Idag är jag förbannad därför att...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
80kvm och 4.5m i takhöjd..
Har du nån av industrimodell??
Småskitet som säljs i vanlig handel orkar inte.. :mad:

Byter med dig :rolleyes, har 5 meter i tak o två vån me sovrum 2vån, dock löst det med värmen i sovrummet med en ac o mörkläggningsgsrdiner.

Köp en hängmatta o sov ute :mad

Last edited:

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Att jag har varit så j*vla slö och struntat i att byta batteri i bankdosan. :huvet
Vadå? Den har ju bara varnat om det nån månad. :va
Bra när man ska iväg på semester en vecka och har hittat en skoter jag vill köpa...

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
Ändå kunde du inte låta bli att använda den, Whaaat??

(jag testade men tog bort det, det ska vara som det alltid har varit, det är bäst så!)

"what??" är en kommentar till det hela ju. :tungan
Typ som; va fan?? :confused:

I det orangea fältet med sporthojsloggan kan du skriva in någon slags daglig statusrapport, nytt för i dag tydligen.

Denna förbannade uppdateringshysteri.
Överallt!
Trodde SH var en fredad zon, men icke.
Den har kapitulerat under den ängsliga se mej, hör mej, bekräfta mej-andan som verkar rådande överallt nu förtiden.

Och va fan ska jag måste hitta på för intressant att uppdatera med imöra då?!! :mad:
:gråta

Last edited:

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
"
Denna förbannade uppdateringshysteri.
Överallt!
Trodde SH var en fredad zon, men icke.
Den har kapitulerat under den ängsliga se mej, hör mej, bekräfta mej-andan som verkar rådande överallt nu förtiden.

Och va fan ska jag måste hitta på för intressant att uppdatera med imöra då?!! :mad:
:gråta

Jo, jag har en bekant som "twittrar" allt han ser och gör.

Köper han en latte på stan måste alla få veta det.

Dricker han en öl likaså

Dessutom måste han tala om med vem han gör saker, och vad personerna runt om honom gör, gärna med länk till den personens Facebook (det kanske är automatinställt i hans twitterklient att länka till Facebook, vad vet jag)

Vafan, jag vill inte skylta med att jag dricker öl en onsdag, eller en latte på söndag, stop fucking posting me!!!! :mad

Inte för att jag tror att speciellt många läser twitterfeeden från honom, men ändå!

powerjohan

Ogudaktig sporthojare
Gick med
27 Dec 2003
Hoj
En sån där grön.
... nån jävla pajas har rotat i mitt skåp på jobbet och snott min klocka. :mad:

Ja, det kanske är naivt att förvara en fem år gammal klocka med nypris på några tusen i ett icke låst skåp över helgen (i väntan på att man ska få tid att dra ner på stan för batteribyte) men sitter man på en avdelning som det är passerkort för att komma in och det är karuseller/luftslussar för att komma in i huset(+kod efter ordinarie öppettider) och man aldrig tidigare har hört talas som stöld + det ligger (jobb-)mobiltelefoner och annan teknisk utrustning värd betydligt mer i samma skåp...

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
Det är avslappnat att bo ocentralt och pendla med tåg!

Jag drabbas inte då jag inte åker med krysset o får vid förseningar bra! ersättning från Västtrafik men jag lider me de drabbade, gamla o barn, som fick uppleva mardrömsresan igår o den urusla info från sj. Hör dagl de stora problemen me krysset o nu måste ngt drastiskt göras då det äventyrar säkerheten! Åka tåg ÄR för mig fortfarande avkopplande men sj o krysset undviker jag. O nej jag bor icke ocentralt, bara valt att jobba på sjukhus/vc som ligger ocentrala som ger avsevärt bättre i lön!

Nu ska vi åka o bada,hm Vänern eller Vättern, får bli ett dopp i vardera.. har ingen gräsmatta att klippa eller hus att måla så nu vankas härliga slödagar med förhoppning att de sugande kärringarna lämnar mig i fre (mygg)

Last edited:
Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...