Idag är jag förbannad därför att...

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Jag har rott valbåt (roddbåt, modell jättestor med tio stycken roddare) i två dagar och har blåsor i hela händerna. När vi rott klart så fick vi springa marin femkamps hinderbana med en hel klättring och sand. Detta leder till tre saker; 1. Blåsorna går sönder och huden slits bort. 2. Dem numera öppna såren fylls med grus och sand. 3. Dem två tidigare nämnda punkterna samverkar och framkallar smärta! :näsblod

- Jerker -

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2009
Hoj
Nej
valrörelsen plötsligt handlar mest om vem som lovar flest reformer till pensionärer. Senast kom maxtaxa i hemtjänsten.

Zitronis

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Hoj
Yamaha YZF 600R "Thundercat" -97
...en viss person inte hör AAAAAAAV sig, blir galen och ledsen och rädd :(

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Missade tidiga bussen i morse med en minut, gick tillbaka hem och skulle ta bilen men dosan som låser upp bilen har tydligen slut på batteri helt plötsligt (trots att jag 15 min tidigare kunde låsa upp). Så jag fick traska in till stan..... igen och ta senare bussen. Fy fan måndagmorgon och allt.

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Tror jag har sträckt varenda muskel i vänsterarmen i tisdags och det blir fan bara värre varje dag när man sliter vidare istället för att vila den. :mad:

Tusan vad ont det gör så fort man rör på sig lite! :(

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
Drog fram en kabel genom och över en massa hinder för att ansluta en pump som kollegan sa var en enfaspump.
Visade sig vid en närmare undersökning vid inkopplingsögonblicket att det var en trefaspump och således var allt jobb gjort i onödan.
Bort med kabel och skit för att göra om hela proceduren igen.
Man kan inte lite på någon utom sig självt,knappt det heller förresten.
Man blir förbannad.

Zitronis

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Hoj
Kanske höra av sig själv då? :va :tummenupp

Gjorde ju det utan svar. Pinsamt värre. Nu, en vecka senare får jag ett sms och jag svarar osv. Nu får jag inget svar längre igen. Vad göra? Känner mig vääääldigt dissad men varför skriva då personen sms idag då?

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Förbannad på att knät har gett upp och äntligen så fick jag remiss till ortopeden = 3 månaders väntetid, sen ska det slätröntgas = x antal månaders väntetid där, sen ska det kännas och klämmas på för att sen besluta om det är värt med titthålsoperation = ännu fler månader!... Så lagom till nästa år så kaaaaaaaanskeeeee något värt att nämna har hänt... :mad:: Under tiden så ska jag vara "passiv aktiv"... Jäkla lätt närman har simning och kickboxningen som träningsform... :mummel

För att nån jävel eventuellt har smittat mig med klamydia... Kom som ett brev på posten idag! :mad:

Det kostar att ligga på topp! Hatten på i alla väder! ;)

Last edited:

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Gjorde ju det utan svar. Pinsamt värre. Nu, en vecka senare får jag ett sms och jag svarar osv. Nu får jag inget svar längre igen. Vad göra? Känner mig vääääldigt dissad men varför skriva då personen sms idag då?

Antar att det är en kille det gäller? Verkar vara mer regel än undantag att de är döööösega på att svara på sms. :brinnerup :huvet
Hoppas för din skull att han återigen bara är seg på att svara & hör av sig till dig inom låt säga, den närmsta veckan. Har han inte svarat då så är han INGETING ATT HA! :mad:

Zitronis

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2010
Hoj
Antar att det är en kille det gäller? Verkar vara mer regel än undantag att de är döööösega på att svara på sms. :brinnerup :huvet
Hoppas för din skull att han återigen bara är seg på att svara & hör av sig till dig inom låt säga, den närmsta veckan. Har han inte svarat då så är han INGETING ATT HA! :mad:

Jag fick ett sms igår faktiskt, som om ingenting hade hänt. Svarade på det och så vidare, sen dog det igen!!! :mad: Ska jag vänta igen nu eller skicka ett nytt och se om jag får svar (vilket förmodligen kommer göra mig besviken) Dör snart, jävla skit alltså :p

Edit: Sorry, kom inte ihåg att jag redan skrivit det där.. :p Haha, smart :) Men hur länge ska jag vänta nu då?

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Det är bara tjejer och fjortisar som sköter relationer med SMS!
(reservation för homos, dom har jag ingen koll på)

Fan, ibland får jag sms som jag förväntas svara på, gör man inte det inom "rimlig tid" (varierar mellan 30sek och en halv dag) så då antas man vara sur/ovän med den som har skickat det.

Jag kanske inte har telefonjäveln fastlimmad i handflatan som en fjortis, det kan ta en halv dag innan jag ser att jag har fått SMS, jag kanske inte har tid/lust att svara då, jag kanske är på dåligt humör just då och vill svara när det har gått över, jag kanske vill formulera mig trevligt, eller jag kanske behöver kolla upp saker innan jag kan svara...

Det har kostat mig några tjejer som har varit "kanske", men jag intalar mig att har dom inte bättre tålamod så är dom inget att ha ändå!

I dag har jag fått ett besked som komplicerar en hel massa saker för mig, saker som jag trodde var klara för länge sedan är helt plötsligt inte lika klara, och girigheten har visat sitt fula tryne igen.

McMiss

skenet bedrar...
Gick med
13 Jul 2009
Hoj
BMW F800R
Jag fick ett sms igår faktiskt, som om ingenting hade hänt. Svarade på det och så vidare, sen dog det igen!!! :mad: Ska jag vänta igen nu eller skicka ett nytt och se om jag får svar (vilket förmodligen kommer göra mig besviken) Dör snart, jävla skit alltså :p

Edit: Sorry, kom inte ihåg att jag redan skrivit det där.. :p Haha, smart :) Men hur länge ska jag vänta nu då?

Gör precis som du själv känner! Skicka om du vill det eller vänta om du hellre vill det. Killar är ett mysterium så är det bara. :va Lycka till! *håller tummarna*

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Det är bara tjejer och fjortisar som sköter relationer med SMS!
(reservation för homos, dom har jag ingen koll på)

Fan, ibland får jag sms som jag förväntas svara på, gör man inte det inom "rimlig tid" (varierar mellan 30sek och en halv dag) så då antas man vara sur/ovän med den som har skickat det.

Jag kanske inte har telefonjäveln fastlimmad i handflatan som en fjortis, det kan ta en halv dag innan jag ser att jag har fått SMS, jag kanske inte har tid/lust att svara då, jag kanske är på dåligt humör just då och vill svara när det har gått över, jag kanske vill formulera mig trevligt, eller jag kanske behöver kolla upp saker innan jag kan svara...

Det har kostat mig några tjejer som har varit "kanske", men jag intalar mig att har dom inte bättre tålamod så är dom inget att ha ändå!

I dag har jag fått ett besked som komplicerar en hel massa saker för mig, saker som jag trodde var klara för länge sedan är helt plötsligt inte lika klara, och girigheten har visat sitt fula tryne igen.

Inte alla telefonbolag som sänder sms från servern direkt heller. Det jag använder kan tex ta en jävla tid om man sänder på budget/direktnummer. Flera timmar/nått dygn i vissa fall. Kan tänka mig att det finns udda abbonemang som kan ta sådan tid på sig även vid vanliga försändelser.

Bättre dock att ringa då det är ett mer "direkt" komunikationsmedium.

Nyheter
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...

Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka