Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
.. jag blivit kallad för gubbe andra gången det här året av två små uppnosiga kjoltyg....
Jag e fakking 30 inte gubbe!

30 är väl för fan GUBBE!? Jag kan inte ens föreställa mig hur gammal man är då, eller att man ens kan fungera normalt fortfarande :brinnerup

Förbannade jävla pollen :mad: Tydligen så har jag gått och blivit mer och mer allergisk med åren och igår var ett rent helvete. Har proppat en Kestine nu så får vi se om det hjälper.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
30 är väl för fan GUBBE!? Jag kan inte ens föreställa mig hur gammal man är då, eller att man ens kan fungera normalt fortfarande :brinnerup

Nee fy fan för den dagen man fyller 30.
flint, vuxenblöja, gäddhäng lite överallt och glasögon tjockare än en gammal tjock-TV.
inget man ser fram emot :näsblod

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...vettiga försäkringspremier, rutin, världsvana och mer eller mindre allmän dominans.

Det rockar att bli äldre. :fakta Förutom att kroppen verkar bli pipig, det tar längre tid att läka efter kronvurpor... :gnissla

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Förbannade jävla pollen :mad: Tydligen så har jag gått och blivit mer och mer allergisk med åren och igår var ett rent helvete. Har proppat en Kestine nu så får vi se om det hjälper.

Tja, är man så klen att man måste äta piller för att naturen dammar lite så kan man säkert få en statligt finansierad nödslakt vid 29 år!

Vaselek

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Apr 2008
Hoj
En sån grön.
Jävla horförsäkringsbolag! Fick besked idag ang min stulna resväska, ersättningen täcke inte ens 1/5 av vad jag blev av med. :mad

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Jag önskar man bara varit förbannad. Ibland är livet ett helvete och jag undrar vad jag gör här... Men någon mening finns det väl. Hoppas jag.

Och om man bortser från det så är jag givetvis superglad. :gnissla

Smagatusk

Guest
Jag önskar man bara varit förbannad. Ibland är livet ett helvete och jag undrar vad jag gör här... Men någon mening finns det väl. Hoppas jag.

Men hallå...
Nu somras det ju? Solsken på söndag, är det lovat. Är det inte det, så är jag den första att sätta hagelsprutan till tinningen.

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
Men hallå...
Nu somras det ju? Solsken på söndag, är det lovat. Är det inte det, så är jag den första att sätta hagelsprutan till tinningen.

Somras och somras... Solsken på söndag... Det är ju flera dagar dit. :gnissla Hade det varit fint väder redan imorgon så hade jag säkert kunnat tänka roligare tankar, som på hojkörning till exempel. :)

Hmmm... Har du bytt namn här? :va

PS: Tack för någon sorts uppmuntran. :)

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Somras och somras... Solsken på söndag... Det är ju flera dagar dit. :gnissla Hade det varit fint väder redan imorgon så hade jag säkert kunnat tänka roligare tankar, som på hojkörning till exempel. :)

Du kan trösta dig med att vi hade snöfall senast i tisdags här i arjeplog...

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Hoj
ARRITTOR

har samma skit, vissa somrar är det så jävligt att inget hjälper mer än om jag får en kortisonspruta, då behöver jag ingen annan medicin på sommaren

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Helvete! lite bakis, väldigt trött och seg... mäktar mig till köket, fixar frukost, ingen annaa ute i köket (studentkorridor) så jag drar mig tillbaka till datorn.... så självklart får armen ett ryck och skickar havregrynsgröt, lite hallon och två bananskivor rakt på tangentbordet/laptopen :mad:

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Innan tur, sol. Efter tio minuter på rull, REGN. Samtidigt som hemkomst tre timmar senare (Blöt som en dränkt katt.) sol igen.

Nu knäpper jag fan en bärs och börjar måla i vardagsrummet!

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Helvete! lite bakis, väldigt trött och seg... mäktar mig till köket, fixar frukost, ingen annaa ute i köket (studentkorridor) så jag drar mig tillbaka till datorn.... så självklart får armen ett ryck och skickar havregrynsgröt, lite hallon och två bananskivor rakt på tangentbordet/laptopen :mad:

Frågan du får ställa dig själv är "varför bar jag med "ryck"armen?" :banana

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Du är inte ensam om att ha ett helvete just nu...

Vad har hänt med dig då?

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...