Idag är jag förbannad därför att...

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
För att vädret inte är som önskat... JAG VILL HA 30 GRADER OCH SOOOOL NUUUUU!!! :censored:4skrika:mad:

CurlySue

Never Look Back
Gick med
10 Jul 2009
Hoj
Sv650 -00 Kawa z750 -08
För att några dumma jävla idiotjävlar stulit polarens hoj 4 dagar innan Norgesemestern jag sett fram emot sen förra sommaren!!!!!!! :gnissla:gnissla:gnissla

Så jävla ledsen och besviken men mest av allt FÖRBANNAD!!!!!!!!

Vincent H

Mzee
Gick med
30 Oct 2008
Hoj
Suzuki GSX-R1127
Äckligt hett och kvalmigt i Göteborg i eftermiddags, också inne på Coop Stormarknad där jag handlade lite mat.

Flera gånger möter jag ett shoppande par; han högrest i ljusa, luftiga sommarkläder, en tvååring på armen och talibanskägg - hon tunn, max 1,55 lång i svart heltäckande klädsel med 2 cm siktspringa framför ögonen och en ettåring i barnkärran som hon också lastar matvaror i.

Vid kassorna träffas vi igen. Hon ställer sig vid kassan bredvid och lastar av, betalar, och packar igen - allt ackompanjerat av ettåringen som skriker trots att hon försöker trösta barnet mellan varven. Han gjorde inte ens en halvhalt, marscherade bara rätt förbi kassan och försvann.

Hur fan kan man behandla sin kvinna så?

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Äckligt hett och kvalmigt i Göteborg i eftermiddags, också inne på Coop Stormarknad där jag handlade lite mat.

Flera gånger möter jag ett shoppande par; han högrest i ljusa, luftiga sommarkläder, en tvååring på armen och talibanskägg - hon tunn, max 1,55 lång i svart heltäckande klädsel med 2 cm siktspringa framför ögonen och en ettåring i barnkärran som hon också lastar matvaror i.

Vid kassorna träffas vi igen. Hon ställer sig vid kassan bredvid och lastar av, betalar, och packar igen - allt ackompanjerat av ettåringen som skriker trots att hon försöker trösta barnet mellan varven. Han gjorde inte ens en halvhalt, marscherade bara rätt förbi kassan och försvann.

Hur fan kan man behandla sin kvinna så?

Så ser det ut när vi handlar också.
Fast tvärt om.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
En jävla brud tror att jag är kung på nånting som jag aldrig har gjort innan, och inte fan blir det bättre när man försöker argumentera! :mad:

"Vad har du gjort i sommar då?"
"Jag har byggt en veranda"
"Så du är snickare!"
"Ne-"
"Vadbradåkanduhjälpamigsmällauppgaragetochsommarstugan"
"Men jag kan inge-"
"Jagringerdigpåmåndag"
"Men..."

:hihi

R5+1

Guest
En polis hotade med att sy in mig för "Förargelseväckande utseende" i min ungdom, han gjorde det dock med glimten i ögat och ett rått garv...

Så det har verkligen hänt alltså?
Många brukar ju skoja och säga så, om sig själv eller till nån polare.
Åfan. Tur man hänger på SH så man får veta saker. :lol

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Fick hem hoj kylaren fråns svetsning efter 3 veckor, läcker fortfarande, man blir förbannad! :huvet

Allt för mycket sesång är borta redan, och jag har liksom inte råd med en ny kylare! :(

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Så det har verkligen hänt alltså?
Många brukar ju skoja och säga så, om sig själv eller till nån polare.
Åfan. Tur man hänger på SH så man får veta saker. :lol

Det händer nog rätt ofta att dom drar det skämtet, men bara då dom är säker på att det landar rätt...

Nuförtiden anmäls ju sånt som tjänstefel av folk som vill tjäna en slant på att bli "kränkta".

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Blev hon besviken när du inte hittade G-punkten :näsblod

Maha!
Det hela utspelade sig med hjälp av det internetbaserade chatprogrammet (inte icq). Alltså var det inget doppande : (

"Vad har du gjort i sommar då?"
"Jag har byggt en veranda"
"Så du är snickare!"
"Ne-"
"Vadbradåkanduhjälpamigsmällauppgaragetochsommarstugan"
"Men jag kan inge-"
"Jagringerdigpåmåndag"
"Men..."

:hihi

Vi håller ju på med plattan till garaget nu, så man får vara på sing vakt :skrämd

Last edited:

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Sitter och letar försäkring... Räknar på vad som blir billigast, avställningsbar eller inte.
Vilken j*vla djungel. :huvet

Någon som kan säga mig vilka veckor/helger det kommer vara snötäcke i norduppland i vinter. :va

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år