Lou siffer
officiellt lammkött
De e mer synd om mig.. de ser på sex and the city.. 'ge fan i att skicka 3000 sms i månaden! de är inte hälsosamt för vare sig din telefon eller dig!Jag är i nästan samma sits, en liten skillnad är att jag ska till skolan istället för jobbet och den stora skillnaden är att jag är ensam. Så, oförmögen att sova och dessutom ensam och utan underhållning. Så det är mer synd om mig
Idag är jag förbannad för att felia slarvat till det med mitt abonnemang... Har ALLTID haft ett abonnemang med 5000 fria sms, fast månadsavgift på 99 kr och samtalsavgift på 69 öre per minut. Nu plötsligt har jag fått en faktura på 1400 spänn för en satans massa sms á 69 öre styck. Man blir förbannad Och än värre blir det då jag verkar ha slängt alla tidigare betalda fakturor, så jag kan inte dubbelkolla hur långt bakåt i tiden det varit fel... Saken är den att jag hade ett abonnemang till hos felia, fast med 49 kr månadsavgift och istället fria samtal (uppkopplingsavgift på 69 öre) inom felia. Det abonnemanget sa jag dock upp för ett bra tag sen, men nu verkar det som att de på något magiskt jävla vis flyttat över mitt nummer (det jag alltid haft, med fria sms) till det andra abonnemanget (utan sms) och skrotat mitt gamla abonnemang (fria sms) istället... Hur fan nu det skulle gått till, jag vet inte. Vet bara att jag alltid haft detta numret och fria sms, och nu plötsligt vill de ha pengar för mina sms. Fan vad trött man blir
dock håller jag med om felia, de stängde av mitt abonemang pga att jag inte betala förseningsavgiften (som jag enligt kundtjänst kunde skita i efter som det va posten som klantat sig) Sen skulle de ha 9 dagar för att öppna det igen..
Last edited: