Idag är jag förbannad därför att...

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Jag har så jävla ont i rygg o nacke så de e fan tveksamt om man ens kan hoppa nåt idag :(

BabyBlade

-Oxygenium-
Gick med
3 Jul 2005
Hoj
CBR 600RR 2003 (köper man rätt fr början behöver man inte byta !)
för att min hoj blev stulen inatt!! Enough said! :huvet

:mad:Fyfan vad vidrigt! Genomruttet! Jag förstår din vrede. Det var nära en gång att min också blev stulen på hemmaplan bakom skyddsdörr dessutom. Jag kom undan med tändningslåset mosat, bara det räckte för att känna likvärdigt som du känner nu (fast det bara var hälften så illa- men tillräckligt ändå, fick betala ur egen ficka). Förövaren i mitt fall bor i mitt hus, och verkade på hemmaplan, så jag kunde åtgärda honom och några flockmedlemmar ur hans jävla pack, hyfsat för att själv få sinnesro. Hoppas iaf att det löser sig snabbt och smidigt med försäkringen,och att den inte bara var trafikförsäkrad.
Jag LIDER med dig.

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag är jag förbannad för att fruntimmer är som de är... Ska fan bli bög, det är det enda rätta.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Idag är jag förbannad för att fruntimmer är som de är... Ska fan bli bög, det är det enda rätta.
Kanske tur man inte va i parken igår kväll då :tungan Tack återigen för vägbeskrivningen hade varigt skit kul att träffa dig men som du märkte va jag hyffsat dragen å omedveten om va jag va för stadsdel ens. Men vi får se till att ses nån annan dag!

Idag e jag inte förbanad men det e jobbigt att de e så långt till affären.

Förbannad på mig själv då jag inte kan dricka med måtta.
Vem fan e måtta å varför skulle jag vilja dricka med honom?

Last edited:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
"Du blir alltså bög på grund av lathet?"

:hihi

Men ja, delvis är det så. Och delvis är det för att slippa allt strul som man bara mår dåligt av...

Kanske tur man inte va i parken igår kväll då :tungan Tack återigen för vägbeskrivningen hade varigt skit kul att träffa dig men som du märkte va jag hyffsat dragen å omedveten om va jag va för stadsdel ens. Men vi får se till att ses nån annan dag!

Det jag syftar på har ingenting med gårdagen att göra... Det är bara värre än vanligt just idag.
Ingen orsak, kul att kunna vara till nytta :) Ja, det hade varit kul. Men jag märkte det, ja:D Det får vi göra:tummenupp

Last edited:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
:hihi

Men ja, delvis är det så. Och delvis är det för att slippa allt strul som man bara mår dåligt av...

Hahah, glodde på den igår på efterfest. :hihi

Alltså, logiken där håller ju nästan, menatt; , då är man nog hellre utan enligt mig... :D

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Hahah, glodde på den igår på efterfest. :hihi

Alltså, logiken där håller ju nästan, menatt; , då är man nog hellre utan enligt mig... :D

Det enda som inte funkar, enligt mig, är: "man kan ju släcka också":D
Nja, antingen så tänder man på killar eller också inte... Tror jag:gnissla

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Jag mår inget bra...:(

Nyheter
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

ExploreBike: Baltikum

Baltikum är en fantastisk d...

Lego Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...