Magnif Bastard
nästan perfekt
Att han ska träna bort det ja som jag skrev!
Men kom hit så kan jag sparka lite på dig, jag har säkert nån fobi/rädsla eller annat som ju måste vara ditt fel alltså ger det mig rätt att sparka ihjäl dig.
Vad väntar du på?
Det här med hundar hetsar verkligen upp folk...
Angående hundvalpen är det självklart tragiskt, och jag skulle aldrig själv sparka på en hund, om den inte först var både aggressiv OCH bet mig eller någon nära mig.
Att personen i detta fall reagerade som han gjorde kan ha flera förklaringar, som vi inte har en aning om. Ordentlig hundskräck, plötslig panik för barnet eller ren och skär ondska.
Det jag ofta kan störa mig på avseende vissa hundägare är deras brist på respekt till att andra människor kanske inte gillar hundar, kanske är rädda för hundar, eller kanske helt enkelt tycker att man som individ ska kunna vistas i en publik park utan att känna en allmän irritation över lösspringande hundar, som trots allt iaf inte är tillåtet i Stockholm: www.stockholm.se/-/Nyheter/Kultur--Fritid/Sod-For-dig-som-har-hund/
Jag anser därför inte att JAG ska behöva anpassa mig till ER hundägare bara för att "-Fido är sååå snäll, skulle aaaldrig göra en människa förnär".
Men visst, om du vill kan vi självklart skicka alla hundrädda människor på träning för att få hjälp med sina problem. Du tar fakturan utgår jag ifrån?