Jag ser mycket yngre ut än jag är. Karlar i min ålder vill inte ha en snoris (om de inte är lite pervo). De karlar som kan tänka sig mig är oftast yngre, men blir vilt ivägskrämda när jag nämner min ålder.
Så vad gör jag med mitt dilemma? Fler insikter från en karl, tack!
Haha lite moment 22 där. Du råkar inte vara 42 och se ut som 12?
Nä att se ung ut är nog positivt för det mesta ändå. Undantaget när man är 18-20 då kanske, några års yngre utseende då kan vara problematiskt. När man blir lite äldre spelar åldern inte så stor roll, det är mer hur man är som person och ens livserfarenhet som är viktigt.
Själv har jag dock bara varit med jämngamla tjejer hittills. Jag känner dock flera par där det kan skilja 10-15 år, ibland mer, utan problem. Det gäller dock att båda är mogna nog och står på en liknande plats i livet så inte den ena parten börjar dra åt annat håll för då brukar det spricka snart nog. Men det gäller ju som sagt även om man är jämngamla.
Vad det gäller dina val gällande tidigare förhållanden/killar vet jag inte om jag kan säga så mycket. Ingen kung på det själv. Det jag dock kan säga är ungefär vad tidigare talare sagt, undvik att försöka vara till lags så mycket. Att förändra dig själv för att passa till en bild av vad du tror att killar vill ha mår du bara dåligt av i längden. Jag tycker det är mer attraktivt med någon som är sig själv (som jag iaf tror är sig själv
) och kanske skiljer sig lite från mängden än en som försöker passa in i en mall och vara till lags. Sen kanske man inte behöver visa upp sina dåliga sidor rakt av för det.
Jag gillar tjejer som kan ta vara på sig själva, men poängen är ju ändå att man ska stödja och stärka varandra i ett förhållande. Därför vill jag ha en tjej där vi ligger på en någotsånär jämn nivå och inte att en part ska ta på sig någon form av mamma eller papparoll. Utan att man respekterar varandra helt enkelt. Jag vill kunna tända både på vem hon är som person såväl som på utseende.
Sen att jag inte har lyckats landa en sån tjej var väl en annan sak, ni finns ju iaf därute. Det sitter nog mest i att jag suger på att ragga (hoppas jag).