sportbike
Guest
Så när du gnuggade autosol, gnuggade jag bakslang och njöt i fulla drag av min kurviga italienska? Är det korrekt uppfattat?
Svar ja
Så när du gnuggade autosol, gnuggade jag bakslang och njöt i fulla drag av min kurviga italienska? Är det korrekt uppfattat?
Idag var jag fiffig, riktigt fiffig.
Du är inte ensam.
Varje år är det ett par medlemmar här som gör samma sak
Varje år är det några som kör iväg med skivbromslåset i.
Varje år är det någon som upptäcker att sidostöd sjunker genom varm asfalt.
Varje år är det några som river hojen för att den inte startar och sen visar det sig vara knappen på styret.
Varje år är det några som köper en påställd hoj och får betala till trafikförsäkringsföreningen.
Varje år är det någon som köper en hoj först och kollar vad det kostar att försäkra sedan.
Ditt misstag kostade bara ett kapell och 15kg autosol...
Vips, så brände det fast på hela det glödheta avgassystemet.
Två och en halv timme och 15 kilo Autosol tog det
Men du har ju lärt dej en bra sak idag körda motorer är varma.
Du kommer ju inte att göra om det
Såg på nyheterna att dom beräknat att kostnaderna för världens krigsföring förra året uppgår till ca 1700 kr per invånare i hela världen.
Snacka om att kasta pengarna i sjön... Inte så lite heller!
1700 * 6 (biljarder) = 10 200 (biljarder) SEK.
Fy fan
Frågan är om vi ska skylla på US Army, SAAB Group eller Al Qaida
Jag undrar hur mycket som räknas in i kostnaderna. Man kan ju t.ex. beräkna kostnaden för en förlorad medborgare...
jag lyckades i fredags, hade nån idiotiskt fel på sidan, lyckades att få kontakt med kundtjänst så att de kan ta bort "spärr"jag kan inte ställa på hojen, varken via telefon eller internet. Att ringa transportstyrelsen funkar ju sådär, bara nån automatisk tjänst. Jag blir vansinnig!
vad har du hittat för hemligt nummer så man kommer till en människa? jag har fan prövat 0771-14 15 16, 0771-503 503 och 0771-25 25 25. Åkte även till kontoret i Örebro, fick till svar "nä det kan inte jag hjälpa dig med, du måste göra det genom internet eller lämna in den där gula lappen!" Min spontana känsla på det svaret var: och ditt jobb här är?
den första var också den sista för mig 0771 14 15 16, i meny har jag vält att jag vill prata med kundtjänst och sen när de har tagit bort spärr på min mc då gick det att påställa den via nätet direktvad har du hittat för hemligt nummer så man kommer till en människa? jag har fan prövat 0771-14 15 16, 0771-503 503 och 0771-25 25 25. Åkte även till kontoret i Örebro, fick till svar "nä det kan inte jag hjälpa dig med, du måste göra det genom internet eller lämna in den där gula lappen!" Min spontana känsla på det svaret var: och ditt jobb här är?
Varje år är det några som kör iväg med skivbromslåset i.
biljarder.....biljarder
vad har du hittat för hemligt nummer så man kommer till en människa?
Jag undrar hur mycket som räknas in i kostnaderna. Man kan ju t.ex. beräkna kostnaden för en förlorad medborgare...
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|