Min rygg...tog mig knappt ur sängen...
Vad är det egentligen som hänt med din rygg? Är det en gammal skada eller vad är felet? Har du inte kollat upp det så tycker jag att du ska göra det illa kvickt, en av gubbarna i mitt pipeband fick också ryggont som bara blev värre och värre och han har nu konstaterats ha långt gången skelettcancer...
Hmmm...
Vet inte vad jag gjort, men jag skyller allt på jobbet
Känns som jag fått whiplash i nacken o som att man legat en hel dag med sne rygg ungefär.
Ok, men det kan som sagt vara värt att kolla upp. Min bekants ryggont berodde tydligen på tumörerna som klämde mot ryggradsnerverna... Dessutom har det nu spritt sig så han har långt gången cancer nästan överallt (utom i lungorna, de är helt friska. Och ironin i det tycker han är nästan komisk eftersom han rökt hela livet men nu fått cancer i resten av kroppen endast ), han har antagligen inte långt kvar... Så, gå och få det kollat
ARGH!
Nu kickar min hypokondri igång o plötsligt känns de som jag har cancer överallt
Men det är säkert bara nån överansträngning som aldrig får chansen att lägga sig eftersom ja plågar skiten hela tiden...
De va jättebra o åka motard förra helgen o hoppa o dona, nacken mådde jättebra efter den helgen nackskydd kanske
I så fall föreslår jag att du vilar och läker ordentligt innan du kör igång igen, för att utesluta "skada som aldrig läker"-faktorn Sen när det inte funkar kan du boka in dig hos onkologen
Nejdå, får verkligen hoppas att det inte är nåt. Men det vore trist om du väntar för länge med att få det kollat. Vad har du att förlora (förutom ett par timmars väntetid) liksom?
Dedär med att komma iväg till doktorer osv är inte riktigt min starka sida, jag vet inte ens vart fan jag ska...
Bussigt att varna killen för cancertumörer när han har lite ryggont!
Det är som att påtala för någon för någon som har lite magont att det kan vara ebola....
...att jag fick ringa första bästa när jag var ute på tur. kunde inte handla med sedlar, hade nada på kortet.
Fick be modern om en överföring så jag inte skulle svälta ihjäl i Täbytrakten...
Om bensin, alltså.
Fy fan.
EDIT: Sen beror allt på en jävel som vi inte ska ta upp, men jag är långsint.
Har om inte annat blivit det.
Han ska fan få.
Kan du ta det där på svenska för oss som inte begrep ett ord av vad det nu var du försökte säga?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|