Idag är jag förbannad därför att...

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Nej, brukar funka för kollegan som envisas prova med KK, har dock inte testat själv. Dock lär det inte funka till London då de inte är med i Schengen!

Ringde precis British Airways. Det var helt kört att flyga med körkortet.
Så nu blir det bara att hosta upp 980:- och fixa ett tillfälligt pass på jobbet.

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Eftersom jag drack öl i helgen så har jag låtit bilen stå (jag kör aldrig dagen efter).

Det har omväxlande regnat och snöat hela helgen, så i morse var hela bilen täckt med 2cm is.

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Inte direkt förbannad.

Mer uppgiven och ledsen för att jag idag fick reda på att en god människa har gått bort. :gråta

Alldeles för ung, och det blir ett alldeles för stort tomrum kvar.

Man undrar om döden är slumpmässig....eller om det är dom goda som får gå först!!?? :confused:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Att jag fått en risig skyddsmask som inte är helt tät. Det blev direkt o-bra när jag upptäckte det i ett tårgasfyllt rum. Pain!!!

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Vädret. Jag börjar snart utveckla gälar och simhud mellan tår/fingrar.

Skall man behöva känna glädje över en halvtimme sol, är det verkligen meningen? Förbannade jävla klimatpiss i detta helvetes skithål på jorden.

Vildsvin

Game on!
Gick med
16 Feb 2006
Hoj
Suzuki GSXR1000
Vädret. Jag börjar snart utveckla gälar och simhud mellan tår/fingrar.

Skall man behöva känna glädje över en halvtimme sol, är det verkligen meningen? Förbannade jävla klimatpiss i detta helvetes skithål på jorden.

Jag har heller aldrig gillat Sura... :öppetmål

Lilla_Tingeling

Världens lyckligaste Ting!!!
Gick med
26 Oct 2003
Hoj
Gixxer
Det åskade och blixtrade imorse!!! Kan inte annat än bli förbannad på det här konstiga vädret... Först är det en riktig vargavinter med sjukt mycke snö och grymt kallt. Sen blir det åskväder i början av april medans snön fortfarande finns kvar. Vad kommer härnäst??? :va

// Lelle

MikkE

Guest
Sitter på jobbet. Typ klar med allt jag har haft att göra. Ändå måste jag sitta kvar här till 15.30 för att hålla jour till alla tekniker. Gah!

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Sitter på jobbet. Typ klar med allt jag har haft att göra. Ändå måste jag sitta kvar här till 15.30 för att hålla jour till alla tekniker. Gah!

Kul för dig då...
Jag hade planer på att gå kl 13:00 tills VD:n kom in med sin maskin och hade lite lätta krypteringsproblem... Maskins*t*n startade inte...
Enkelt fixat... Ta bort krypteringen... DET TAR FÖR I HLVT 7 TIMMAR!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :mad: :mad: :huvet :huvet

aelm

Östgötaskräcken
Gick med
26 Sep 2006
Hoj
GSX-R1070 plus moms & Honda FTW500
Att folk klagar och gnäller över allt jämnt :huvet Se själva nu gnällde jag med. Fan.

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Kul för dig då...
Jag hade planer på att gå kl 13:00 tills VD:n kom in med sin maskin och hade lite lätta krypteringsproblem... Maskins*t*n startade inte...
Enkelt fixat... Ta bort krypteringen... DET TAR FÖR I HLVT 7 TIMMAR!!!! GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH :mad: :mad: :huvet :huvet

OCH DET FUNKADE PRECIS EN GÅNG...Sen slog krypteringshelvetesjävlaskitpisset till igen och nu sitter jag på jobbet igen... :huvet

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Behöver gå igenom bussningar och stag och skit på bilen, men har varken råd eller årk. Framförallt råd. Jäkla bajs att det inte kan få vara helt alldrig, föbaskade sopor.

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Känns som nån hugger mig i ryggen med kniv så ont jaag har, e trött som as och va nära fråga chefen om jag inte skulle få extrabetalt för att leka dagisledare på jobbet...

Men nu e man ledig en HELG :D och det är elmia imorn fyfan va nice :D

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Känns som nån hugger mig i ryggen med kniv så ont jaag har, e trött som as och va nära fråga chefen om jag inte skulle få extrabetalt för att leka dagisledare på jobbet...

Men nu e man ledig en HELG :D och det är elmia imorn fyfan va nice :D

Kollat upp vad det är som gör ont? Jag gick med ryggont i sju år, ety alla sa att "det nog är träningsvärk, unga killar har inga skador." Var två diskbråck.

Thyg0d

Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Kollat upp vad det är som gör ont? Jag gick med ryggont i sju år, ety alla sa att "det nog är träningsvärk, unga killar har inga skador." Var två diskbråck.

I mitt fall var det vatten i lungorna... Dessutom återkommande.. :mad:
Känns som om nån trycker in en kniv mellan skulderbladen..

Onekligen så kan det vara värt att kolla upp det..

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA