Idag är jag förbannad därför att...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Förbannad för att jag tappat bort min hårtrimmer i flytten. Ser ju fan ut som en maskros i skallen. :( Köper jag en ny så hittar jag den väl...

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Barret börjar bli litet långt för hyvel.

Någon som har tips om en redigt bra trimmer? Är det fortfarande Moser som gäller, det var ett tag sedan jag köpte en sist...

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400

TTS
tts
Tts
TTs
tTs
tTS
ttS

TTS
tts
Tts
TTs
tTs
tTS
ttS

TTS
tts
Tts
TTs
tTs
tTS
ttS

TTS
tts
Tts
TTs
tTs
tTS
ttS

Barret börjar bli litet långt för hyvel.

Någon som har tips om en redigt bra trimmer? Är det fortfarande Moser som gäller, det var ett tag sedan jag köpte en sist...

FS-56_R_CE_landscape.jpg

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Rätt TTS.
Det var en medlem som köpte en sådan, och gick lite överstyr i sin glädje över köpet vilket fick lite långt(lågt?) gående följder.
Lite småroligt i små doser, men som annat här inne blir det lite överdrifter emellanåt ;)

Nu fattar jag, hade jag känt en som köpt det där, hade personen aldrig glömt det, tro mig :D

Hoppas det var en tjej iallafall, men fattar inte varför inte ett fruntimmer sätter sig i en gammal mgb eller mustang osv. fan det hetase som finns är brudar i gamla klassiska sportbilar :yoparty ett säkert tecken på smak.

Carnivore

Skitsnack-MC
Gick med
17 Aug 2008
Hoj
CBR1000RA
Nu fattar jag, hade jag känt en som köpt det där, hade personen aldrig glömt det, tro mig :D

Hoppas det var en tjej iallafall, men fattar inte varför inte ett fruntimmer sätter sig i en gammal mgb eller mustang osv. fan det hetase som finns är brudar i gamla klassiska sportbilar :yoparty ett säkert tecken på smak.

Ja, det var en tjej. (2fast4hjo)

Och jo, det finns sådana tjejer... Gry Forsell är en, kör en gammal Camaro har jag för mig.

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Ja, det var en tjej. (2fast4hjo)

Och jo, det finns sådana tjejer... Gry Forsell är en, kör en gammal Camaro har jag för mig.

Då tycker jag chejen jag såg 2008 i GBG var mucho häftigare.

Stiletto, Tighta Jeans, Tunn Skinjacka,Den blonda hästsvansen fladdrandes i vinden under den svarta hjälmen och en kolsvart plastraket under sig :yoparty

Jag höll på att sätta min Skyline i väggen i tingstadstunneln :brinnerup

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Hoj
Lill-Jingis
förbannad är kanske ett lite väl starkt ord,
trött så inihelvette passar bättre,

har en dieselkingcab från 88, den är slö på sommarn,
imorse kändes det som jag körde epa traktor,
1km 70sträcka och jag kom upp i 50kmh,
växelspaken kändes som att röra runt i sirap,
kopplingen hade 2sek fördröjning från urkopplat läge till inkopplat,

-22´

Lugn

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Mar 2003
Hoj
S1000RR, KX450SR
Vissa anser det är ett självändamål att förhållanden tar slut med buller och brak och att ex blir ens eviga fiender.

Tanken på att, som vuxna människor, gå skilda vägar och fortfarande värdera den andra personen, även om känslorna inte räcker till ett fortsatt förhållande, verkar vara främmande för vissa.

- "Va, hatar du inte ditt ex måste det innebära att du inte älskar mig tillräckligt!" :klös

Känns lite otäckt, men jag håller med... :näsblod

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Kallt som helvete, minus jävla trettioen jävla grader. Inte ok.

Inluftsystemets värmeslinga löste ut jordfelsbrytaren tidigt inatt, förmodligen pga denna eviga jävla midvinter så har det samlats fukt någonstans. Vilket såg till att få ned tempen i kåken lite lagom innan man reagerade.

Frugans XC70 vägrade starta igår, fick åka bärgare tillbaka till Bilia som lagade samma fel lite på chans för ett par veckor sedan och fakturerade oss, man lär undra om Stewie Wonder läste av felkoderna? Nu hittade man ett dött spjällhus, de krediterar förra "reparationen" där man minsann var spiksäker på att det var laddtrycksstyrningen som strulade (ny solenoid a' 1500 ink jobb) i alla fall, men vi får en nota på lite styvt 5 lock.

Min satans S80 har falsklarmat två nätter på raken, den har ALDRIG krånglat tidigare, det är väl den JÄVLA kylan som löser ut något skit. Kul att ramla ut i TRETTIOEN minusgrader halvt yrvaken och se vad fan det är som tjuter...inatt IGEN.
Fanskapet sköter sig exemplariskt på dagtid, naturligtvis.

Nu är det rena värmeböljan, det är -22 ute i skrivande stund.

Jag valde att inte bo i Arvidsjaur av en anledning.

God jävla Jul på er allihopa! :hihi

frankof

medlem
Gick med
20 Aug 2003
Hoj
xjr1300
...man lär undra om Stewie Wonder läste av felkoderna? Nu hittade man ett dött spjällhus, de krediterar förra "reparationen" där man minsann var spiksäker på att det var laddtrycksstyrningen som strulade (ny solenoid a' 1500 ink jobb) i alla fall..
Tja, det finns en anledning till att vi kallar VIDA för "slumpgeneratorn" på jobbet ;)

En av favoriterna är felbeskrivningen: "signalen ligger inom eller utanför gränsvärdet", jaha:confused: det var ju solklart vad som är fel :gnissla

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Tja, det finns en anledning till att vi kallar VIDA för "slumpgeneratorn" på jobbet ;)

En av favoriterna är felbeskrivningen: "signalen ligger inom eller utanför gränsvärdet", jaha:confused: det var ju solklart vad som är fel :gnissla

På en lokal Saabverkstad hade någon mekaniker tillverkat ett "olycko-hjul" som man snurrade på, det bestod av tårtbitar omväxlande tändkasett omväxlande mängdmätare och en liten tårtbit "annat fel"

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
På en lokal Saabverkstad hade någon mekaniker tillverkat ett "olycko-hjul" som man snurrade på, det bestod av tårtbitar omväxlande tändkasett omväxlande mängdmätare och en liten tårtbit "annat fel"

Antagligen världens mest korrekta felsökningsdator

Ivil

In BP we trust.
Gick med
8 Dec 2005
Hoj
-
I morse så hade inte dieselvärmare på Vitton startat pga att det var för lite disel i tanken.
Man blir förbannad.

Nyheter
Vinn vårt testvinnande mc-lås!

Genom att svara på några fr...

MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026

Den etablerade MC-Mässan ta...

Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen

Registreringen för 2025 års...

VM-kval i isracing i Sverige 1 februari

2024,fim,isg,ice speedway,i...

Färre döda i vägtrafiken

Foto:  Jacob Sjöman Tran...

Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister

Pressmeddelande, Mattighofe...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull

Däckjätten Michelin och bro...

Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning

Indiska motorcykeltillverka...

Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari

Den 1 februari körs V...