För att jag inte vet vad TTS är.
Förbannad för att jag tappat bort min hårtrimmer i flytten. Ser ju fan ut som en maskros i skallen. Köper jag en ny så hittar jag den väl...
För att jag inte vet vad TTS är.
Inte TTS. TTS
Barret börjar bli litet långt för hyvel.
Någon som har tips om en redigt bra trimmer? Är det fortfarande Moser som gäller, det var ett tag sedan jag köpte en sist...
Det är Yammas fräsigaste XT-modell!
Rätt TTS.Jaha, hittar bara nedanstående
Rätt TTS.
Det var en medlem som köpte en sådan, och gick lite överstyr i sin glädje över köpet vilket fick lite långt(lågt?) gående följder.
Lite småroligt i små doser, men som annat här inne blir det lite överdrifter emellanåt
Nu fattar jag, hade jag känt en som köpt det där, hade personen aldrig glömt det, tro mig
Hoppas det var en tjej iallafall, men fattar inte varför inte ett fruntimmer sätter sig i en gammal mgb eller mustang osv. fan det hetase som finns är brudar i gamla klassiska sportbilar ett säkert tecken på smak.
Ja, det var en tjej. (2fast4hjo)
Och jo, det finns sådana tjejer... Gry Forsell är en, kör en gammal Camaro har jag för mig.
Vissa anser det är ett självändamål att förhållanden tar slut med buller och brak och att ex blir ens eviga fiender.
Tanken på att, som vuxna människor, gå skilda vägar och fortfarande värdera den andra personen, även om känslorna inte räcker till ett fortsatt förhållande, verkar vara främmande för vissa.
- "Va, hatar du inte ditt ex måste det innebära att du inte älskar mig tillräckligt!" :klös
Tja, det finns en anledning till att vi kallar VIDA för "slumpgeneratorn" på jobbet...man lär undra om Stewie Wonder läste av felkoderna? Nu hittade man ett dött spjällhus, de krediterar förra "reparationen" där man minsann var spiksäker på att det var laddtrycksstyrningen som strulade (ny solenoid a' 1500 ink jobb) i alla fall..
Tja, det finns en anledning till att vi kallar VIDA för "slumpgeneratorn" på jobbet
En av favoriterna är felbeskrivningen: "signalen ligger inom eller utanför gränsvärdet", jaha det var ju solklart vad som är fel
På en lokal Saabverkstad hade någon mekaniker tillverkat ett "olycko-hjul" som man snurrade på, det bestod av tårtbitar omväxlande tändkasett omväxlande mängdmätare och en liten tårtbit "annat fel"
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari