Idag är jag förbannad därför att...

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Skit! Nu börjar det regna som fan, och jag som vill åka onsdagsrundan ikväll. Måte det sluta regna i tid.......:gnissla:mad::huvet

Zitronis

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Hoj
Yamaha YZF 600R "Thundercat" -97
Det är bara tjejer och fjortisar som sköter relationer med SMS!
(reservation för homos, dom har jag ingen koll på)

Fan, ibland får jag sms som jag förväntas svara på, gör man inte det inom "rimlig tid" (varierar mellan 30sek och en halv dag) så då antas man vara sur/ovän med den som har skickat det.

Jag kanske inte har telefonjäveln fastlimmad i handflatan som en fjortis, det kan ta en halv dag innan jag ser att jag har fått SMS, jag kanske inte har tid/lust att svara då, jag kanske är på dåligt humör just då och vill svara när det har gått över, jag kanske vill formulera mig trevligt, eller jag kanske behöver kolla upp saker innan jag kan svara...

Det har kostat mig några tjejer som har varit "kanske", men jag intalar mig att har dom inte bättre tålamod så är dom inget att ha ändå!

I dag har jag fått ett besked som komplicerar en hel massa saker för mig, saker som jag trodde var klara för länge sedan är helt plötsligt inte lika klara, och girigheten har visat sitt fula tryne igen.

Grattis till dig som inte är fjortis :) Glad för din skull! :banana

.... FÖR ATT jag blev kuggad på uppkörningen idag. Döööö ska jag göra nU!

Last edited:

Wwax

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2009
Hoj
09 Kawasaki Z1000
...Ett jävla moppefukko har tryckt in min backspegel för att klämma in sin fula lilla äckliga kines mellan mig och en V-rod, som förövrigt nog är ännu surare då han omöjligtvis kan luta upp sin gjutjärnstraktor och komma ut...

... Funderar allvarligt på att släpa ut skräpet och ställa det mitt i vägbanan på lunchen... :mad:

-JP-

Are you dead yet?
Gick med
28 Sep 2007
Hoj
Äjjett me kjåssplejn kjänktjaaaft
http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/article7719524.ab

Sån't här jävla trams. "Ballar av stål" är samma dynga. Hur fan kan vandalism, sexuellt ofredande, smeta bajs på knappar m.m. anses utgöra "underhållning"? Det är juvenilt och hjärndött i sina bästa stunder. Om du tycker sån't skräp är underhållande borde du få ställa dig i samma hörn som idioter som gillar Sex & The City tillsammans med the artist formerly known as Linda Rosing, Carolina Gynning, Kissie, Blondinbella och andra dylika syretjuvar och tvångssteriliseras för den mänskliga rasens bästa. Bah! :censored

Rav3n

No pain, No gain...
Gick med
26 Dec 2009
Hoj
Aprilia V4R Tuono APRC -2011
Tja var ska man börja, ringer ett kokos från "gör de själv" en tidning som heter samma sak och börja med glatt humör snacka. Säger vänligt men bestämt till honom att jag har avslutat min prenumeration på deras tidskrift för ett par dagar sen osv. Men de sket han i för han hade ett sånt kalas erbjudande på 2st DVD om Trä bearbetning dom i vanliga fall kostar 300:-/st men slår jag till idag och endast idag så får jag dom för de facila priset av 179:- med portot inräknat och binder mig inte till att köpa nått mer eller prenumerera.

Tack vänligt men bestämt nej till detta erbjudande och han börjar tjöta på mig se så där en 10 ggr och jag säger att jag inte är intresserad. då ifrågasätter idioten mig och blir förbannad för ja inte är intresserad av de. Då var de bara att lägga på luren.

De var början. Sen fick jag mail från en tysk som jag köpt en bättre beg. instrumentpanel till min Gixxer 1100 på Ebay, för jag frågat honom om han hade fått iväg grejerna än eftersom de gått 9 dagar och inget paket har dykt upp. Då visar de sig att han har tagit ett par dagar semester och kommit hem för nån dag sen och skulle postat de igår men kom på att jag betalat för lite porto eftersom de som stog på hans auktion inte stämmde utan de kostade 10EUR mer för att skicka detta.

:mad: :gnissla :huvet :4skrika :censored :finger

Inte så mycket att de kostar mer men då kunde han väl för h**vete kontaktat mig tidigare när jag skulle betala och säga till om de, sen ta och åka iväg nästan en vecka när man har en auktion ute som ska skickas. Pfffftt.. de var droppen.. fly förbannad och tar ut de på en av våran kunder... vilket inte heller var helt klok så lite förtjänade han nog men kanske inte hela min wrath.

dunderhonung

Vill ha en duke nu!!
Gick med
27 Sep 2007
Hoj
CBR 600 *såld*
För att ja i flera dagar inte lyckats tracka ner en musikvideo på youtube som jag våldsamt gärna vill lyssna på (och se).:gnissla:skitdator

Kommer inte ihåg namnet på låten än mindre vilka som framförde den. :(

EDIT: Om ni har ett bättre minne än mej, så är det en låt från början av 90-talet med en ganska konstig video där bandet gestaltar ett slags (skade)insekter i miniatyr som bor i ett färglatt hus och dessa anfaller sedan en kvinna. Denna kvinna bor i huset och är nån slags porrig hemmafru som trippar omkring.
Lite våldsamt ironisk är hela låten och även innehållet i musikvideon. Var ingen speciell hit så, men de sjöng (nja, snarare skrek) typ "badooba" eller nåt liknande.... :va
Vill se den
I liked it, a lot.

Help, please.

Kul-Gubben

Ny medlem
Gick med
10 Aug 2010
Hoj
En Taiwanesisk
... sidoväskorna kräver silvertejp för att hålla ihop på en gammal hoj! :mad: Men inget är å andra sidan trasigt om silvertejp fungerar! :banana

Last edited:

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Kärringar

Är man bakis och förkyld ska man skärpa sig, är det tvärtom ska det gullas.
Handlar man inte mat så gnälls det. Köper man mat så köpte man såklart fel mat.
Städar man inte får man höra hur skitigt det där, städar man så undrar de "vad fick du för ryck då?! Du som aldrig städar?!"
Går man inte och hämtar något de ber om är man lat. Ber man dem hämta något är man ett svin.

Snart skiter jag i alltihop. Orkar inte längre

nilax

Mullihatta -Ka-svosch
Gick med
7 Apr 2008
Hoj
Kawa zx10r -04, en grön en
Kärringar

Är man bakis och förkyld ska man skärpa sig, är det tvärtom ska det gullas.
Handlar man inte mat så gnälls det. Köper man mat så köpte man såklart fel mat.
Städar man inte får man höra hur skitigt det där, städar man så undrar de "vad fick du för ryck då?! Du som aldrig städar?!"
Går man inte och hämtar något de ber om är man lat. Ber man dem hämta något är man ett svin.

Snart skiter jag i alltihop. Orkar inte längre

Lider med dig!:gnissla Funderar till och från om jag skulle bryta singellivet, fast när jag läser din text så kommer tanken på sällskap i annan dager. LYCKA TILL!

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
De fick mig till slut......

.....kvinnsen.....

....Tre gånger har jag varit en hårsmån från att bli klippt av kvinnor i bil som inte behagat att kolla döda vinkeln. Varje gång har jag klarat mig med nöd och näppe men denna gången fick de mig....

Korvis har försökt bättra formen från fylld wurre till slank wiener och har således börjat cykla till jobbet men idag tog det stopp. En vänstersvängande tant klippte mitt bakhjul när hon bestämde sig för att svänga vänster över den gata där jag körde rakt fram....

...Så nu sitter jag här hemma groggy av citadon och ett avslaget nyckelben.

Enda trösten är att man kan beta av alla de där rullarna som tjejen inte vill se... Iron Man 2, GI Joe, 2012 m.fl

Hade kunnat gå värre. Cykelhjälmen gjorde sitt jobb. Gäller samma sak cykelhjälmar som MC-hjälmar att de måste bytas?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Hade kunnat gå värre. Cykelhjälmen gjorde sitt jobb. Gäller samma sak cykelhjälmar som MC-hjälmar att de måste bytas?

Absolut, speciellt om dom har nuddat backen, det är ju ännu mindre plast som skyddar frigoliten (och spånet innanför) på en cykelhjälm...

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
De fick mig till slut......

Kärringar är livsfarliga i bilar. Tydligaste minnet jag har var en kärring i Härnösand i sommras. Hon börjar saaaakta backa ut från sin ruta på en parkeringsplats. En bil som tänkt passera stannar snällt och väntar.
Kärringen vrider på ratten och aktern byter oroväckande riktning mot den väntande bilen. Gubben i den bilen ser vad som kommer att hända och hänger sig över tutan, kärringen fortsätter sakta backa mot honom. Efter ca 6-10sek (vilket är en ganska lång tid med en ihållande signal) har hela jävla stan vridit på huvet mot oljudet...

Utom kärringen. Hon plockar framskärmen klockrent.
Samma sekund som gubben lyckats kasta i backen i ett tappert försök att rädda sin bil.

Då blev jag mörkrädd.

Obantteg

En bra arbetare har tur.
Gick med
20 Jun 2008
Hoj
Upcoming
Missade tidiga bussen i morse med en minut, gick tillbaka hem och skulle ta bilen men dosan som låser upp bilen har tydligen slut på batteri helt plötsligt (trots att jag 15 min tidigare kunde låsa upp). Så jag fick traska in till stan..... igen och ta senare bussen. Fy fan måndagmorgon och allt.

Nästa gång:
Öppna nyckeln, ta ur batterierna och sätt i dem igen!
Har räddat mig flera gånger :yoparty

J.N

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2007
Hoj
Triumph Street Triple R
Lyckades fanimej få en disk å paja när jag skulle fixa till en backupdisk i servern. :huvet:mad:
Har jag tur så går den förhoppningsvis att rädda.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Jo kärringar är komplett livsfarliga.. :mad:

Igår var det en som tränger sig in på på höger sidan där två vägar blir en trots att jag låg långt före och sen försöker hon putta ut mig i mötande..
Får tvärnita och lägga mig bakom medans kärringen flinar i backspegeln..
Vid en rondell några hundra meter senare så går jag ut i vänsterfilen för att komma förbi henne men si det fick man visst inte... Då snävar kärring i rondellen in i min fil tills vi stöter ihop.. :mad: Stannar och väntar på att hon ska komma tillbaka och lämna uppgifter osv.. Men icke... Kärringen drar!! :mad: Som tur är så är det bara gummirester på min bil från hennes äckliga V40 så det var bara att polera lite så försvann det..

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-
Jo kärringar är komplett livsfarliga.. :mad:

Igår var det en som tränger sig in på på höger sidan där två vägar blir en trots att jag låg långt före och sen försöker hon putta ut mig i mötande..
Får tvärnita och lägga mig bakom medans kärringen flinar i backspegeln..
Vid en rondell några hundra meter senare så går jag ut i vänsterfilen för att komma förbi henne men si det fick man visst inte... Då snävar kärring i rondellen in i min fil tills vi stöter ihop.. :mad: Stannar och väntar på att hon ska komma tillbaka och lämna uppgifter osv.. Men icke... Kärringen drar!! :mad: Som tur är så är det bara gummirester på min bil från hennes äckliga V40 så det var bara att polera lite så försvann det..

Du skulle tagit numret och polisanmält haggan för smitning.

Sådana individer skall ej få finnas på vägarna, kvinnor som män.

Thyg0d

One by one, the penguins steal my sanity
Gick med
22 Jul 2006
Hoj
Suzuki GSX 1300 R -99 BMW G650 XMoto
Du skulle tagit numret och polisanmält haggan för smitning.

Sådana individer skall ej få finnas på vägarna, kvinnor som män.

Ja man skulle ha gjort det men jag vart så j*vla chockad över hur man kunde göra så och dum/naiv som man är så förutsätter man ju att kärring ska stanna..

Dock har det hela tagit en tvist..
Kärringens gubbe ringde till frugan och undrade hur vi skulle lösa det..
Då har kärringen gått och sagt att jag har kört på henne.. *SUCK*
Det kommer bli jävligt intressant det här.. :( Dock ringde den fega karlsloken från hemligt nummer och han lämnade inga uppgifter själv..
Så just nu så väntar jag på att han ska ringa igen så ska han få sina fiskar j*vligt varma...
Fördelen är ju att jag har ett vittne i form av min fruga som satt i vår bil så anmäler dom något till försäkringsbolaget så är dom stekta... :D

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Klena jävla flottister. Två dagar i fält med strålande sol och varmt, och dem små liven vet inte hur fort dem ska komma tillbaka till basen för att dricka kaffe och äta bullar. Råkar man nämna att det är skönt och bra med fält så är man ju felplacerad och mördare. Hatar flottister... :huvet

Kan ju för övrigt nämna att det finns en anledning att kunna strida och hantera ett vapen. Bara för att du är placerad i flottan så är det inte säkert att du blir krigsplacerad till sjöss. Exempelvis så var det ju ryska flottister som försvarade Stalingrad mot tysken under WWII... :tummenupp

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år