Idag är jag förbannad därför att...

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Föbannad därför att lokala mc åf meddelar igår efter stägningsdags att mitt kylarlock har kommit, occh sedan stänger kl12 idag, för att sedan ha semesterstängt några dagar framöver! :mad: Ohc det kunde dom inte meddelat samtidigt?! :(

Zitronis

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Hoj
Yamaha YZF 600R "Thundercat" -97
För att nyss var det två jävla idioter här och försökte sno min dunderkatt och grannens moppe. Fyyyyyyy vad jag skulle göra dumma saker om jag visste vem det var!!!!! Hur sover man inatt?

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Jag är asförbannad på alla jävla idioter till cyklister i City! GE FAN INTE ATT VARA DUMMA I HUVET ERA JÄÄÄÄÄVLA SOPOR!!!!!!! :mad:

Jafyfaan dom kör ju som galningar. GALNINGAR!!! INGEN respeCkt! Och för fort går det, å faan tamme om dom inte kör mot rött också! Onsdagar är värst har jag hört. :D

Boes

Smutsig
Gick med
6 Aug 2009
Hoj
BMW
för att jag igår skulle dra upp hojen på centralstödet, bresade ordentligt med bena pga såphal gräsmatta och glömde totalt bort de brännheta avgasröret, vips så var mc-byxorna fastsmälta i röret :huvet

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Förbannad skulle jag kanske inte kalla det, mer irriterad och skamsen. Var på väg hem från landet, gjorde bra fart hela vägen. Låg i kanske 110-120 och cruisade förbi bilar som snällt nog gick ut och släppte fram mig, allt var frid och fröjd tills jag kommer över ett krön och blir bländad av kromet på fyra stycken kromslädar. Dem ligger lugnt och fint mitt på vägen i formation. Inte en chans att passera så jag får vackert falla in i ledet och ligga där bak bland fransar och ojämna tändningar. Skämdes som en hund... :näsblod

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Har det någonsin i hela universums historia gått att bara ta EN öl??
:amatör :mad:

:tungan

Alkohol borde förbjudas! Fattar inte att det ens är lagligt att förtära! :mad:
För övrigt så är det alla vackra flickors fel, som var ute igår oxå.... Hade det inte vart för dom så hade jag åkt hem efter "en öl"... :pussa

Last edited:

R5+1

Guest
Hade jag en bra eller dålig dag?

Igår var jag JÄVLIGT förbannad när jag kom hem, fast glad ATT jag kom hem.

Skulle ut och brumma med ett par vänner. Startar från Rosenhill efter en middagsmacka. Får kärringstopp i korsningen ut mot Nynäsvägen. :mad: Eftersom vi skulle svänga höger hade jag börjat luta hojen och när motorn dog höll jag därför på att välta. Körde in fotpinnen i benet men lyckades till slut låta bli att lägga hojen.
Var detta bra eller dåligt??

Första svängiga vägen blev mot Skansundet. Ganska snart möter jag i en skymd kurva en svart Audi som genar tämligen duktigt över min del av vägen! :mad: Jag körde rätt långsamt här då vägen är smal, svängig och kurvan ju var dold. Jag låg dessutom inte placerad på vägen enligt skolboken utan mycket längre ut mot högerkanten. Hade jag legat där jag skulle för att ta sikt hade jag oundvikligen frontat med tyskbilen. Varken han eller jag hade haft en chans i helvetet att väja.

Vidare på andra sidan vattnet kör vi riktigt fina kurviga småvägar. Men nu står solen så lågt att när den träffar mitt pissvisir blir allt helt svart. Jag ser alltså inte ens vägmarkeringar eller krondiken. ALLT blir helt svart! :mad: Det resulterar i att jag får sopnita ner till krypfart (jag skämtar inte, ettans växel!), helst mitt i kurvor och gärna mycket oförutsägbart så min vän bakom höll på att dänga in sin hoj i min. Just på denna väg låg det en massa rullgrus och det kan inte bara vara jag, en R6:a trivs inte alls på sånt. Högre fart kunde resulterat i dikeskörning...?

Väl tillbaka är solen nere men det är ff ljust. Ställer cykeln i garaget, en slängkyss och "tack för turen" och jag börjar gå hemåt. Kommer typ 100 meter och ser då en svarthårig skitunge som går lite underligt. Ser ut som en fjortis på sommarlov som fått tag på lite öl. Sket i det och gick vidare över tågbron. Hör då släpande steg en bit bakom mig, tänker att det är väl bara nån annan som ska åt samma håll. Blir ändå misstänksam och tänker att jag hellre genar över bilvägarna (här går man INTE då det är mer trafik, flera filer och inga trottoarer) än går genom gångtunnlarna under vägarna. Innan jag försvinner runt ett hörn tittar jag bakåt och ser emo-tönten stå vänd åt andra hållet där jag gick över vägen. Gick hans plan inte i lås eller?! :mad:

Väljer också bort en mysig grusväg jag alltid tar annars och går över en skolgård i stället. Då ser jag en karl som går upp från grusvägen in i ett skogsparti. Såg ingen hund och den borde han ändå inte tagit med sig upp dit då det är en del av ett småskoleområde och inte leder nån annnanstans där man kan gå. Väntade han bara randomly på att nån skulle komma förbi?! :mad: Mötte jag den typen av folk som fått den här "stan" att kallas SLÖDDERTÄLJE?! Väl hemma är jag skitförbannad men glad att vara hemma ändå.

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Idag är jag förbannad för att de lata jävlarna på lunds univ. sjukhus inte jobbar som de borde på somrarna och därför vägrar boka in min invaliditetsundersökning förrän fram till vintern, och de vet inte ens själva varför:confused: :huvet

Ringer och frågar om de fått mitt intyg av försäkringsbolaget så att vi kan boka in undersökningen snart (gått ett par veckor nu sen FB sa att de skulle skicka det), och får då höra "jag ska kolla, men vi gör inga undersökningar nu under sommaren så det blir nog framåt vintern".
Ehm, ok... Någon speciell anledning till varför man inte gör det på sommaren?
"Nej, vi gör inte det bara".

Lata jävla idioter, man blir förbannad:huvet

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
5 dagar har hojen stått körklar o redo upputsad med nya dekaler och jag har inte kunnat köra väg än! :huvet

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Idag är jag förbannad för att de lata jävlarna på lunds univ. sjukhus inte jobbar som de borde på somrarna och därför vägrar boka in min invaliditetsundersökning förrän fram till vintern, och de vet inte ens själva varför:confused: :huvet

Ringer och frågar om de fått mitt intyg av försäkringsbolaget så att vi kan boka in undersökningen snart (gått ett par veckor nu sen FB sa att de skulle skicka det), och får då höra "jag ska kolla, men vi gör inga undersökningar nu under sommaren så det blir nog framåt vintern".

Personalbrist?.. vi behöver också ledigt :mad::mad:

Försäkringsärenden btw är inte prioriterade hos den offentliga vården.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
5 dagar har hojen stått körklar o redo upputsad med nya dekaler och jag har inte kunnat köra väg än! :huvet

Kul för dig då..
jag väntar FORTFARANDE på delar... :(
Firman jag beställde av första gången missade en del..
Beställde delen från staterna och fick en annan för dom hade vänta på
en 1:a & 0:a

:mad:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc

Invaliditetsundersökning?
Vad är fel?
Den felaktiga frisyren har du ju åtgärdat.
Raggarbilsbrist är inte obotligt det heller.

Lorden

www.skitsnack-mc.se
Gick med
17 Jul 2005
Hoj
BMW R 1200R
För att smalbenet som jag smällde i i går har en fin bula samt dunkar och värker. Och för att jag knappt ens har ett blåmärke att fiska sympati med. Värdelöst att ha ont när man inte har några synliga bevis...:huvet

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka