Idag är jag förbannad därför att...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...det var tvunget att pissa ned mer regn, nu blir det inte cross i Sala på söndag, fanshelvete (jordbana som blir till GGN-light, min högtryckstvätt klarar inte en till sanering av den kalibern). :huvet

Och gräset man sköt upp till idag är nu dyngsurt, fräsigt. Piss.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Sommarens schema: kl. 05-09 alt. 05-10 --- 75% :mad::huvet:4skrika:dummer:censored:finger:hördu:kulspruta
Ungefär så jag känner mig.

Någon som vet påföljderna om man bara struntar i att gå dit? :va
(har inte skrivit på några papper/avtal)

Och för att göra saken ännu roligare kan jag säga att det kom fram ett schema som folk tyckte var vettigt med längre pass. Men då kom Facket och satte stopp. :banana

Last edited:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Sommarens schema: kl. 05-09 alt. 05-10 --- 75% :mad::huvet:4skrika:dummer:censored:finger:hördu:kulspruta
Ungefär så jag känner mig.

Någon som vet påföljderna om man bara struntar i att gå dit? :va
(har inte skrivit på några papper/avtal)

Och för att göra saken ännu roligare kan jag säga att det kom fram ett schema som folk tyckte var vettigt med längre pass. Men då kom Facket och satte stopp. :banana

Det händer väl inte så mycket mer än att du får sparken skulle jag tro.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Tycker det är smått tråkigt att jag ska kasta ett antal tusenlappar ner i ett svart hål utan att ha fått någonting för det. :(

Att flytta ett nummer mellan mobiloperatörer kan bli dyrt om man inte gör det precis enligt operatörernas regelbok. Extra dyrt när jag inte får reda på att jag fått numret och när, utan det är först då Telias faktura dimper ner jag vet.

Den infexibilitet som finns inom den branschen är tragikomisk. Allt som de påstår inte går att göra går faktiskt att göra rent tekniskt.

Det mest lustiga är att jag inte kunde starta upp abonnemanget jag just flyttat numret från, för att stoppa dit ett nytt. Svaret jag fick var att abonnemanget inte finns längre i och med det inte finns ett nummer kopplat till det. Min följdfråga blev varför och hur jag ska kunna betala en uppsägningstid för ett abonnemang som inte finns. Det svaret var givetvis att abonnemanget finns, men ändå inte. Bara så pass mycket att de kan ta betalt för uppsägningstiden. :död

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag respekterar människor med talproblem. När de inte arbetar inom talande media av något slag :mad:
Dumfan i Carglass-reklamen gör mig riktigt förbannad, ska det vara så jävla svårt att söka sig till en 2-veckors kurs där de lär honom att uttala ordet R som ÄRR och inte som äääähhhjhjhjhjhjhj!?
Eller nyhetsankaret på TV4 som är skåning, hur i helvete tänkte de när de anställer en skåning och sedan får den briljanta idén att sätta honom framför kameran!? :mad:
Någon jävla måtta får det vara, de anställer minsann inte en Mohammed med kraftig brytning men en halvsdansk med svåra talproblem går tydligen an :mad:

Nej, nu måste jag sova så jag är pigg inför morgondagens övningar.

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Hoj
Triumph street triple -11
Jag respekterar människor med talproblem. När de inte arbetar inom talande media av något slag :mad:
Dumfan i Carglass-reklamen gör mig riktigt förbannad, ska det vara så jävla svårt att söka sig till en 2-veckors kurs där de lär honom att uttala ordet R som ÄRR och inte som äääähhhjhjhjhjhjhj!?
Eller nyhetsankaret på TV4 som är skåning, hur i helvete tänkte de när de anställer en skåning och sedan får den briljanta idén att sätta honom framför kameran!? :mad:
Någon jävla måtta får det vara, de anställer minsann inte en Mohammed med kraftig brytning men en halvsdansk med svåra talproblem går tydligen an :mad:

Nej, nu måste jag sova så jag är pigg inför morgondagens övningar.

Tja..vet inte om det vart bättre om dom anställt någon med trögdialekten stön-hård-i-magen on the tojlett. Mer än fått en kul stund framför televishen =D Innan "hur i helvete kan man anstä..." =)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Nån lowlife slapptask pundare försökte inatt sno min hoj jag haft i 3 dagar. lyckligtvis tyckte han låset va för jobbigt olyckligtvis tappa han den och sabba styre kopplingshantag blinkers sidokåpa kylarvinge när han upptäckte det, snält nog stälde han upp den igen.:confused

Självklart sov man överallt ihop. Så nu är paintballmarkör med 50/50 färg och gummi -kulor, kapell och larm inhandlat. Go ahead make my day punk!

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Läste en artikel där några idioter vill ändra våran fina gul/blå fana för att den ska passa "de mångkulturella sverige".

Stog ett citat som jag tycker är passande

Det där jippot var väl FÖRRA året, bara det att den tröga massan snappat upp det först nu?

http://www.pastan.nu/konst-museer/d...sk-flagga-infor-sveriges-nationaldag-1.884169
Publicerad: 09-06-04 13:05

Så nu vet vi att du tillhör den stora gråa massan som inte orkar engagera sig själv, utan bara blir arg på något om det står på fäjsbock.

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Jag läste ordet Nysvensk här på forumet.
Nysvensk, det är bara fullblodsidioter som använder det ordet, folk som är för fega för att stå för sin åsikt. Smyrassar som inte riktigt vågar löpa hela linan ut, mestadels bönder från mindre städer som tex Örebro. Jag har bott där så jag vet.
Sen är jag arg på vädret också, det regnar lite för mkt för min smak.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jag läste ordet Nysvensk här på forumet.
Nysvensk, det är bara fullblodsidioter som använder det ordet, folk som är för fega för att stå för sin åsikt. Smyrassar som inte riktigt vågar löpa hela linan ut, mestadels bönder från mindre städer som tex Örebro. Jag har bott där så jag vet.
Sen är jag arg på vädret också, det regnar lite för mkt för min smak.

Är inte det ett sådant där socialdemokratord?
Ett sådantdär som låter snällt men betyder kamelryttare, självmordsbombare, gärningsman?

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
För att jag lyckadess bränna mig på grenröret på hojjen idag, jefflar vad det svider! :gnissla

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag lyckades tappa bort min videokamera igår :mad: Någonstans på en sträcka av ca 10 meter har den försvunnit. Om mina farhågor besannas så ligger den numera på E20 då jag kan ha lagt den på taket på bilen. Inte första gången jag tappar grejer från taket isåfall, varför envisas jag med att lägga saker där :va
Mobiltelefon, snus, fjärrkontroll, en pizza, mobiltelefon igen, skinnhandskar och nu kanske en videokamera som inköptes för nästan 6000:- för ett halvår sen :huvet
Jag ska nu bara komma ihåg att inte ställa upp ungen i barnstolen på taket och göra en "Jackass" :brinnerup

Någon som har en jävligt hög bil till salu, där man inte når upp till taket?

sportbike

Guest
Åkte i måttligt tempo hela dagen igår och insåg att allt i kroppen skriker "AJ" så fort jag sitter på en sporthoj, armar och knän pallar inte längre.
Piss :mad:

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...