Idag är jag förbannad därför att...

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
LR, så gör man som faderkakan och lånar ljudböcker på bibblan.

Han var för tekniskt inkompetent för att ladda ner dem och för snål för att köpa. Så det blev den gyllene medelvägen.

Jävligt svårt att göra när resten av Kings "Det mörka tornet" inte finns på bibblan, just nu är Magiker och Glas på väg in i bilstereon, efter det är man tvingad till att köpa engelsk ljyyyydbok, eller fylla mp3-spelarn' med fulrippat.

Men frågan kvarstår - är det så förbannat svårt att se till att i alla fall trackinfon är korrekt, jävla klåpare... :mad:

/kör svinmycke' bil, blir svårt med vanliga böcker då. ;) Ljudböcker is the shit.

Merovingian

Guest
Börsen. Kul att tappa en halv hoj i pengar under en enda minut på grund av en dålig delårsrapport orsakad av vulkanutbrottet. Det skjuter upp igen och mer så småningom, men det tar för lång tid. Man hinner bli gråhårig.

KTM 620

Med lem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Suzuki RM-Z 250cc-04.
Börsen. Kul att tappa en halv hoj i pengar under en enda minut på grund av en dålig delårsrapport orsakad av vulkanutbrottet. Det skjuter upp igen och mer så småningom, men det tar för lång tid. Man hinner bli gråhårig.

Var glad att du har några pengar att förlora ;-)

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Du är svag :tungan och det där är en tolvkantshylsa..
Dom är värdelösa om man inte har just tolvkantsbultar..
Drar dom inte bulten rund så slinter man och slår sönder knogar och allt.. Ja eller knäcker dom då.. :hihi
Så pip ner till MP Byggvaruhuset och köp nåt riktigt istället.. :D

Inget att göra, finns fan inte nått riktigt att tjöpa på den här holmen. Eller ja, 17 & 19mm finns, men inte 18. Inte för pengar man har råd med iaf, finns väl satser för en 350€+ menatte, nä...

Edit: Jag är inte svag, jag är på en jävla 5-åringsnivå, jag menar hur svårt kan det vara att dra upp en bultjävel?! Ändå står handjäveln stilla fast man tar i så man håller på och skiter ner sig! Man blir ju förbannad! :mad:

Last edited:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Jotack.
Höll på att jävlas i en timme med svänghjulet till en bmw. Det gick inte få lös bultfan. Inte ens med mutterknacken.
"Vad har ni för hylsa?"

:huvet
Det är såna gånger man undrar hur fan man är funtad egentligen.

Vänstergänga?

Djävligaste jag upplevt var aluminiumfälgarna på denförbannadepassatdjäveln.
Volkswagen original.
Aluminiumen hade skurit ihop fullständigt med stålet i bulten.
Fick loss den med gassvets och tvåhands mutterknack avsedd för lastbilar.
Förstår fortfarande inte att inte bulten gick av.
Antagligen tillverkad av förhäxad kryptonit.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Vänstergänga?

Volkswagen original.

Näe, vi hade i all hast tagit 12kant istället för 6kant och ingen av oss kom att tänka på det.
Det är en sådan gång man verkligen känner sig förtjänt av idiotförklaringen efteråt.

Värsta bulten jag varit med om var till bakvagnen på vofflan jag hade (460). Efter 2dagar och en tigersåg var skiten borta.

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Näe, vi hade i all hast tagit 12kant istället för 6kant och ingen av oss kom att tänka på det.
Det är en sådan gång man verkligen känner sig förtjänt av idiotförklaringen efteråt.

Värsta bulten jag varit med om var till bakvagnen på vofflan jag hade (460). Efter 2dagar och en tigersåg var skiten borta.

Värme och stryk brukar hjälpa annars.

Louize

Älgen
Gick med
23 Jun 2008
Hoj
Yamaha XJ6

Läge att tjöpa lite mer kanske? Blev några H&M aktier för min del idag:) Första gången jag köper aktier så ska bli intressant att följa utvecklingen:tummenupp

R5+1

Guest
Vänstergänga?

Been there, done that. Köpte en ny och olackad tank till f.d. min Harley för typ 70 år sen. Den hade två tanklock och dessa ville jag ju ta bort innan jag skulle måla plåtburken. Det vänstra locket hackade jag nästan sönder och samman innan jag kom på att det var vänstergängat... :gnissla

Volkswagen original.

Been there, done that 2. Skulle byta till sommarhjul på min nästan nyinköpta (men till åren kommen) Corolla i våras. Skitfula alu-fälgar skulle bytas mot mer praktiska och större plåtisar. Stålmuttrarna (där det ens satt några) hade naturligtvis gnagt sig in och blivit ett med fälgen. :mad: Då jag inte är så stor på jorden slutade det med det gamla beprövade knepet använd-domkraftstången-som-hävstång. Jag nästan drog runt hjulet på stället med bilen nedsänkt, och det small så man trodde husväggen skulle spricka, men loss kom de små djävlarna! :crash

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Det är det här jävla klass 8-provet jag har imorrn. Det är ju så bisarrt mycket att folk här håller på att bryta ihop. Vissa sitter och klappar sina kängor på logementet medan andra står på kaserngården med byxor och kalsonger nere vid knäna. Själv ligger jag under sängen med en handduk över huvudet. Skjut mig Gunnar! :huvet

Merovingian

Guest
Läge att tjöpa lite mer kanske? Blev några H&M aktier för min del idag:) Första gången jag köper aktier så ska bli intressant att följa utvecklingen:tummenupp

Det gjorde jag. Sålde av mitt dagbytesinnehav och köpte för allt. Nu sitter jag antagligen låst ett tag, men det får väl så vara.

blaa

Sporthojsnörd
Gick med
9 Oct 2009
Hoj
Eldsklinga
Idag är jag förbannad för att jag fått 175kr i löneök.

Idag är jag förbannad för att de igår fastnade en liten sten i mitt skinnställ som jag ej upptäckte förän den lyckade mcn parkerades med ett 5*5cm stor söderrepad yta på sidan av tanken.

Idag är jag förbannad för att jag hatar världen!

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Nu vart jag fan förbannad. När folk likställer arbetslös med sysslolös.
"Kan inte du komma och hjälpa mig med xxx"
"Näej alltså jag vetefan om jag kan ta mig tid"
"Men du är ju arbetslös?"
...

Ja, jag sitter bara hemma och rullar tummarna hela dagarna. Det är inte så att jag försöker hitta ett jobb och under tiden försöker göra klart alla halvfärdiga projekt som det finns gott om när man bor ute på landet?

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
e förbannad idag för de har varit fint väder i 2 veckor men jag har en trasig hoj! ÅÅH!

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
e förbannad idag för de har varit fint väder i 2 veckor men jag har en trasig hoj! ÅÅH!

Välkommen till klubben...

Sitter och väntar på EN del som behövs för att få ihop skiten..
Missades vid plockning så just nu befinner sig det lilla fanstyget i
Homer Simpson stan.. Springfield, IL.

Anndreeaas

otursfågeln
Gick med
3 Mar 2010
Hoj
Cagiva mito f 00
Välkommen till klubben...

Sitter och väntar på EN del som behövs för att få ihop skiten..
Missades vid plockning så just nu befinner sig det lilla fanstyget i
Homer Simpson stan.. Springfield, IL.

mitt befinner sig antingen utsläng någonstans här omrking, eller på sturups postterminal..

hoppas jag får de imorgon

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kul, kunder som inte förstått vad de handlat, är av sådan härkomst att de inte förstår svenska - och de är såpass dumjävla att de skäller på den som kommer för att hjälpa dem.

Jävla idioter.. :gnissla Undra på att SD har medvind.

Martein

därför att älg
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
gixxah sevenfifteh
Idag pli jak förpannad därför att ett jävla jon inte släpper in mig i filen( dubbelfiligt) trots att jag blinkar och placerar mig korrekt redan i höjd med bilen framför honom! :mad:
Han gör det så svårt som möjligt( går knappt alls snabbare i deras fil så det är inget tal om hastighetsskillnader, bara en ovilja att sammarbeta i trafiken) för mig och nån av oss tutar snabbt följt av den andra.
Som fåntratten kör förbi pekar hans polare fakkyåå, jag lägger mig bakom och svarar med detsamma viftandes genom sidorutan.
Han stannar då bilen mitt i vägen( 70-väg) och går ut mot mig, jag vill inte sitta fastbunden i bilen i fall av sving, så jag går även jag ut och vi ställer oss och tjaffsar en kort stund.
Som tur/synd var blir det inte sving då han konstigt nog ger sig ur "disskussionen" rätt fort och går tillbaka till sin ecksfemma..

Riktigt vuxet av alla inblandade.. :näsblod

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...