Idag är jag förbannad därför att...

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Jag inte tog mig mod att berätta om mitt lilla "snedsteg" för exflickvännen innan hon fick reda på det från annat håll. Visserligen gjorde vi slut några dagar senare ändå, men ett par veckor innan hon fick veta det...

Sitter inte och är förbannad för att jag gjorde snedsteget. Går inte få ogjort ändå.
Men tycker synd om henne. Som fan. Jag borde sagt något (lätt att vara efterklok).

Återigen får man inse att man är en mycket sämre människa än man vill inbilla sig. Får jobba lite mer så man kan tänka på något annat.
Hoppas hon hittar någon bättre nästa gång.

Ägge

Tutlurad
Gick med
31 Jan 2010
Hoj
Bmw 850 adv
idag var jag förbannad för att jag var så jävla trött efter midsommar helgen samt att det ska vara så jävla varmt när man inte vill ha värme för man är för trött för det... :huvet

sportbike

Guest
Jag är förbannad på folk som får hjälp med sina grejor men inte har vett att varken säga tack eller pröjsa för besväret.
Men det blir ingen fler gång.

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
Jag är förbannad på folk som får hjälp med sina grejor men inte har vett att varken säga tack eller pröjsa för besväret.
Men det blir ingen fler gång.

Jävla svinpäls.
Du ställer ju fan alltid upp.:tummenupp

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
big-boobs-animated.gif

DreamerT

Tiina
Gick med
9 Mar 2010
Hoj
Kawsaki er6f
jag e pissed för att min mobil har fått för sig att bara dö lite då & då, trots att jag bytte batteriet för bara nån månad sen !
Åsså e jag grinig över att jag va dum nog å köpa nåt med namnet HiPhone...

Goxx

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2008
Hoj
MT-09 2020

JÄVLA KORVGUBBE!!!!

Aja förutom det så är jag pissed åff på min löneansvarige grottmänniska som vägrar erkänna att han gjort felaktiga avdrag i min lön.
Sammanlagt har han dragit av två dagars lön och förklaringen är som en politikers, hal intetsägande och jävligt svårfattad. Speciellt när man inte sitter med alla papper i handen... IDIOTGUBBE jag ska fan kastrera honom om han inte ger sig, eller iaf gå till chefen...

Från och med nu ska jag kolla varje spec fem gånger.

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Jahopp, så var det min tur, blev invinkad av herr MC-polis i måndags.
105 km/h på 70-väg, rejäl otur då det 200-300 meter tidigare var 90-väg, självklart väljer han att plocka mig för 70-sträckan. Och inte "kunde" han dra av 5-6 km/h heller.

Men annars så var det en väldigt trevlig polis, både han och jag skötte oss bra (hehe).

Helt ärligt var min körning nääääästan exemplarisk, med undantag för just dom där 35 km/h för fort. 35-40 kg packning, varit ute med hojen i över en vecka, ville verkligen bara ta mig hem, så jag körde "lugnt" - det var väldigt liten trafik, uppehållsväder delux och torrt väglag (som polisen snällt(?) fyllde i som extra upplysning i papperena) och det skiftade mellan 90 och 70 hela vägen.
(åkte från Fiskebäckskil hem till Varberg, i sista minut bestämde jag mig för att "äsch fan, jag tar lite mindre vägar istället för E6'an" och svängde höger i en rondell 50 meter framför istället för att åka rakt fram emot motorvägen... jädra otur, men förbannad trevliga vägar måste jag säga!!)

:brinnerup :huvet :mad:

*EDIT*

Måste fan tillägga att det känns så pafft och hård straff för något som känns så "va, var det olagligt?" hehe.
Jag är självklart väl medveten om att 105 på 90- och 70-väg att olagligt, men 95% av ens tid kör man ju ändå 10-20 km/h över hastigheten och har knappt varit något hot mot någons hälsa eller ens egna (minus några vurpor när man körde ute i skogen förr i tiden, men aldrig värre än blåmärken och repad plast)

Jaja, det är bara att stå sitt kast, inte mer med det.

Last edited:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...om man nu bemödar sig med att rippa ljudböcker och lägga ut dem på nätet, varför då inte se till att taggar är korrekta?
Har man någonsin kommit över en bok med rätt trackinfo t.ex?

Skapligt irriterande att behöva fippla med tag&rename. :dagensilandsproblem

Man blir förbannad.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
...om man nu bemödar sig med att rippa ljudböcker och lägga ut dem på nätet, varför då inte se till att taggar är korrekta?
Har man någonsin kommit över en bok med rätt trackinfo t.ex?

Skapligt irriterande att behöva fippla med tag&rename. :dagensilandsproblem

Man blir förbannad.

Så jävla irriterande :mad: Har själv bytt namn på hela "Wolfs of Calla" för att mp3-spelaren skickade om varenda liten jävla fil :huvet
Och de som har lyssnat på boken vet att den är låååång så det tog lång tid.
Att man inte ens kan ladda ner ljudböcker illegalt och förvänta sig toppkvalité på det utförda arbetet :gnissla
Edit/ Finns det något enklare sätt att döpa om alla filerna istället för att tagga och rename :va

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
SGM;4824937Skapligt irriterande att behöva fippla med tag&rename. :dagensilandsproblem skrev:
Man blir förbannad.

Äh...lätt avhjälpt.

Gå till bibblan och låna en riktig bok. :tummenupp

Ler alltid när jag varit där och botaniserar, och hittar en massa böcker som jag vill läsa. :stenåldersmadelen :tungan

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Äh...lätt avhjälpt.

Ler alltid när jag varit där och botaniserar, och hittar en massa böcker som jag vill läsa. :stenåldersmadelen :tungan

LR, så gör man som faderkakan och lånar ljudböcker på bibblan.

Han var för tekniskt inkompetent för att ladda ner dem och för snål för att köpa. Så det blev den gyllene medelvägen.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Äh...lätt avhjälpt.

Jag är en riktig bokmal och har varit så länge jag kan minnas men det är så jäkla skönt att kunna LYSSNA på en bok då man aldrig har tid att läsa en riktig bunden bok :(
Denna sommar ska jag åtminstone ta mig tid att läsa minst två riktiga, tjocka böcker liggandes i solstolen med en grogg i näven.

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jag är en riktig bokmal och har varit så länge jag kan minnas men det är så jäkla skönt att kunna LYSSNA på en bok då man aldrig har tid att läsa en riktig bunden bok :(
Denna sommar ska jag åtminstone ta mig tid att läsa minst två riktiga, tjocka böcker liggandes i solstolen med en grogg i näven.

Med ungen hoppandes upp och ned på ölmagen. :gnissla

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Att man ska va så förbannat svag! :mad:

Och att verktygen bevisligen är svagare:

20100630317.jpg

(edit: 18mm hylsa, ser skitliten ut på bilden...)

:huvet

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Att man ska va så förbannat svag! :mad:

Och att verktygen bevisligen är svagare:

20100630317.jpg

(edit: 18mm hylsa, ser skitliten ut på bilden...)

Du är svag :tungan och det där är en tolvkantshylsa..
Dom är värdelösa om man inte har just tolvkantsbultar..
Drar dom inte bulten rund så slinter man och slår sönder knogar och allt.. Ja eller knäcker dom då.. :hihi
Så pip ner till MP Byggvaruhuset och köp nåt riktigt istället.. :D

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Du är svag :tungan och det där är en tolvkantshylsa..
Dom är värdelösa om man inte har just tolvkantsbultar..
Drar dom inte bulten rund så slinter man och slår sönder knogar och allt.. Ja eller knäcker dom då.. :hihi
Så pip ner till MP Byggvaruhuset och köp nåt riktigt istället.. :D

Jotack.
Höll på att jävlas i en timme med svänghjulet till en bmw. Det gick inte få lös bultfan. Inte ens med mutterknacken.
"Vad har ni för hylsa?"

Det är såna gånger man undrar hur fan man är funtad egentligen.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka