Idag är jag förbannad därför att...

Baztard

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2009
Hoj
Triumph Speedtona 955i -00
... För att en jävla bilist tyckte det kändes som en bra idé att tokspola sin ruta när jag ligger bakom med öppet visir...
Hade ju bara puttrat där bakom i 1 km så det MÅSTE ju kommit som en total överaskning att jag var där bakom. :7peta

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Jag har sökt/önskat vissa tider att jobba.
Istället för att ge mig de tiderna,
så ringer man runt till andra personer som inte vill jobba de tiderna. :va :huvet :huvet :huvet

Gick med
23 Aug 2007
Hoj
Ducati 1198 S -09
... För att en jävla bilist tyckte det kändes som en bra idé att tokspola sin ruta när jag ligger bakom med öppet visir...
Hade ju bara puttrat där bakom i 1 km så det MÅSTE ju kommit som en total överaskning att jag var där bakom. :7peta

Sådant tänker man nog bara på ifall man själv kör hoj. Bilisten i fråga kör alltså inte och du har därmed ett roligare liv än han/hon, vare sig du fick spolarvätska i ansiktet eller ej. :)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)

Hahahah, ränsar fint i bihålorna det. :)

C.Barrow

Medlem
Gick med
30 Dec 2004
Hoj
-------
Fick precis ett samtal att min goda vän Tommy gått bort väldigt hastigt :(

Född 83, precis som mig, fyllde 27 för någon månad sedan och nu är han borta.

Overkligt och konstigt :gråta

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
ALLA sms från 2010 bara försvann! :mad::näsblod (ja, jag har antagligen klantat mig & tryckt fel men nokias inst.böcker suuuger!) Har suttit i FYRA timmar & sökt, läst & rivit mitt hår för att lyckas föra över sms från gammal nokia till ny. FAIL! :mad::huvet:brinnerup Nu tänker jag lägga mig & gråta mig själv till sömns. JÄVLA skitkväll...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09

Ok, jag får väl förklara då om det ska va så ini h-vete svårt att fatta :mad: (låtsasarg:rolleyes:)

Tjejer har ägglossning vilket gör dom sura och tvära (o ni tjejer som känner behov av att säga att buhu så är det inte alls, gör er icke besvär för vi vet alla innerst inne att vi blir tjuriga jävla kossor när skiten dyker upp) :tuttar

Killar behöver inte ägglossning för att va sura och tvära det räcker med lite skägglossning...(ställ dig framför spegeln med en pincett och plocka så får vi se hur glad du är sen) :D

:rofl

Men hallå, det var roligt ju:fatta!

Tack att nån äntligen fatta parallellen. :banana:tummenupp

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Ok, jag får väl förklara då om det ska va så ini h-vete svårt att fatta :mad: (låtsasarg:rolleyes:)

Tjejer har ägglossning vilket gör dom sura och tvära (o ni tjejer som känner behov av att säga att buhu så är det inte alls, gör er icke besvär för vi vet alla innerst inne att vi blir tjuriga jävla kossor när skiten dyker upp) :tuttar

Killar behöver inte ägglossning för att va sura och tvära det räcker med lite skägglossning...(ställ dig framför spegeln med en pincett och plocka så får vi se hur glad du är sen) :D

Tack att nån äntligen fatta parallellen. :banana:tummenupp

Ha ha, du e go du! Ät p-piller så slipper du ägglossning, men PMS kan du ju så klart få ändå:krama

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Ha ha, du e go du! Ät p-piller så slipper du ägglossning, men PMS kan du ju så klart få ändå:krama

Tihi, men jag skrev ju tidigare att jag inte har det. ;)
Hormonspiral är bättre för då slipper man allt för det mesta...kan känna av det nån gång om året och det kan man fan stå ut med. Dessutom håller den i FEM HELA år.

Nu till nåt som gör mig förbannad, JAG SER MOLN!!! :huvet:mad::brinnerup

SheDevil79

Time Out
Gick med
15 Nov 2008
Hoj
FZ8-N 2011 Yamaha så klart.....
Tihi, men jag skrev ju tidigare att jag inte har det. ;)
Hormonspiral är bättre för då slipper man allt för det mesta...kan känna av det nån gång om året och det kan man fan stå ut med. Dessutom håller den i FEM HELA år.

Nu till nåt som gör mig förbannad, JAG SER MOLN!!! :huvet:mad::brinnerup

Sorry, läste inte hela:)
Ja vem är inte förbannad, jobbar mellan 13:30 o 22:00:(:6surkart

Trevlig helg på er alla!

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag kopplade in vattnet till stugan idag och insåg att min vattenvärmare under diskbänken hade frusit sönder i vinter då det tydligen hade varit minusgrader inne i huset när det var -30 grader utomhus :mad:
Jävla helvetes skit, inte nog med att jag fick torka vatten och koppla loss alla vattenrör samt el under diskbänken, nu måste jag köpa en ny sådan och de är satans så jävla snordyra :huvet
Så nu får man klara sig med kallvatten tills man har råd att beställa en ny, det blir jobbigt för tjejen att diska då :brinnerup

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
För att jag kopplade in vattnet till stugan idag och insåg att min vattenvärmare under diskbänken hade frusit sönder i vinter då det tydligen hade varit minusgrader inne i huset när det var -30 grader utomhus :mad:
Jävla helvetes skit, inte nog med att jag fick torka vatten och koppla loss alla vattenrör samt el under diskbänken, nu måste jag köpa en ny sådan och de är satans så jävla snordyra :huvet
Så nu får man klara sig med kallvatten tills man har råd att beställa en ny, det blir jobbigt för tjejen att diska då :brinnerup

:hard nipples

:brynad

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Imorgon ska jag skriva intagningsprovet till utbildningen jag sökt i höst. Jag sa för två veckor sen till min chef att jag måste vara ledig den dagen. Nu pratade jag med min chef som sa att hon inte alls gett mig ledigt och att om jag inte kommer så kan det kosta mig mitt jobb.

Meeeen det är klart att jag kan ju vänta och skriva provet inför nästa termin istället. Det är ju ändå bara ett halvår av mitt liv.

Jag är ganska jävla irriterad.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Imorgon ska jag skriva intagningsprovet till utbildningen jag sökt i höst. Jag sa för två veckor sen till min chef att jag måste vara ledig den dagen. Nu pratade jag med min chef som sa att hon inte alls gett mig ledigt och att om jag inte kommer så kan det kosta mig mitt jobb.

Meeeen det är klart att jag kan ju vänta och skriva provet inför nästa termin istället. Det är ju ändå bara ett halvår av mitt liv.

Jag är ganska jävla irriterad.

Hmm, är det inte så att arbetsgivare ej kan neka till ledighet när det gäller förberedelse inför studier? Samma sak med tjänstledighet för studier, även detta kan ej nekas.
Och två veckor kan ju ändå anses som god framförhållning för att kunna planera vikarie etc.

HAR JAG HÖRT :näsblod

honkiie

Världens starkaste man
Gick med
29 Apr 2004
Hoj
gdfs
Hmm, är det inte så att arbetsgivare ej kan neka till ledighet när det gäller förberedelse inför studier? Samma sak med tjänstledighet för studier, även detta kan ej nekas.
Och två veckor kan ju ändå anses som god framförhållning för att kunna planera vikarie etc.

HAR JAG HÖRT :näsblod

Jag har också hört att det är så. Det finns ju i alla fall inte en chans att jag kommer på jobbet imorgon. Det jag funderar mest på är om jag ska be dom dra åt helvete även om jag inte får sparken (det här är inte första saken som jag varit förbannad över).

Men jag skulle ju helst haft ett annat jobb först eller varit säker på att jag tar mig in på utbildningen. :gnissla

Sitter i alla fall och loopar den här låten på spotify nu.

Last edited:

evv

=P
Gick med
7 Nov 2009
Hoj
Triumph street triple -11
En jävla skitdag! Nästan på alla sätt. Allt strular!!
Skitbilen ska jag skicka till ryssland! Hojen..den fan ska jag!..?...återkommer om det när jag har bestämt mig. Arbetsförmedlingen är ett skämt. Sen har vi alla faaaaaaaantastiska och duktiga människor,efterrapande flockapor med det där "lilla" speciella? Har ju märkt att det är förbannat ovanligt med att vara vanlig som jag nu för tiden. Har verkligen inte hett humör så vis och ganska lugn och glad skit. Men idag rann det över!!
Sen komma hem och höra mina GrAVt klinkande grannar som leker Bethowen! Hade jag haft något starkt % så hade jag tamejfan halsat som ett skämt i en film!
Hade behövt en vänlig klapp på axeln,ett par trevliga ord blabla eller vad fan som helst!
Lite medflyt hade vart trevligt. För nu börjar jag bli lagom trött på en hel del!
Tar personlig semester,hyr en hoj (med stor sannolikhet kommer skiten packa ihop efter vägen),bokar lite bandagar man har råd med och lyfter surkäften här till glädjerus! På vägen kan man hälsa på en å annan utspridd vän också.
ÄCKELDAG! kramsikram my ass

T0bbe

Ny medlem
Gick med
4 Jan 2009
Hoj
Gsxr 1000 -01 - SÅLD, ZX10R -07 SÅLD, GSXR 1000 -07 Mycket nöjd!!!
Inte førbannad, men irriterad o stressad øver att jag kommer hem till sverige på midsommar-veckan. Och under måndag till onsdag hade jag tænkt hinna byta hoj, bil och børja med flytten...undra hur de ska gå :p blir hinner sækert inget av dom. SKIT!!!

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin