Idag är jag förbannad därför att...

Dr. Moto

Ambitious but rubbish
Gick med
24 Jul 2008
Hoj
Honda
:mad:Man blir förbannad när det blir fel på tiden.

Tupplurade i 10 minuter, och när jag vaknade hade 3,5 timmar gått.

Blue

Irriterande...
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Syrrans 883 och en Nikon Deetree.
Idag är jag förbannad på bilar som envisas med att parkera på bussparkeringar.
Det är ju inte precis gott om parkeringar för buss!

Skärpning för böfvelen!

zilog

Mr. Hardtechno
Gick med
13 Jan 2004
Hoj
RSV1103R -02 Magnesium, VW Polo 1.4 GTI -97
Motorras på aprilian. I år IGEN. HELVETE

Vad skönt det var att gå i diket pga låst bakhjul efter motorraset med.. (frikoppla hjälpte inte pga den brutala mängden metall som frigjordes)

Hittills har jag hittat 1x1cm stora alubitar, bronsbitar, massa bronsflagor och alusörja i det jag har grävt ur motorn.. Imorrn tar jag isär resten :/

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...idag är jag förbannad på ALLA DESSA BUNTMONGON som tror att en skyddsväst för geggmopeder är ett bra skydd för gatåkat, för det är ju så varmt/krångligt med ett skinnställ.
Fan vad less jag är på att folk inte kan använda de små grå.

Västpisset är gjort för krockvåld, inte nötning - men det blir säkert bra med en fräääsig luvtröja över, den skyddar nog en mikrosekund eller två, innan den kavlar ihop sig, eller blir ett med den smältande nylonplasten i västen.

ÄR DET SÅ FÖRBANNAT SVÅRT ATT FATTA? :huvet

Är det för varmt, låt hojen stå och åk och bada istället.

Helvete...

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
För att hojen nu har stått i mer än en månad för att jag väntar på en (1!) del.. Först glömdes den bort när jag beställde den, sen vänder dom på etvå siffror vilket renderar i en annan del, och den nya beställningen med rätt del har nu skeppats.. Då skickade USPS den fel, så den försvann efter att den passerade tullen, i KANADA :mad:
Så nå mer hojåkning i sommar lär det ju knappast bli.. :(

Fagher

Ny medlem
Gick med
7 May 2007
Hoj
Suzuki GSXR 1000 KTM 380sm
...idag är jag förbannad på ALLA DESSA BUNTMONGON som tror att en skyddsväst för geggmopeder är ett bra skydd för gatåkat, för det är ju så varmt/krångligt med ett skinnställ.
Fan vad less jag är på att folk inte kan använda de små grå.

Västpisset är gjort för krockvåld, inte nötning - men det blir säkert bra med en fräääsig luvtröja över, den skyddar nog en mikrosekund eller två, innan den kavlar ihop sig, eller blir ett med den smältande nylonplasten i västen.

ÄR DET SÅ FÖRBANNAT SVÅRT ATT FATTA? :huvet

Är det för varmt, låt hojen stå och åk och bada istället.

Helvete...

Och jag blir så förbannad av alla som inte kan sköta sitt eget och skita i vad andra gör.
Är det för varmt ge fan i skinnstället och ta hojen och åk och bada.

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Och jag blir så förbannad av alla som inte kan sköta sitt eget och skita i vad andra gör.
Är det för varmt ge fan i skinnstället och ta hojen och åk och bada.

Fruktat oväntat att just ett ungt kepsmongo skulle kommentera. :D Fruktat. :rofl

Jag har inga problem med att folk kör nude, eller i skinnstringen med nitarna inåt, det jag missade att förtydliga var - om du måste köra utan vettiga skydd, ge fan i att fråga på SH om det är ett bra/säkert/vettigt alternativ för elfte gången på raken sedan värmeböljan startade, och ge FAN i att sedan ogga ur när du får svar du inte vill ha.

Man blir förbannad.

Just nu är jag förbannad på unga grabbar som inte tänker längre än deras lilla skinnspik räcker. :D

Last edited:

R5+1

Guest
Om man är kamelryttare så... :D

Tyvärr gäller det även alla AIK:are, Bajen-fans och andra tölpar som använder sport som ursäkt att få slåss.
Tycker de kan börja med K1 själva så går inte deras skit ut över andra. Men de förstår väl att de skulle få tokspö direkt.:D

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Därför att kondensorn på bilen är spräckt, korden är framme på framdäcken och bromsskivorna fram är skitslut vilken sekund som helst. Dessutom snedsliter den fan så jag måste göra en hjulinställning.
Auspuffet läcker som ett såll dessutom.

Jag vill inte lägga ut så mycket pengar på en gång :4skrika

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom