Va e det för sjuk jävel som väljer att sparka ihjäl en blond svansviftande 30 cm ulltuss som springer fram för att hälsa ens barn? Det hade troligen blivigt höjdpunkten på ungarnas dag.
Och att sen påstå att matte bussa den på honom är ju bara ännu sjukare, hans barn kommer bli problem värre än den hunden nånsin kunde blivigt..
Okej det där fick mig faktiskt ordentligt förbannad.
Varför gäller inte samma för barn? Jag är livrädd för barn men ändå tillåts andra oavsiktlig bastard barn springa fram å snorra på mig eller om dom e nått år äldre kasta saker på mig, men om jag så mycket som höjer rösten mot dom blir det ett jävla liv.
Hon skulle sparkat ihjäl en unge som kompensation.
Jag har faktiskt blivit biten av hundar när jag var liten. Då hade jag inställningen att hundar "bara ville hälsa" precis som våran gjorde.
Det har gett mig inställningen at jag skiter i om hundjävlarna är golden eller rottis. Har man en hund får man fan hålla den i styr. Samma sak med skitungar.
Jag hatar hundar som springer emot en som man inte känner. Men jag tror inte jag hade sparkat iväg hundaset. Men man ska aldrig säga aldrig.
Edit: Dessutom är jag äckligt förbannad på morsans Nissan Almera-jävel.
Har hållt på i 2fucking timmar med att försöka få tillbaka oket efter bromsskive och beläggbyte. Allting är rengjort, insmort, spelar som det ska, kolven är inpressad och beläggen på plats. Likförbannat så nyper skivan sista 1/2-varvet när man ska skruva tillbaka oket.
HELVETE
Edit2: Dessutom har jag lånat en boxer för att kunna se NFL matchen som går just nu. Men så glömde ägaren skicka med en dosa.
Faderkakan har slarvat bort modulen till den inbyggda boxen i TVn.
Jag dödar någon snart