Det är bara tjejer och fjortisar som sköter relationer med SMS!
(reservation för homos, dom har jag ingen koll på)
Fan, ibland får jag sms som jag förväntas svara på, gör man inte det inom "rimlig tid" (varierar mellan 30sek och en halv dag) så då antas man vara sur/ovän med den som har skickat det.
Jag kanske inte har telefonjäveln fastlimmad i handflatan som en fjortis, det kan ta en halv dag innan jag ser att jag har fått SMS, jag kanske inte har tid/lust att svara då, jag kanske är på dåligt humör just då och vill svara när det har gått över, jag kanske vill formulera mig trevligt, eller jag kanske behöver kolla upp saker innan jag kan svara...
Det har kostat mig några tjejer som har varit "kanske", men jag intalar mig att har dom inte bättre tålamod så är dom inget att ha ändå!
I dag har jag fått ett besked som komplicerar en hel massa saker för mig, saker som jag trodde var klara för länge sedan är helt plötsligt inte lika klara, och girigheten har visat sitt fula tryne igen.
Kärringar
Är man bakis och förkyld ska man skärpa sig, är det tvärtom ska det gullas.
Handlar man inte mat så gnälls det. Köper man mat så köpte man såklart fel mat.
Städar man inte får man höra hur skitigt det där, städar man så undrar de "vad fick du för ryck då?! Du som aldrig städar?!"
Går man inte och hämtar något de ber om är man lat. Ber man dem hämta något är man ett svin.
Snart skiter jag i alltihop. Orkar inte längre
Hade kunnat gå värre. Cykelhjälmen gjorde sitt jobb. Gäller samma sak cykelhjälmar som MC-hjälmar att de måste bytas?
De fick mig till slut......
Missade tidiga bussen i morse med en minut, gick tillbaka hem och skulle ta bilen men dosan som låser upp bilen har tydligen slut på batteri helt plötsligt (trots att jag 15 min tidigare kunde låsa upp). Så jag fick traska in till stan..... igen och ta senare bussen. Fy fan måndagmorgon och allt.
Jo kärringar är komplett livsfarliga..
Igår var det en som tränger sig in på på höger sidan där två vägar blir en trots att jag låg långt före och sen försöker hon putta ut mig i mötande..
Får tvärnita och lägga mig bakom medans kärringen flinar i backspegeln..
Vid en rondell några hundra meter senare så går jag ut i vänsterfilen för att komma förbi henne men si det fick man visst inte... Då snävar kärring i rondellen in i min fil tills vi stöter ihop.. Stannar och väntar på att hon ska komma tillbaka och lämna uppgifter osv.. Men icke... Kärringen drar!! Som tur är så är det bara gummirester på min bil från hennes äckliga V40 så det var bara att polera lite så försvann det..
Du skulle tagit numret och polisanmält haggan för smitning.
Sådana individer skall ej få finnas på vägarna, kvinnor som män.
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|