Idag är jag förbannad därför att...

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Växellådan i racebussen (som köptes för 200mil sen) är kaputt. Valde att köpa en dyrare och finare bil just för att den inte skulle kunna bli ett problem utan bara gå & gå hela säsongen. Lämnas in på tors. till den nätta kostnaden av 30-35k, så mycket för den racebudgeten :gråta

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Är det mycket begärt att man kan få sitt schema för sommaren snart, så man kan börja planera lite? :mad:

hnric

Ny medlem
Gick med
5 Jun 2003
Hoj
S1000RR -11
Generellt sätt är jag emot dödsstraff, men jag börjar närma mig ett undantag för den jäveln som är ansvarig för Visio.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Växellådan i racebussen (som köptes för 200mil sen) är kaputt. Valde att köpa en dyrare och finare bil just för att den inte skulle kunna bli ett problem utan bara gå & gå hela säsongen. Lämnas in på tors. till den nätta kostnaden av 30-35k, så mycket för den racebudgeten :gråta

Volkswagen åttimat?

Helt jävla sjukt.

Vad är det för jävla brudar som kan hålla på sådär.!!??

Och vad är det för män som stoppar sin kuk i en handikappad tjej??

Jag fattar fan inte vad den här välden innehåller för jävla skit.!!!

//MAD :mad:

Alla behöver tjärlek.

Last edited:

Henrik

Återfallsförbrytare
Gick med
30 Sep 2005
Hoj
V4
Volkswagen åttimat?

fighting0045.gif

bluebear

Ny medlem
Gick med
9 Nov 2007
Hoj
21 växlad
Idag är ja förbannad på alla satans jävla hundägare som inte plockar upp skiten efter sin hund. Börjar blir jävligt less på att sick sacka mellan all hundskit som ligger på gatorna. En sak att dom lämnar det i skogen men inte på gatan eller cylelvägar där folk går eller cyklar....ååå så arg ja blir :mad::huvet:smasha:6surkart:galen

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...vi är inne i normalt sommarväder, 12+ och halvmolnigt på dagen, för att övergå till sprutregn 16:37....värt.

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
För att min dotter tror att hon är vuxen sen hon blev 14... Spydig, slänger på luren, för att inte snacka om när hon e med sina polare... Hon har vart lugn genom alla år... Nu har tonårsfasonerna kommit igång verkar det som... Mobiltelefon indragen....check!.... Det är en fjortonårings mardröm att vara utan mobil... Hur klarade man sig själv utan när man va fjorton egentligen?!

Whizkid

NMCK
Gick med
14 Jan 2006
Hoj
Triumph Daytona T595 -97x2, Triumph Bonneville T120R -70, Triumph Sprint ST 1050 -06, Triumph Thruxton -04
någon hade gjort inbrott i min bil.. stulit min ficklampa och brytit av spaken till vindrutetorkarna.. :mad: känns onödigt..

Torrfarfar

Torrfarfar
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Svart Kawa
För att min dotter tror att hon är vuxen sen hon blev 14... Spydig, slänger på luren, för att inte snacka om när hon e med sina polare... Hon har vart lugn genom alla år... Nu har tonårsfasonerna kommit igång verkar det som... Mobiltelefon indragen....check!.... Det är en fjortonårings mardröm att vara utan mobil... Hur klarade man sig själv utan när man va fjorton egentligen?!

ta datan med, de tog skuven på mig i den åldern :straffas

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja

Döttrar får man för sina synders skull!

Fast min är ju världens bästa förstås!
(även om det har rått delade meningar om saker ibland)

Roeters

Gammelfazern rullar än
Gick med
19 Jun 2009
Hoj
1988, Yamaha FZR 1000 - 1999, Yamaha Dragstar 1100
Föraren till detta fordon svänger in rakt framför mig när jag är på väg in och tvingar upp mig på en gräsmatta för att inte parkera bilen i sidan på han. Vilken jävla idiot!!!!! Bilister och uppmärksamhet är fan inte något som verkar funka så bra ihop. :huvet

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA