Idag är jag förbannad därför att...

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Folk som käkar chips i min närvaro.

Är det så in i h-vete svårt att bara ta ett chips, in i käften, knip ihop och tugga på?
varför måste man envisas med att köra ner handen, rota runt i en kvart för att hitta "rätt" chips, enbart för att goffla in i truten och smaska på? Och sedan skita totalt i uppfinningen som heter våtservett (eller hederlig servett) utan måste suga/slicka rent finger för finger så högt och sliskigt som det bara går?

Wraaaaah!!!
:huvet :finger

kulla

Medlem
Gick med
13 Aug 2003
Hoj
2001, Honda VTR 1000

Är det så in i h-vete svårt att bara ta ett chips, in i käften, knip ihop och tugga på?
varför måste man envisas med att köra ner handen, rota runt i en kvart för att hitta "rätt" chips, enbart för att goffla in i truten och smaska på? Och sedan skita totalt i uppfinningen som heter våtservett (eller hederlig servett) utan måste suga/slicka rent finger för finger så högt och sliskigt som det bara går?

Wraaaaah!!!
+1 Jag hatar det också

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt

Wraaaaah!!!

"Alltid retar det någon" :hihi

Jazen

med licens to kill
Gick med
8 Aug 2009
Hoj
CBR 1000 - 08
Fc-moto kan ju dra åt helvete! tänker då aldrig handla från den skitsidan igen!

Lägger en beställning på 2 handskar,1 par alpinestars smx plus och ett par fox brallor.
Notera beställningsdatum Order date: 06/03/2011.

2011-03-14 skickar jag mail o frågar bara hur det går med min order, inge brådska vid tillfället.

2 dagar senare 2011-03-16 får jag svar att stövlarna finns inte o handla från dom längre och Fox brallorna kommer in den 4/4-2011 och dom skickar allt så fort brallorna kommer in i lager.

2011-04-04 mailar jag och frågar om fox brallorna har kommit och hur det går.

inge svar.....

2011-04-07 skriver ett till mail och säger att jag inte fått svar efter 3 dagar, nu har jag tröttnat och anländer inte paketet inom nästa vecka så vill jag avbryta köpet.

2011-04-08 fortf inge svar. HUR fan kan dom va så sega ? jag har fått grejor beställt från japan inom 2dagar och dom här äckliga tyskarna kan inte ens svara på mail!!!!!
Råder er att inte handla från dessa.

Magnif Bastard

nästan perfekt
Gick med
19 May 2007
Hoj
Familjepaus
Fc-moto kan ju dra åt helvete! tänker då aldrig handla från den skitsidan igen!

Det är därför jag handlar sånt på närmsta mc-varuhus. Då provar man, betalar och går därifrån med påsen i handen. :D

Jävla SAS att ringa kl.17.50 en fredag och meddela att kärran står "trasig" i NY :huvet Hon som ringde var iof en trevlig tjej från Ö-vik som fixade annat flyg en dag tidigare. Dock med följd att jag missar en konferens + att vi behöver en hotellnatt till (det får SAS stå för, djävulen det lär blir *****).

"The butterfly effect" :rolleyes:

MissFiii

Radical Riders
Gick med
2 Jul 2010
Hoj
Cbr 600rr -04, KTM sxf 250 -12

Wraaaaah!!!

:rofl :rofl :rofl :rofl

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
En jävla kundtjänst i Tjeckojävlaslovakien.

Dom får påstå vad dom vill, dom är kommunister allihopa fortfarande.

Noll jävla servicekänsla har dom förbannade öststatarna.

skruven

Långsam
Gick med
27 Jan 2004
Hoj
old
Hittade en grym honda civic idag jag ville köpa.
12k mil, fullstämplad servicebok, alla bespapper sparade, rostskyddsbehandlad... 10 000 kr.

Lånade bil och hjälpsam polare som hängde med.
Bad försäjlaren att inte sälja den när jag skulle åka så pass långt.
Vilket han lovade.
25 mil senare i hans byhåla har han redan sålt den.

:kulspruta:machinegu:mad:

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
En jävla kundtjänst i Tjeckojävlaslovakien.

Dom får påstå vad dom vill, dom är kommunister allihopa fortfarande.

Noll jävla servicekänsla har dom förbannade öststatarna.

Jag hade tidigare en del affärer med pälsmössorna.
Du är orättvis.
Tjeckerna är ganska bra att ha att göra med, bland de absolut bästa nationaliteterna.
Slovakerna däremot är inavlade djävla femårsplanspatienter.
Ovanpå detta så importerar de gärna chefer från düskland.
Verkar vara status att ha en chef från det taktgåendekorvätarlandet.
Vore OK om inte samtliga var kålluktande östtyska gangsterwannabees.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Bussgods är som vanligt svindyrt och galet sega.
Bilskroten tar väldigt mycket betalt för... skrot
Inget har öppet på helgen :mad:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För att det är helt omöjligt att få en ledig dag på jobbet. Jag har en vän jag kan byta med. Hon skulle ge mig hennes lediga dag i utbyte mot en av mina lediga dagar. Så den dagen jag behöver vara ledig skulle hon jobba mitt skift. Och jag skulle jobba den dagen som hon var menad att jobba. Men enda dagen som vi kan byta så har hon en standby och utav någon anledning så nekar de byten på det viset. Vad man kan göra är att jag då blir "skyldig" henne en dag som hon kan byta, men det måste bytas i samma veva utav någon anledning. Vilket gör att det inte går att byta då vi är nästan på samma skift. Sedan så genomför de bara byten varje torsdag och jag behöver vara ledig på fredag vilket inte kommer lösa sig eftersom det ändå kommer vara försent då.

Jag kan inte heller använda mig av mina semesterdagar eftersom man måste ansöka minst två veckor före dagen man vill vara ledig, desutom nekar dem alla ledighetsansökningar till septembermånad nu. Inte ens EN jävla dag kan man få vara ledig fören i September.

Övervägde nästan att säga att jag skulle gå på begravning eftersom dom är så "otroligt generösa" och ger en två dagar om året som kallas för "compasssionate leave". Men vill fan inte använda dom dagarna ifall någon skulle gå bort på riktigt istället. Jävla skit.

Och jag får inte ens ta obetald ledighet för att få dagen ledig.

Jag har inte en enda sjukdag, aldrig varit försen eller någonting utan skött mig exemplariskt men ändå vägrar dom blankt att hjälpa mig. Känns ju jävligt kul att vara lojal mot ett företag när man inte får ett skit tillbaka.

Last edited:

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
För att det är helt omöjligt att få en ledig dag på jobbet. Jag har en vän jag kan byta med. Hon skulle ge mig hennes lediga dag i utbyte mot en av mina lediga dagar. Så den dagen jag behöver vara ledig skulle hon jobba mitt skift. Och jag skulle jobba den dagen som hon var menad att jobba. Men enda dagen som vi kan byta så har hon en standby och utav någon anledning så nekar de byten på det viset. Vad man kan göra är att jag då blir "skyldig" henne en dag som hon kan byta, men det måste bytas i samma veva utav någon anledning. Vilket gör att det inte går att byta då vi är nästan på samma skift. Sedan så genomför de bara byten varje torsdag och jag behöver vara ledig på fredag vilket inte kommer lösa sig eftersom det ändå kommer vara försent då.

Jag kan inte heller använda mig av mina semesterdagar eftersom man måste ansöka minst två veckor före dagen man vill vara ledig, desutom nekar dem alla ledighetsansökningar till septembermånad nu. Inte ens EN jävla dag kan man få vara ledig fören i September.

Övervägde nästan att säga att jag skulle gå på begravning eftersom dom är så "otroligt generösa" och ger en två dagar om året som kallas för "compasssionate leave". Men vill fan inte använda dom dagarna ifall någon skulle gå bort på riktigt istället. Jävla skit.

Och jag får inte ens ta obetald ledighet för att få dagen ledig.

Jag har inte en enda sjukdag, aldrig varit försen eller någonting utan skött mig exemplariskt men ändå vägrar dom blankt att hjälpa mig. Känns ju jävligt kul att vara lojal mot ett företag när man inte får ett skit tillbaka.

*hosthost* Turksemester *hosthost*

2fast4Hjo

"Dude I almost hade U"
Gick med
12 May 2004
Med pathfinder, hamilton och djävulen centralt i s
Hoj
KTM
För att det inte finns ngt som lindrar hostan, provat hostmedicin, tabl me kodein (kodein e hostdämpande), whiskey, honungsvatten, glass, dricka mycket vatten etc.. börjar smått få panik då det börjar göra ont i revben.

Åka till den inbjudna träffen till Porsche center va inte ens att tänka på

Last edited:

sportbike

Guest
Idag var jag fiffig, riktigt fiffig.
Gick ner i garaget och varmkörde hojen ordentligt för att kolla att alt funkade som det ska.
Vad gör jag sen, mitt pucko?
Trär på det nya, fina, tajta Ducati original-kapellet för en miljon å femti.
Vips, så brände det fast på hela det glödheta avgassystemet.
Två och en halv timme och 15 kilo Autosol tog det :mad:

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Idag var jag fiffig, riktigt fiffig.
Gick ner i garaget och varmkörde hojen ordentligt för att kolla att alt funkade som det ska.
Vad gör jag sen, mitt pucko?
Trär på det nya, fina, tajta Ducati original-kapellet för en miljon å femti.
Vips, så brände det fast på hela det glödheta avgassystemet.
Två och en halv timme och 15 kilo Autosol tog det :mad:

:rofl :D :hihi :yoparty

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad