Maestro
Ny medlem
... för att min förkylningsblåsa i munnen aldrig verkar försvinna.
Det finns en receptfri gel som stryks på som ett skyddande plåster. Det finns även bakteriedödande sköljmedel. Fråga på apoteket så kan de ge råd
Du kanske hade andra blåsor som det krävs annan behandling för.Det är bara bluff den där skiten, har testat, hjälper inte!
Lyxfällan,hon kan ju inte vara på riktigt .............man blir förbannad.
Det finns en receptfri gel som stryks på som ett skyddande plåster. Det finns även bakteriedödande sköljmedel. Fråga på apoteket så kan de ge råd
Lyxfällan,hon kan ju inte vara på riktigt .............man blir förbannad.
Den jeffla bruden är ju med i bartenderskolan också, piloten övergav det planet för längesen
Fy helvete va surt!Idag är jag helt hutlöst förbannad för en ungjävel kastade sten på mig när jag åkte förbi. Bara småsten, men det sattyget träffade tanken och tro fan att det blev en liten lackskada. Jag tvärnitade såklart när jag hörde att det klang till i tanken och såg ett lyte i lacken... ungjäveln verkade ha varit tillräckligt smart för att klubba för livet när jag stannade för han var som bortblåst när jag vände mig om. Vilket antagligen var tur annars hade jag nog fått en såndär semester på anstalt för misshandel av barn. Herrejävlar vad jag är förbannad. Tre veckor gammal hoj med.
Lider med dig! Jag hatar absolut inte barn, vissa är riktigt söta och goa. Men satan så sur jag kan bli när ungar beter sig sådär! Har själv sopnitat med skrikande däck (bilen) när nån unge på trottoaren skrikit nåt kaxigt åt mig. Drog i backen och tryckte pellen i botten å satan va han och kompisarna sprang! Efter ca 100 m (jodå!) stannade den saktaste av dom och jag uttalade lite dödshot som hälsning till hans kaxiga polare innan jag körde framlänges igen. Varför ge sig på berg när det finns småglin..."ungjävlar"
Jag har fulat till mig en garageplats för att byta toppackning, när jag ska lossa grenrör insug inser jag att nån har bytt en 1/2" mot 13mm ingen fara om jag hade haft annat än precis dom verktyg som skulle behövas. nåja får väll lossa vid kollektorn istället, Där va alla 13mm, biltema stänger om 15 min det är 5 km dit och jag får cykla, går inte.. HORA!
Där va alla 13mm, biltema stänger om 15 min det är 5 km dit och jag får cykla, går inte.. HORA!
Har ett komplett verktygsskåp, dock 120 mil bort... hade bara köpt exakt det som behövdes för byta toppackning men tji fick jagKöp ett gäng 13nycklar/hylsor, nästan allt är ju 13.
1/2" är 12.52mm och och om jag håller skiffan som går på men är för kort för att jag ska orka lossa brevid 1/2" så ser jag fan ingen skilnad men likförbannat går det inte på...1/2" ÄR 13mm, säkert att du inte förväxlar med något annat?
Det är väl enda storleken som ligger så nära att det går att växla metriskt och tum på verktygen utan att det gör någon skillnad.
Jag bytte första biten av avgassystemet på skitgolfen nu, sista biten bytte jag ifjol, vu är det en meter takt rör på mitten som är gammalt.
Givetvis gick dom tre bultarna mot katalysatorn inte att rädda, och givetvis var dom av specialmodell för att få plats, garaget hade dock två användbara och en som duger tillfälligt.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|