Idag är jag förbannad därför att...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Det har varit varmt och fint varenda dag hela sommaren förutom enstaka dagar då det regnat eller varit fult. De dagarna går att räkna på ena handen. Det finns något som heter för varmt, och så har det varit de här två dagarna. Så hemskt roande är det inte att det är så varmt så det tjuter i öronen.

Inga sjöar att svalka dig i?
Kan tipsa om att Vättern e väldigt svalkande. Vänern e ngn varmare.
Mitt immunförsvar jublar nu när det e varmt o kommer troligen bli en vinter me mindre infektioner :)

Last edited:

Merovingian

Guest
Inga sjöar att svalka dig i?
Kan tipsa om att Vättern e väldigt svalkande. Vänern e ngn varmare.
Mitt immunförsvar jublar nu när det e varmt o kommer troligen bli en vinter me mindre infektioner :)

Bada? :3freak

Har våldtäktsduschat två gånger idag med det kallaste vattnet duschen kan erbjuda, tills dess att man huttrar, och sitter nu med en våt handduk över axlarna iförd endast kalsonger. Nästan acceptabel temperatur.

Last edited:

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Eeehhh..........ok.

:rodnar

Jo ... eh ... jag menade den sortens skit som man brukar kalla människor som är dumma ... eller inkompetenta. Inte sån som man kan städa bort. Typ.

Hrrmm. Måste nog ... leta upp skämskudden nu.

Eller. Jag skyller på datorn! Ja, det var datorns fel!

:argpådato

sportbike

Guest
:rodnar

Jo ... eh ... jag menade den sortens skit som man brukar kalla människor som är dumma ... eller inkompetenta. Inte sån som man kan städa bort. Typ.

Hrrmm. Måste nog ... leta upp skämskudden nu.

Eller. Jag skyller på datorn! Ja, det var datorns fel!

:argpådato

Du kanske har en sån som jag har, den skiter i vad man trycker på.

i_fieL_good

HBB 2006
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R6 -06
Skulle förverkliga min livsdröm i fredags och köpa ett företag inom den bransch som jag har som största passion. Avtal, pengar & rubbet var redo för signering. Som en extra kontroll bad jag att få årets försäljningssiffror. De anlände torsdag eftermiddag och var ingen rolig läsning... Företaget hade tappat 50% (!) i omsättning mot föregående år (som var ett dåligt år). Eftersom försäljningen bevisligen var i fritt fall ville jag omförhandla priset, men det var säljaren inte intresserad av med argumentet "omsättning har ju inget med värdering att göra". Visserligen har han lite rätt om man tänker i absoluta termer, men om ett företag tappar hälften av sin försäljning på ett år så har det jävligt mycket med värderingen att göra! Han kunde inte tänka sig att gå ner en krona i pris så det blev ingen affär.

Suck, en del människor är för kära i sitt eget företag för sitt eget bästa. Får vänta något/några år och kanske köpa konkursboet istället. Men det smärtar att se ett i grunden bra företag snabbt förtvina pga att ägaren är oförmögen att se verkligheten.

Även om det nu är tre dagar sedan affären sket sig är jag fortfarande förbannad :mad:

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Du kanske har en sån som jag har, den skiter i vad man trycker på.

Damn! Jag har ju en Mac så jag kan faktiskt inte skylla på datorn. Det var jag. Det var jag som fakking inte fatta!

Puh! Värmebölja i kombination med ett glas vitt gör hjärnan lite smått mosig.

sportbike

Guest
Damn! Jag har ju en Mac så jag kan faktiskt inte skylla på datorn. Det var jag. Det var jag som fakking inte fatta!

Puh! Värmebölja i kombination med ett glas vitt gör hjärnan lite smått mosig.

Sen är du ju tjej, ni har ju liksom en annan version av humor-programvaran.
Jailbreakad, typ :krama

Kantian

Trefaldig världsmästare
Gick med
23 Sep 2008
Hoj
fyfan
Bada? :3freak

Har våldtäktsduschat två gånger idag med det kallaste vattnet duschen kan erbjuda, tills dess att man huttrar, och sitter nu med en våt handduk över axlarna iförd endast kalsonger. Nästan acceptabel temperatur.
Bada.
Släpa ned ditt jazziga sidfläsk till långholmen nu.

Uttis

Hellre än bra.
Gick med
9 Sep 2008
Hoj
Street Triple R, -12
Sen är du ju tjej, ni har ju liksom en annan version av humor-programvaran.
Jailbreakad, typ :krama

Jösses. Det är för varmt för att jag ska orka bli lite sådär påhittat grinig för att du spelade ut tjej-kortet, och på tok för hett för att min hjärna ska fixa nåt fyndigt att skriva tillbaka.

Återkommer i höst!

sportbike

Guest
Jösses. Det är för varmt för att jag ska orka bli lite sådär påhittat grinig för att du spelade ut tjej-kortet, och på tok för hett för att min hjärna ska fixa nåt fyndigt att skriva tillbaka.

Återkommer i höst!

Välkommen tebaks.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Does not compute..

Enter Angrymode

Åh faen.. Laddade dom pissig ROM i dig också och du blev tjej eller?? :hihi

Just ja, fel tråd...
Kan tempen inomhus ta och kliva ner UNDER 28 grader tack så man iaf får en chans att somna inatt?? :mad:

Plåtniklas

Liten, rädd och ensam™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
T7
Det känns som någon har försökt gräva ur mina luftrör med en gaffel. Det här är inte roligt längre.

:mad::mad::mad::mad::mad:

[EDIT] :mad::mad::mad::mad::mad:

Norman

Får jag vara här?
Gick med
2 Aug 2009
Hoj
CRF450R -06, EXC 250 -09
Åh faen.. Laddade dom pissig ROM i dig också och du blev tjej eller?? :hihi

Just ja, fel tråd...
Kan tempen inomhus ta och kliva ner UNDER 28 grader tack så man iaf får en chans att somna inatt?? :mad:

Skaffa en AC eller håll truten.
Underbara värme!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom