Vill hellre ligga
Fan va du ordbajsar, tog mig friheten att skippa all bullshit, varsågod
Werzion är veckans tomhylsa...
I tisdags blev jag och en polare uppflyttade till tävlingsgruppen på Thaiboxningen, vilket bl.a. innebär att vi fick ett skåp i lokalen att förvara våran utrustning i. Då polaren var iväg och tatuerade sig var lilla Werre själv där och tog emot lås och nycklar i tisdags.
Det tog fan inte ens tolv timmar från att jag fått nyckeln till att jag inser att jag "supit" bort den... jävligt lyckat, polaren kan inte låsa in sin utrustning, och jag som redan låst in den kommer inte åt min.
Så idag fick man krypa fram till korset, berätta för tränaren vilken bravur man lyckats genomföra ("Jo tjena, det är så att jag... alltså... nyckeln... borta... kommer inte åt min utrustning....")
För att hälla lite salt i mitt lite skadade ego så påpekar tränaren att idag blir det fyspass, alltså behövs ingen utrustning i form av handskar, benskydd, susp eller tandskydd - så hade lilla jag bara hållt käften hade inte alla andra på klubben behövt få reda på något.
Som en klen liten tröst så hittade jag nyckeln ikväll, i tvättmaskinen (jajemän, händer att Werzion tvättar hehe). Jag som nästan ställt in mig på att få leka loss med en bultsax och kasta lite pengar på ett nytt lås, men icke.