Idag är jag förbannad därför att...

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200
Jag är jävligt förbannad på bostadsrättsföreningar. Den jag bor i har en inkompetent styrelse, den jag skall flytta till likaså, och den jag kom ifrån var helt tandlös.

Jidder är vad det är.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
För att jag inte är miljonär :mad: Sitter och kollar efter ny bil på blocket men inser att jag bara har råd med ungefär samma skit som jag redan har om man inte vill ta lån vilket jag inte vill :(

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Inte så förbannad nu men kommer vara det imon när jag vaknar då jag har lite muskelvärk och känner att jag kommer få feber :( Känner igen symptomen, sist blev jag dundersjuk. Bra tajming nu också...

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Det var på den gamla goda tiden. Numera är det snöbjörn som gäller även här.
Men det är inte så farligt stort. Blir färdig med gården på cirkus 1½ timme.

Det är lite finlir när både tankmätare och timmätare är lite på ett ungefär.

Äh, det är väl bara att tanka efter varje gång man har använt skräpet. Eller laga någon av mätarna :fakta :mattias.

Allt annat är dåliga ursäkter och då kan du ha att lufta i tid och otid :tungan

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Grannen som låter hunden sitta bunden utanför huset i 20 graders kyla. Inte någon slädhund eller utan bara en vanlig stackars sällskapshund. Flippade och gick över och sa att om han gör om det så slutar det illa för hans del och att han skulle passa sig jävligt noga. Helt jävla hopplöst psykfall, förra hunden dem hade kunde man hitta på morgonen helt översnöad på trappen. Legat ute över hela natten, skitkallt och jävligt. Man blir förbannad...:huvet

Satanja

www.facebook.com/rockphotographersatanja
Gick med
8 Jul 2009
Hoj
Moneyeater (R6)
Idag är jag förbannad för att min killes ex skickat ett gulligt julkort till honom, och ännu värre - att han sparat det :huvet:mad:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Grannen som låter hunden sitta bunden utanför huset i 20 graders kyla. Inte någon slädhund eller utan bara en vanlig stackars sällskapshund. Flippade och gick över och sa att om han gör om det så slutar det illa för hans del och att han skulle passa sig jävligt noga. Helt jävla hopplöst psykfall, förra hunden dem hade kunde man hitta på morgonen helt översnöad på trappen. Legat ute över hela natten, skitkallt och jävligt. Man blir förbannad...:huvet

Och varför tar du inte kontakt med polisen!

För en anmälan behöver du så mycket fakta som möjligt:

Namn och adress till den misstänkta djurhållare. På landet kan du behöva fastighetsbeteckningen eller en vägbeskrivning där djuren vistas. Miljökontoren lägger upp sina arkiv efter fastighetsförteckning.
Vilken djurart det handlar om och hur många djur som finns på platsen.
Beskriv noga allt du vet om bakgrunden. Gärna namn och adresser till eventuella vittne.
Glöm inte. De bästa bevis är bilder. Försök att ta många bra bilder med kameran eller mobilen.

http://www.notisum.se/rnp/sls/lag/20071150.HTM

Last edited:

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Idag är jag förbannad för att min killes ex skickat ett gulligt julkort till honom, och ännu värre - att han sparat det :huvet:mad:

Det är bara, jag säger bara osäkra unga tjejer som hade brytt sig över huvud taget om det.

Han har ju valt att vara tillsammans med dig, låt honom spara 1000 julkort om han vill, om det visar sig att han vill ha den andra bruden så kommer det ju bli så...

Att det ska vara så svårt.. :gnissla

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj

Hur hade du reagerat om vi var ihop om du visste att den handmålade porträttet på mig är gjort av mitt ex:va

Jag har inga känslor alls för den kvinnan, men tavlan är fortfarande fin och den tänker jag spara.

Det är ju inget att bry sig om att han FÅR ett julkort :confused:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Att det ska vara så svårt.. :gnissla

Vissa anser det är ett självändamål att förhållanden tar slut med buller och brak och att ex blir ens eviga fiender.

Tanken på att, som vuxna människor, gå skilda vägar och fortfarande värdera den andra personen, även om känslorna inte räcker till ett fortsatt förhållande, verkar vara främmande för vissa.

- "Va, hatar du inte ditt ex måste det innebära att du inte älskar mig tillräckligt!" :klös

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Hur hade du reagerat om vi var ihop om du visste att den handmålade porträttet på mig är gjort av mitt ex:va

Jag har inga känslor alls för den kvinnan, men tavlan är fortfarande fin och den tänker jag spara.

Det är ju inget att bry sig om att han FÅR ett julkort :confused:

Hon är ju 21, hon borde glömma julkortet och köpa en TTS :näsblod

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
- NEJ!! :mad: Om han älskar henne och inte sin slampa till ex borde HAN köpa en TTS i julklapp! :tuttar

Tror du det funkar åt andra hållet.

Snälla Tomten!

Kan jag få en flickvän i julklappp som får julkort av sitt ex?
För då måste hon be mig om ursäkt och köpa en Passat 1,9TD till mig.

PS: Mina krav är låga eftersom jag redan har en Spårtbil
DS

XoXXXoxxoXo

Zeb_Macahan

Bettingansvarig
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
KTM 690 Enduro -08
Vissa anser det är ett självändamål att förhållanden tar slut med buller och brak och att ex blir ens eviga fiender.

Tanken på att, som vuxna människor, gå skilda vägar och fortfarande värdera den andra personen, även om känslorna inte räcker till ett fortsatt förhållande, verkar vara främmande för vissa.

- "Va, hatar du inte ditt ex måste det innebära att du inte älskar mig tillräckligt!" :klös

Jag är faktiskt bästa kompis med mitt förra ex. Det är det bästa som hänt mig, både att vi inte är tillsammans längre och att hon finns kvar tillsammans med att jag träffade min fru, som också är mitt ex goda vän numera...

Jag är självklart god vän med mitt ex kille, härlig person.

Summa summarum: Bra människor växer inte på träd, kastar man bort ett par så är risken att man till slut blir ensam :fakta

Tror du det funkar åt andra hållet.

Snälla Tomten!

Kan jag få en flickvän i julklappp som får julkort av sitt ex?
För då måste hon be mig om ursäkt och köpa en Passat 1,9TD till mig.

PS: Mina krav är låga eftersom jag redan har en Spårtbil
DS

XoXXXoxxoXo

Hej bullen.

Jag är medlem i ett fora där en kille som kallar sig Nikel inte riktigt fattat vad TTS betyder.

Vad skall jag göra för att hjälpa honom? Vad ska jag säga till grabbarna på forat?

;)

Last edited:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Jag är faktiskt bästa kompis med mitt förra ex. Det är det bästa som hänt mig, både att vi inte är tillsammans längre och att hon finns kvar tillsammans med att jag träffade min fru, som också är mitt ex goda vän numera...

Jag är självklart god vän med mitt ex kille, härlig person.

Summa summarum: Bra människor växer inte på träd, kastar man bort ett par så är risken att man till slut blir ensam :fakta

Hej bullen.

Jag är medlem i ett fora där en kille som kallar sig Nikel inte riktigt fattat vad TTS betyder.

Vad skall jag göra för att hjälpa honom? Vad ska jag säga till grabbarna på forat?

;)

:4skrika Nu blir jag förbannad.

Häromdagen var TTS en bil, vafan är det idag då :confused:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Det är inte bara en bil. Det är en TTS

Du kan inte blanda in massa andra bilar då... Fråga Valmers, vi är vapendragare och det verkar spridas på forat... :yoparty

Men jag vill inte ha en frisör bil.

Och man får faktiskt önska vad man vill av tomten :D

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Jag är jävligt förbannad på bostadsrättsföreningar. Den jag bor i har en inkompetent styrelse, den jag skall flytta till likaså, och den jag kom ifrån var helt tandlös.

Jidder är vad det är.

Inte så konstigt, Styrelsearbete i BRF eller andra ideella föreningar är perfekta ställen för puckon att få lite "makt" och utöva den mot alla andra "vanliga medlemmar".

Tyvärr alldeles för vanligt med rikspuckon i styrelser i BRF.

Nyheter
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...

Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet

Däckjätten Michelin och bro...

MC-mässan flyttar till Jönköping