Idag är jag förbannad därför att...

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
För att sthlms södra skärgård är så vidrigt dräggfull med fästingar.

Har redan plockat tre fästingar som hunnit bita sig fast och den sista satt på ett ställe där man inte vill plocka fästingar. :mad:

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe

Har redan plockat tre fästingar som hunnit bita sig fast och den sista satt på ett ställe där man inte vill plocka fästingar. :mad:

Jag hade en på pungen en gång. Fast jag blev inte så arg, utan tyckte mest det var läbbigt. :näsblod

anders_69

Datadoktor
Gick med
28 Sep 2008
Hoj
V11 Sport -01

Förra sommaren när jag skulle slå en sjua såg jag ett födelsemärke på ett ställe jag aldrig haft födelsemärke på innan. När det vid närmare granskning visade sig ha ben åkte det väck fortare än kvickt :näsblod

R5+1

Guest
Förra sommaren när jag skulle slå en sjua såg jag ett födelsemärke på ett ställe jag aldrig haft födelsemärke på innan. När det vid närmare granskning visade sig ha ben åkte det väck fortare än kvickt :näsblod

En gång när jag satt och pissade såg jag ett litet svart skräp i ljumsken. Satt fast av nån anledning så jag fick skrapa med nageln några gånger innan jag fick bort det. Precis när skräpet lossnade fattade jag var det var! :skrämd

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
En gång när jag satt och pissade såg jag ett litet svart skräp i ljumsken. Satt fast av nån anledning så jag fick skrapa med nageln några gånger innan jag fick bort det. Precis när skräpet lossnade fattade jag var det var! :skrämd

Hmm...jag brukar inte sitta och titta på mig själv mellan benen när jag kissar. Såg du nåt intressant förutom fästingen? :D

Jag är förbannad för att jag är på så jävla bra humör trots att jag inte har semester. GAAAH!!!

Lurvas

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
Kawasaki Er6-n Track Edt
Tappade iphonen på uppfarten.. Fastnade i fickan när jag skulle glo på klockan.. Inget spec..
Tog upp den och har spräckt hela displayglaset... :mad:

Och kollar man på märkena så hade den bara landat 1cm åt höger så hade den nog klarat sig... :huvet

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Tappade iphonen på uppfarten.. Fastnade i fickan när jag skulle glo på klockan.. Inget spec..
Tog upp den och har spräckt hela displayglaset... :mad:

Och kollar man på märkena så hade den bara landat 1cm åt höger så hade den nog klarat sig... :huvet

Finns väldigt mycket displayer på blocket för struntsummor
och folk som jobbar med att byta dom för lika lite... :D

Lurvas

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
Kawasaki Er6-n Track Edt
1 down, 5638299200000 to go!

Finns väldigt mycket displayer på blocket för struntsummor
och folk som jobbar med att byta dom för lika lite... :D

Hittade mailshop.se som tur är så nytt glas är beställt och bör landa efter helgen.
Lite youtubande och man har fått instruktioner på hur man ska gå till väga..
Känns dock som att iPhone 4 blev intressant nu eftersom den ska ha tåligare glas.. :tungan

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Hittade mailshop.se som tur är så nytt glas är beställt och bör landa efter helgen.
Lite youtubande och man har fått instruktioner på hur man ska gå till väga..
Känns dock som att iPhone 4 blev intressant nu eftersom den ska ha tåligare glas.. :tungan

Ja vem faen behöver mottagning på luren.. det är ju en ifån.. :hihi

Och enligt Apple är det så det är..
Alla andra telefoner har samma fel...
Jaaaaaaaaa Jag vet... funker inte din produkt så klaga på dom andra...
Lite som i sandlådan.. "Men magistern, han gjorde det också juh!!!" :mad:
Även Nokia fick en släng av Steve Jobs.. Nokia svingade tillbaka och sa att dom låter funktion gå design 10 ggr av 10.. :hihi

Merovingian

Guest
Nokia svingade tillbaka och sa att dom låter funktion gå design 10 ggr av 10.. :hihi

Sen att det är lögn gör väl inget. Ingen på Nokia har ju brytt sig om menysystemet de senaste 7-8 åren. Ser i botten likadant ut som det SE har, förutom att det kräver dubbelt så många knapptryck för att allt ligger ointuitivt. Det handlar inte om vana, det är bara så det är konstruerat. Vana med Nokia är när man äntligen lärt sig hitta allt som de gräver ner under tvivelaktiga menyval.

Last edited:

nosferatu

Hallowed Be Thy Name
Gick med
14 Sep 2006
Hoj
Ingen med motor....
för att en snorunge snodde min sambos cykel med barnstolen på.

Blir mest förbannad över att jag såg skitungen på cykeln när jag va ute o gick, blev misstänksam då jag kände igen cykeln, men det var först när jag kom hem jag visste att den var stulen:mad::mad:

Lurvas

Ny medlem
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
Kawasaki Er6-n Track Edt
Ja vem faen behöver mottagning på luren.. det är ju en ifån.. :hihi

Och enligt Apple är det så det är..
Alla andra telefoner har samma fel...
Jaaaaaaaaa Jag vet... funker inte din produkt så klaga på dom andra...
Lite som i sandlådan.. "Men magistern, han gjorde det också juh!!!" :mad:
Även Nokia fick en släng av Steve Jobs.. Nokia svingade tillbaka och sa att dom låter funktion gå design 10 ggr av 10.. :hihi

Att kunna ringa är ren bonus.. Jag använder min ifån till allt annat.. :D

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Att tacka ja till en tjänst man inte får se schemarullningenpå och sedan säga upp sig så fort man får se schemat. Är tydligen bättre än att visa intresse nu och ta ett beslut när schemat kommer... :mad: :huvet

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Spik i bakdäcket. VADFAN!? Kan man inte få ha det helt bra en liiiten stund iaf? Nu sket det sig med stor del av semesterkassan... :mad:

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år