tjinesisk balett.

Putta iväg den med andra ord? Vad gör man då när den kommer tillbaka, ännu mer förbannad än innan?
Förstår.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Men:
Att försöka springa ifrån en hund större än ett garnnystan är ungefär lika effektivt som att försöka skrämma den genom att blotta sig.

Det beror helt och hållet på hur man ser ut. :hihi

Skulle man inte kunna fånga in hunden, köra den till något ställe som har hand om herrelösa hundar och vara kvitt problemet?

Märker dom, vilket bör vara oundvikligt med tanke på Bushidos berättelse här i tråden, att den är mycket aggressiv lär dom väl ta bort den ögonaböj?

Frågar dom vart man hittade på hunden så sprang den bara omkring i skogen och var aggressiv..

boozty

Ny medlem
Gick med
18 Apr 2010
Hoj
Jajjamen
åkte på att betala nästan tusen spänn för några pinnbultar, flänsade muttrar, brickor till utblåsen och kol till startmotor:mad::mad::mad::machinegu:cdevil

Vicket jävvla ocker, fyyyy faaaaaan:huvet

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Idag är jag lack för att efter massa arbete på att få en dold installation av stereo och dreambox för att då få endast tv och högtalare synliga med minimalt kablage synligt så sprack allt iom att dreamboxen inte är kompatibel med digiality´s ir extender....
Massa tid, planering och pengar i sjön.... Fakketifakk!
Jag som hade gjort allt så JÄVLA snyggt.

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Jäkla bilprovningen! :mad:

Fick en litet påpekande för 5 år sedan om att en balk på bilen var lite rostskadad, sedan har de inte sagt ett ljud om det tills idag. Aldrig har jag sett en besiktningsman se så nöjd ut när han fullkomligt massakrerar balken totalt med sin vassa hammare. :död

RyXze

Nyberg
Gick med
28 Nov 2005
Hoj
2014 KTM Duke 690
Jag får inte reda på Din Mc:s (ktmcenter:s) öppettider och hade tänkt hämta grejer där idag :mad:. Står inte på deras hemsida och dom svarar inte i telefon. Någon vänlig som vet och vill dela med sig? :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Summera senaste 24h Bilen vägra starta igår när jag skulle hem från jobbet, varken kabla eller bogsera hjälper, jag låser inne mina nycklar å får rycka sönder min lägenhetsdörr (gick skrämande lätt)

Jag tog ledigt idag för att fira valborg i lund, nu e de sånt pissväder att jag överväger att skita i det.. Får självklart inte tag i nån där heller.

Plus en bra mkt värre sak som jag inte ventilerar på ett forum..

Inte min helg som valigt..

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Tänkte precis det, här grinar dom för lite regn men själv tampas man med snöfall på självaste valborgsmässoafton... :va

Om det bara är minusgrader hos er så är ju snön åtminstone "torr", vilket inte borde innebära problem inför braständningen. Vårt bål blir ju genomblött direkCt ju!:4skrika

Solsken och varmaste dagen hittills. :tummenupp :7peta

Du ska vara tyst, pjunis!:mad:

Last edited:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Fest ikväll inkluderar grillning och öl och sen vill sällskapet in till stan och på krogen :va

på Valborg ska man ju inte in till stan och supa, man ska vara ute i skogen vid nån brasa. Det finns 51 andra veckor då man kan gå ut på krogen och supa

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
Vi har ställt in kvällens planer på brasa, grilla och bärs. Känns ganska ok med god mat och vin hemma istället.

Om det bara är minusgrader hos er så är ju snön åtminstone "torr", vilket inte borde innebära problem inför braständningen. Vårt bål blir ju genomblött direkCt ju!:4skrika

Finns ju lösningar på sånt oxå :fakta

[YOUTUBE-ID]PQF57w9qAZw[/YOUTUBE-ID]

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fest ikväll inkluderar grillning och öl och sen vill sällskapet in till stan och på krogen :va

på Valborg ska man ju inte in till stan och supa, man ska vara ute i skogen vid nån brasa. Det finns 51 andra veckor då man kan gå ut på krogen och supa

För mig blir det dock ingenting alls vad det verkar. :(

Nåja, hojväder! :)

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S