Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
En del av tumnageln har vikt sig bakåt och släppt från köttet, gör ont som fan. Har gått och åmat mig hela dagen medan jag har byggt badrum och försökt pressat tillbaka nageln hela tiden, och limma går inte :mad:
Hoppas den läker till imorgon :(

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
...jag sålde hojen idag. Ville verkligen inte! jävla pissneger

Ähh, det var ju bara bra! Det har ju ändå visat sig att du inte kan framföra fordon med endast två hjul, så nu har du ju råd att köpa en turkmerca istället :D

De förbannade jävla överbetalda sopgubbarna har inte hämtat mina sopor idag och nu har fåglarna gett sig på skiten då den är överfull :mad: De ska fan få städa upp skiten runt tunnan också när de behagar att dyka upp.

Härnborg

nihao
Gick med
28 Nov 2006
Hoj
Klotad 09, förhoppningsvis åter 2012..
Ähh, det var ju bara bra! Det har ju ändå visat sig att du inte kan framföra fordon med endast två hjul, så nu har du ju råd att köpa en turkmerca istället :D

De förbannade jävla överbetalda sopgubbarna har inte hämtat mina sopor idag och nu har fåglarna gett sig på skiten då den är överfull :mad: De ska fan få städa upp skiten runt tunnan också när de behagar att dyka upp.

Äääh, knip va! T.o.m. Rossi hade gått omkull där..
Har en 800hk 4wd bil på ingång, kanske blir en rolig sommar ändå ;)

Allstaar

Guest
För att jag inte pluggade tillräckligt och antagligen fick IG på tentan jag skrev nyss. MEN det är mitt fel och ingen annans men irreterande.

Anders R

Konaklubben
Gick med
15 Sep 2003
Hoj
GSXS1000F/DR650/Dew+/SecteurElite
Andra punkteringen på punkteringssfria cykeldäck inom en månad. Vad f-n la man ut 800:- för. Inge kul att behöva gå de sista 3 km efter en cykelrunda på över 4 mil.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Indragning av

Gah panik...tog precis det sista i burken och tänkte senare idag köpa nytt och va läster jag medans jag njuter av mitt goa kaffe, en av höjdpunkterna på dagen ...http://www.nestle-nordic.com/corpor.../201005201253.htm?channelGuid1=&channelGuid2= (har provat andra sorter men det har varken varit gott -/eller mage inte har pallat det)

Nu måste jag finna en ersättare asap...blir det fullkomligt akut får jag släppa med mig nespressomaskinen till jobbet vilket säkert kommer uppskattas lite för mycket :gnissla

Njuter av min sista kopp kaffe av detta märke på några dagar/veckor tills man ändrat förpackningen.

Förslag på motsvarande mottages tacksamt, kan ju ha missat något annat märke.

Är jag lite väl grinig senare i veckan så vet ni varför :rolleyes:

:mad:

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
För att Thairestaurangen, som min sambo kört genom halva stan för att handla middag på, stängde sitt kök 20:30 trots att hemsidan säger att de stänger 21. :mad:
....Hon kom dit 20:35...:mad:

Fan vad hungrig jag är. :mad:

Fan vad jag var sugen på deras grymt goda thai! :mad:

Fan vad jag inte är sugen på McD som blir nödlösningen. :mad:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att Thairestaurangen, som min sambo kört genom halva stan för att handla middag på, stängde sitt kök 20:30 trots att hemsidan säger att de stänger 21. :mad:
....Hon kom dit 20:35...:mad:

Fan vad hungrig jag är. :mad:

Fan vad jag var sugen på deras grymt goda thai! :mad:

Fan vad jag inte är sugen på McD som blir nödlösningen. :mad:

Fyfan, sånt där gör en verkligen förbannad :mad: Jag lider med dig, nu blev jag också arg :mad:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC
fan vad lång tid det tar att föra över terabyte av data :huvet

det värsta är att när det väl förts över så ska orginaldiskarna formateras och sen ska skiten tillbaka på dem igen :4skrika

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Blir förbannad på puckade taxichaffisar... kör hem från stan (E4 norrgående) och i höjd med polishögskolan så ligger det en taxijäfvel längst till vänster, det är helt tomt i alla andra fält (4 totalt) och det är helt tomt framåt så långt man kan se... jag kommer ikapp men vill helst inte köra om på högersidan då jag inte vet om taxijäfveln tänker byta till den fil han skall vara i... så jag ljustutar lite... kommer närmre och ljustutar igen... då sprutar fanskapet spolarvätska (solig kväll)!!!
Kör upp bredvid och ser hur han sitter där och viftar och har sig... idiotjäfvel! Så jag slänger upp The Bird och ser hur han blir skogstokig, då drar jag på därifrån.

Hade jag inte precis klivit in på reserven och haft systersonen där bak vetefan om jag inte slagit sönder backspegeln på idiotjäfveln!!!

Och som om inte det var nog, när jag väl går och hämtar min pizza jag beställt så på vägen till pizzerian är det en polisbil som svänger in och kör MOT ENKELRIKTAT, visst, det kan ju ske vid något tillbud eller något... men jag blir ganska irriterad när jag ser att de har samma ärende som jag... att hämta pizza! Är det svårt att köra 200m till och göra det laglydigt eller!! Puckopoliser.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Folk som inte kan engelska när dom kränger prylar på Ebay...
Var ute efter att köpa Scala Rider G4 powerset..
Butiken säljer bara dom med mic bom och jag vill ha trådad mic som dom säljer som
single men då dyrare..

Min fråga
Hi!

I'm interested in a powerset with corded mic..
Is it possible to get that from you?
Buying two of these would cost £324 instead of the powerset for £290.
If it is possible, what would the shipping be to Sweden?

TIA!!

Svaret:
HELLO YOU confirm that this is IN CONNECTION WITH REFERENCE MICROPHONE WIRE intercom.

Men för i hlvt.. Det är 2010, engelska är standardspråket i större delen av världen och
framförallt inom EU... :mad:

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...