Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Gammalt skräckspel för PC. Från 95. :)
[YOUTUBE-ID]UIz8gdYu5NA[/YOUTUBE-ID]
Synd att grafiken inte riktigt funkar nuförtiden, annars var det ett rätt creepy spel.

Kollade upp det på wiki innan, storyn verkar ju lovande! Ska se om det inte går att få tag i på något vänster:D
Men hur menar du att grafiken inte skulle fungera numera?

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Kollade upp det på wiki innan, storyn verkar ju lovande! Ska se om det inte går att få tag i på något vänster:D
Men hur menar du att grafiken inte skulle fungera numera?

Det är inte helt snyggt. Och gjordes för DOS och Win95, så att ens lyckas få igång det är en kamp. Och DosBOX tenderar att inte pumpa ut skärmuppdateringarna tillräckligt fort ibland.

Men får du tag på det är det helt klart värt att spela igenom om man gillar skräckisar. :)

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Ja jösses, det kan ju bli bortåt en femtiolapp i månaden eller nåt....
Nja berror ju på vart och hur stort garaget är. Vet garage med hyror på 30 papp månaden.. För 1800 Får du ju fan knappt en parkerningsplats i civiliserade delar av landet

Själv e jag purken för att det är så satans svårt att hitta en nyckel i en bil man voltat med

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det är inte helt snyggt. Och gjordes för DOS och Win95, så att ens lyckas få igång det är en kamp. Och DosBOX tenderar att inte pumpa ut skärmuppdateringarna tillräckligt fort ibland.

Men får du tag på det är det helt klart värt att spela igenom om man gillar skräckisar. :)

Förstår. Kan man inte köra bakåtkompabilitetsläge på xp då?

Verkar fett, ska se om jag inte kan få det att funka:) Tack för tipset förresten:tummenupp

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Förstår. Kan man inte köra bakåtkompabilitetsläge på xp då?

Verkar fett, ska se om jag inte kan få det att funka:) Tack för tipset förresten:tummenupp

Det är evigheter sedan jag spelade det nu. Nån tomte snodde mina skivor 97 nån gång tror jag. Så vet inte alls om det går att få igång, men lycka till. :)

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
Det är evigheter sedan jag spelade det nu. Nån tomte snodde mina skivor 97 nån gång tror jag. Så vet inte alls om det går att få igång, men lycka till. :)

Haha, key:D

Jaja, man kan ju alltid testa:) Tack:tummenupp

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
ska upp om 6h för första arbetsdagen, jag e inte minsta trött och i vardagsrummet sitter 3 skrattande polare.. FAN!

manglan

Ny medlem
Gick med
28 Feb 2010
Hoj
Honda CB 400N
Är lagom munter för att det nyligen gick upp för mig att min "inneboende" gör mig hungrig i tid och otid... Kommer inte att lyckas hålla viktschemat för 5 öre och det blir mer svett, blod och tårar än vad jag är sugen på att ge :förbannad

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Är lagom munter för att det nyligen gick upp för mig att min "inneboende" gör mig hungrig i tid och otid... Kommer inte att lyckas hålla viktschemat för 5 öre och det blir mer svett, blod och tårar än vad jag är sugen på att ge :förbannad

Du vet att en normal viktökning för en gravid kvinna är 9-12kg oberoende hennes startvikt :7peta
Många anser det vara ok att svulla i mat och godis när de har knullat av misstag och så tjurar de över att de inte hittar sin ursprungliga form igen :huvet
Men köp mycket popcorn och drick mycket så minska du lite av hungern. Och ge fan i godiset!

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
ska upp om 6h för första arbetsdagen, jag e inte minsta trött och i vardagsrummet sitter 3 skrattande polare.. FAN!

Jag är i nästan samma sits, en liten skillnad är att jag ska till skolan istället för jobbet och den stora skillnaden är att jag är ensam. Så, oförmögen att sova och dessutom ensam och utan underhållning. Så det är mer synd om mig:tungan

Idag är jag förbannad för att felia slarvat till det med mitt abonnemang... Har ALLTID haft ett abonnemang med 5000 fria sms, fast månadsavgift på 99 kr och samtalsavgift på 69 öre per minut. Nu plötsligt har jag fått en faktura på 1400 spänn för en satans massa sms á 69 öre styck. Man blir förbannad:mad: Och än värre blir det då jag verkar ha slängt alla tidigare betalda fakturor, så jag kan inte dubbelkolla hur långt bakåt i tiden det varit fel...:va Saken är den att jag hade ett abonnemang till hos felia, fast med 49 kr månadsavgift och istället fria samtal (uppkopplingsavgift på 69 öre) inom felia. Det abonnemanget sa jag dock upp för ett bra tag sen, men nu verkar det som att de på något magiskt jävla vis flyttat över mitt nummer (det jag alltid haft, med fria sms) till det andra abonnemanget (utan sms) och skrotat mitt gamla abonnemang (fria sms) istället... Hur fan nu det skulle gått till, jag vet inte. Vet bara att jag alltid haft detta numret och fria sms, och nu plötsligt vill de ha pengar för mina sms. Fan vad trött man blir:mad:

Last edited:
Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...