Idag är jag förbannad därför att...

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Idag fick jag ännu en p-skada...i samma område som sist.

Fick efter en del rotande tag på personen som körde. Bilen stod på en firma och firmans ägare berättade att det var sonen som körde bilen.

Såklart blånekar snubben, han menar att han borde ha känt om bilen tog i min bil och att det borde bli en massa som utbyte.

Han hade minsann inte parkerat någe fel inte och hade jag ställt mig en halvmeter längre fram så hade det aldrig hänt, så han menade på fullaste allvar att jag hade skuld i det hela.

Nu har jag fått ett fult skrapmärke på fronten och en repa på baken på mycket mindre än en vecka! Jojatackarja!

Går ju inte att göra något, jag har en serie med foton som tydligt visar hur nära vi står men vad hjälper det...ord står mot ord och så kommer det ju så klart förbli...

:kulspruta

Du kan ju inte rå för om du råkar slänga en glödande cigarett innanför tanklocket, hade han stått en meter längre fram så hade du ju missat.
Eller så kan du åtminstone råka slänga en tegelsten genom sidorutan.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
INTRUM JUSTITIA SVERIGE A 599:-

Fan andra gången jag missar att jag har en E-faktura :huvet

Iofs kan man vara glad att 599.- täcker ett kvartals elkostnad + de extra kostnaderna som blev nu.

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
INTRUM JUSTITIA SVERIGE A 599:-

Fan andra gången jag missar att jag har en E-faktura :huvet

Iofs kan man vara glad att 599.- täcker ett kvartals elkostnad + de extra kostnaderna som blev nu.

Vissa bolag erbjuder att de skickar ett sms när fakturan har ankommit internetbanken, kan vara bra om man har lätt för att missa e-fakturan :tummenupp

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Vissa bolag erbjuder att de skickar ett sms när fakturan har ankommit internetbanken, kan vara bra om man har lätt för att missa e-fakturan :tummenupp

Gick in och kollade på Swedbank direkt, och de kan skicka påminnelse både via mail och sms. Så nu är det fixat. :tummenupp
Tackar för den informationen. :krama

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
....därför att jag nyss hörde en av pophistoriens bästa låtar sodomeras och därefter slukas och kräkas ut igen i någon vedervärdig form...

Jay-Z har fördärvat "Forever Young".
Som att se kronprinssan gängvåldtas av fem gettogangstas på alla möjliga och omöjliga vis.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
sweet.

Är trött, öhm och allmänt gring och har 20 000 saker jag borde göra men orkar fan inte ens steka pytt i panna..

LocDog

Kärlekspilot
Gick med
31 Jul 2004
Hoj
Harley Fyrtioåtta
Du kan ju inte rå för om du råkar slänga en glödande cigarett innanför tanklocket, hade han stått en meter längre fram så hade du ju missat.
Eller så kan du åtminstone råka slänga en tegelsten genom sidorutan.
Japp, jag kan ju inte rå för att jag är så kass och träffar sidorutan när jag siktade på framrutan liksom :yoparty

Smagatusk

Guest
Vetifan om jag kan bli riktigt sne på nå´t förutom att jag har analklåda.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Aftonbladets idiotiska löp idag.!!! :mad:

På första sidan står typ följande:
"Asylsökande 2-årig flicka, överkörd och dödad av en anställd på migrationsverket" (inte exakt citerat men nästan)

Vaffan håller dom på med, tror dom att det var med flit eller!?? Är det inte tillräckligt tragiskt för alla inblandade ändå??

Kan dom inte gå en kurs i rubriksättning!!?? Det skulle fan i mig behövas.!! :gnissla

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Aftonbladets idiotiska löp idag.!!! :mad:

På första sidan står typ följande:
"Asylsökande 2-årig flicka, överkörd och dödad av en anställd på migrationsverket" (inte exakt citerat men nästan)

Vaffan håller dom på med, tror dom att det var med flit eller!?? Är det inte tillräckligt tragiskt för alla inblandade ändå??

Kan dom inte gå en kurs i rubriksättning!!?? Det skulle fan i mig behövas.!! :gnissla

Man kan välja att gå in på aftonhoran eller så går man in på www.highsider.se istället.

Då slipper man massa skit...

PS. www.gp.se är en redigt fin nyhetshemsida.

Refur

snelaste
Gick med
12 Dec 2009
Hoj
Yamaha Grizzly 700 -08
Idag är jag förbannad på Posten. :(

Skulle hämtat ut några kollin med en fin stereo idag. Ja om Posten inte hade bestämt sig för att vara kass då, såklart. Det rör sig om tre kollin som av misstag gått iväg som företagspaket. På morgonen i fredags hade paketen sorterats på terminal och väntade på utleverans idag. Idag sorterades dom igen(?) och först då upptäcktes det visst att dom skulle till privatperson. Då skulle sakerna sorteras om ytterliggare och nu ligger dom på någon lokal terminal i väntan på leverans till uthämtningsställe. Självklart är det omöjligt att hämta ut sakerna på terminalen utan jag får vackert vänta på att Posten ska bestämma sig för att skicka ut sakerna. Antagligen först imorgon.

Varför måste det alltid bli problem när saker skickas med Posten? :mad: :rolleyes: :confused: :näsblod :( :huvet

Gabor

Guest
Prova bli ny kund hos TELIA...

...det är först då som man inser hur många inkompetenta människor och rutiner det kan finnas och finns i ett företag...FY FAN vilket skit företag.

Hade jag vetat det jag vet idag, 2 månader av konstant strul, hade jag aldrig befattat mig med detta företag....:mad:

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
Jag är förbannad för att jag köpte en tv i söndags (som jag bestämt mig för att inte göra) och som jag inte fick med mig hem... tyckte att det lät bra med hemkörning på torsdag ist för att typ ta ledigt och välkommna min nya pryl.
Så idag tänkte jag att jag drar in efter jobbet och slänger in den i bilen, men nä den får inte ligga ner, den måste stå upp. Jävla kuktv.
Jag har till och med tejpat upp på väggen i vilken höjd den ska sitta....
SÅ jag får fint vänta till torsdag, turds-day.
FAKKFAKKFAKK!!

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Förbannad på de jävla rövhål som köpte 2 kaniner, tände eld på den ena, och sparkade och bussade hunden på den andra.

Vaffan är det för jävla pervon som går lösa på våra gator.??? Det är fan i mig skrämmande.

Vad händer nästa gång dom får för sig att lajja lite. Dom fångar in en människa och provar lite olika metoder på. :rolleyes:

FI FAN...lås in dom och släng bort nyckeln.!!!

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA