Idag är jag förbannad därför att...

R5+1

Guest
Imorgon: "Kommer en försäljarröv runt mixern täta bättre än locket?".
:censored

:D:rofl:hihi:lol

Har själv bränt mig och skickat tomatsås i hela köket när jag skulle skaka ihop en toppredning till korvstroganoffen. Trodde det skulle funka lika bra med redan varma vätskor som med kalla.
Det gör det inte. :brinnerup

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag är jag ledsen för att bandets före detta ledare, nuvarande (tills alldeles nyligen då då) vice ledare, instruktör och högt aktad säckpipeblåsare Göran Lundin gått ur tiden. Visserligen inte helt oväntat då han slagits med sin sjukdom länge nu, men det var ändå ett hårt slag:(

Vila i frid Göran, an gribh gu brath.

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Idag är jag ledsen för att bandets före detta ledare, nuvarande (tills alldeles nyligen då då) vice ledare, instruktör och högt aktad säckpipeblåsare Göran Lundin gått ur tiden. Visserligen inte helt oväntat då han slagits med sin sjukdom länge nu, men det var ändå ett hårt slag:(

Vila i frid Göran, an gribh gu brath.

Beklagar sorgen :(

Är förbannad på att man åldras... Fick nyligen mina "bekymmersrynkor" räknade av småglinen... :brinnerup

Jhoony

Ny medlem
Gick med
15 Nov 2006
Hoj
GPz 900r & XL 600R
Beklagar sorgen :(

Är förbannad på att man åldras... Fick nyligen mina "bekymmersrynkor" räknade av småglinen... :brinnerup

Eller som en tjejkompis frågade mig nu i veckan:

-Du och Niklas (kompis som fyller 41 i dagarna) är väl typ jämnåriga?
-Eh, nä...jag fyller 31:(

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020
För att jag återigen lämnat in hojen på verkstad för samma problem som förra året, säkerligen blir det samma kostnad också vilket innebär att jag förmodligen får stryka planerna om vintersemester i år.....
Jag hade lovat mig själv att INTE vara i sverige den allra mörkaste perioden i år.
Fakkfakketifakkmadellifakkakefakkefakkegadddambitchmaddefakke, osv plus...

Merovingian

Guest
Det är sällan jag är förbannad, men man jävlas inte med mitt hår. Förbannade frisör, inte undra på att jag sällan klipper mig. När jag kom dit var håret jämnlångt över hela huvudet och något längre i nacken. När jag gick därifrån var det mycket kortare i nacken än jag förklarade och resten av håret tycks i det närmaste orört. Dödligt nära page. Kommer ta minst ett halvår att odla ut till ens rimlig längd igen. Så förbannad. Så jävla förbannad. Idiot.

jesseboy

O med veten sär skrivare
Gick med
25 May 2003
Hoj
söker byggprojekt
OLW reklamen med snubben som spelar tv spel och varje gång han tar ett chips så får han vackra tankar/bilder för ögonen, när tjejen i filmen tar ett chips så ser hon en hund som knullar en gunghäst framför sig? :va

Vad fan vill dom ha sagt?

Att tjejer bara tänker på knulla jämt?

Om någon här begriper den satans reklamen, enlighten us!
Vad fan är det för skit egentligen??

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...