Idag är jag förbannad därför att...

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Att Miljöpartiet "Inte har tid" att svara på frågor från Svensk Jakt (300+k läsare) / Jägarförbundet.
Trodde man brydde sig om djur och natur.

Men sen känner jag ju en oerhörd avsky mot just Miljöpartiet i övrigt.
Så hade väl inte spelat någon roll.

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Hoj
Motard
Jobbar och sliter en hel dag, det uppstår problem efter problem och tålamodet det såldes på ebay för gratis runt 15 tiden sen blev de mycket svära och slå.

Kommer äntligen hem, duschar, äter och ska ge sig på nåt eget som inte rör jobbet tro fan att de ska jävlas då med.

Är riktigt less på att jobbet tar all energi!

Antar att det är annorlunda att vara kontorsråtta, för de är väl såna som man ser ute och springer hela dagarna när en annan jobbar! Tjänar bra gör dom säkert också dom jävlarna, sen har dom tid med långluncher och massa annat skit.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Hi Team,
I have inserted a new sheet "100823" with the backlog from yesterday and copied all comments from the previous sheet into the new sheet. There are far to many lines that are overdue. Please prioritize to take the necessary actions to get those lines resolved as soon as possible. Put your comments in the "Status" column.
The file is available at:

R:\INFCONTROL\Ongoing activities

Chefen förväntar sig att vi prioritera brådisärenden medans han jobbar hemifrån och samtidigt låser filerna :gnissla

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
Antar att det är annorlunda att vara kontorsråtta, för de är väl såna som man ser ute och springer hela dagarna när en annan jobbar! Tjänar bra gör dom säkert också dom jävlarna, sen har dom tid med långluncher och massa annat skit.

Jomenvisst. :rolleyes:

/kontorsråtta van att jobba 80-90-timmarsveckor med 30 min lunch om man har tur

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Vi har förnärvarande en del problem med vår telefoni som härör sig ur det planerade avbrottet idag kl. 13.00.
Funktionaliteten är inte 100%, ibland går det inte att komma ut på linjen. Försök då gärna lite senare.
Felsökning pågår för fullt och vi återkommer när problemet är löst.
Vi ber om ursäkt för eventuella olägenheter som detta orsakar.

Just när man har som mest bråttom :mad:

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
atava! bad om att få mitt lösenord skickat till mig i vintras å har upprepat det 3 gånger och fortfarande inte fått det, måste ha ett försäkringsbrev att visa upp imorn men kommer inte in på mina sidor och har inte fårr en papperskopia

och datorn är skit seg och tagentbordet är fult med skit, nej jag är inte stressad inför flytten...

Biltmore

Blood Group: Red
Gick med
9 Aug 2004
Hoj
R1 -06 50:th Aniv.
...för att jag är hojlös, & för att det inte finns en enda vettig hoj att köpa, & även om jag hittade en så kan jag inte använda den för att det regnar hela jävla tiden!!!! :mad::mad:

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Aprilia Tuono v4r
Först gör en gubbe två fina bucklor i vänster bakdörr, det blåste när han öppnade dörren

2 timmar senare rullar en audi över gatan och stöter till min bil på höger bakskärm, glömde visst handbromsen = repor

Sen har det helvetesblåst och regnat hela dagen

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Att jag alltid,och då menar jag ALLTID,lyckas ta kundvagnen med felpippade hjul.
Man bli förbannad.

Zitronis

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Hoj
Yamaha YZF 600R "Thundercat" -97
För att jag alltid gör bort mig oavsett vad det gäller.. VARFÖR väntar jag inte bara föööööör??? AAARGGG!!!!

WEST

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Apr 2006
Hoj
Honda Gold Wing 1500/6 89
Jag är arg på alla djävla muppar som går i flock på cykelbanor :mad: och de kommer från fan vet var?

LazyTiger

Ny medlem
Gick med
7 Jun 2010
Hoj
KTM 660 -03
Har haft sämsta dagen på länge, och klockan hann inte ens bli 15.00.
Det börjar med att jag stack till bilprovningen för en ombesiktning på hojen. När jag kommer dit så säger dom att dom inte kan besikta den, bilen framför mig gick hur bra som helst men min kan dom inte ta emot. Dom säger att dom inte har öppet och kan inte besikta motorcyklar:confused:
På deras hemsida står det att de skulle ha öppet 9-12.45 på lördagar. Ringer in och frågar vad det är som händer, de meddelar att stationen inte har öppet för ombesiktning på lördagar. Jag kommer hem och kontrollerar hemsidan, ringer igen och får prata med en annan kille som säger raka motsatsen att det skulle vara öppet. Han förstår inte varför de inte kunde ta emot min hoj. Skickar iväg ett frågande mail till tokarna om vad det är som gäller.
Sen ska man ner på stan för att köpa en flaska öl till en kompis som fyller 25. Eftersom jag vid denna tiden hade bråttom var jag tvungen att ta hojen (fastän det numera är körförbud på den). Drar ner till stan och parkerar, men eftersom bulten till stödjävlxt åkte av i tisdags och jag inte har haft tid att fixa det så ställer jag hojen lutandes mot en p-skylt på trottoaren. 10 minuter senare så har man givetvis fått 1000 kr(!) i p-böter. Den stod verkligen inte ivägen, varken för fotgängare, cyklister eller bilar, och endast 2 dm från gatan där det var helt tomt och lagligt att parkera.
Körförbud utan vettig anledning och 1000 kr i böter.
This sucks!:mad:

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...