Tja, är man så klen att man måste äta piller för att naturen dammar lite så kan man säkert få en statligt finansierad nödslakt vid 29 år!
Sant som fan
Tja, är man så klen att man måste äta piller för att naturen dammar lite så kan man säkert få en statligt finansierad nödslakt vid 29 år!
Vill hellre ligga![]()
Härdning är också en form av fyspassFör att hälla lite salt i mitt lite skadade ego så påpekar tränaren att idag blir det fyspass,
Fan va du ordbajsar, tog mig friheten att skippa all bullshit, varsågod![]()
... kompostkvarnen vi köpt för att mala ner den förbannade havtornshäcken är för klen, kommer att ta en hel evighet att bli klar. Grrrr.![]()
Du är inte ensam om att ha ett helvete just nu...
Vad har hänt med dig då?
Idag är jag förbannad för att livet suger ibland helt enkelt... Börjar bli trött på den här skiten... Önskar att det fanns någon plats långt borta dit man kunde åka och bara slippa alla problem, alll bekymmer... Och alla tankar... Pallar snart inte mer...![]()
Nja, inget speciellt sådär.Bara en sak som gör att det går lite upp och ned just nu, mest ned, men det är i det stora hela mitt eget fel. Måste göra ett val och upptäckte att jag tydligen inte kommit så långt än att jag kunde göra det, även om jag borde.
Så du är inte heller på topp? Då får jag väl rekommendera http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?t=225309. Blir kanske inte bättre för det, men det kan knappast bli sämre.![]()
Du får ta och spela en trudelutt på skinnflöjten...
Sorry, men jag kunder verkligen inte låta bli eftersom jag vet att du spelar säckpipa.![]()
![]()
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |