Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fruntimmer...:(

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Fan lyckades supa upp 1200 spänn efter jag blev aspackad, kanske förklarar varför mobilen är bortsupen - tur man fick knulla en ung brud trots man e 37 iaf

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Hoj
Räka
Tur att vi körde me gummi så de inte kostar 2 mille...tror jag iaf - haha detta toppat me unkarlsläghenhet i version 1.0 så hon inte lägger in en offert.

Äh nu känns det bättre - lammkött kostar:D:tuttar - bara o inse:tummenupp

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Brukar inte behövas på b230f, vet många som kört länge med ~0.5 med i övrigt orörd motor.
Den här var helt enkelt sopslut.

Funderar dock på att köpa en till 740 och bygga ordentligt nu när jag ändå har alla delar.

Körde 1.3kg i min gammla bmw utan kompsänk med orginal botten & orginal sprut (chip och andra spridare, men annars).

Höll en 1000km iaf tills jag sålde den, förutom att jag sopde kamremmen då.

:)

Skrotnisse

What would Shervin do?
Gick med
4 Oct 2006
Hoj
120 år gammalt, 2559cc
Näe, jag tog min 52 000mil gamla 745a och smällde på turbo och extrasprut med minimal budget för att se hur länge det höll. Ska ändå skrota bilen.

Men jag hade hoppats på att det skulle hålla lite längre än 3km med 0.4 ladd. :mad:

De är lågkompade med en botten som klarar 300+ hk om den är frisk.
52000 mil gamla klarar de 100- hk.

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Körde 1.3kg i min gammla bmw utan kompsänk med orginal botten & orginal sprut (chip och andra spridare, men annars).

Höll en 1000km iaf tills jag sålde den, förutom att jag sopde kamremmen då.

:)

Jag bytte inte spridare eller chip, jag stoppade två extra originalspridare i tryckröret, styrda via tryckvakt.
-extrasprut

kaZmur

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 May 2003
Hoj
Hornet 600 och en Buell XB9r med delad vårdnad
...för att jag missade incheckningen från Paris med 10 minuter och därför måste spendera 21 timmar på Charles de Gaulle (och åka med EasyJet i stället för Lufthansa).

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
...att man lyckats göra crossbanan i Eskilstuna ännu sämre. :huvet

Den banan behövde få lite aptrista 180-gradare (dammhala och stenhårda, utan vallar eller spår) bortplockade och lite mer flow i layouten.
Det sista den behövde var mer tok...nu är det whoopisar (väl långa/höga, såg bara knepigt ut) och så har de lyckats göra platån om möjligt ännu sämre i form av en "prispall".

Jajääädrar.

gr0dan

Radical Riders
Gick med
28 Jun 2010
Hoj
Ktm sxf 250 2011
För att jag ramlade på jobbet igår, slutade med spricka i vänster armbåge och nån svullnad i höger armbåge.
Sjukskriven ingen träning, ingen hojkörning och kan knappt torka mig i röven

Blanco

Glad påsk!
Gick med
4 Oct 2004
Hoj
Bmw gs 1200 Adv.
Bortamatch och så var jag så onykter så jag slocknade på en gång och på förmiddan i dag hade man sådan pannknack så man inte ville kliva på... :misslyckad

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
"-Jag tror att vi vill olika saker i livet. Du vill ha förhållande, jag vill ha en vän..."
:huvet

Tråkigt. Det där har jag både fått höra och tyvärr fått säga i år, kändes ungefär lika jobbigt. Men du ska vara glad att hon (förhoppningsvis) inte gick för långt med dig, så att du kan gå vidare! Det är repet-varning när en tjej lägger fram meningen efter 3 månaders vad jag trodde var ett förhållande! :huvet Hang in there bro!

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Vart uppe sen 9, men lyckas fan inte piggna till :va

Kanske skulle börja med kaffe på morgnarna.

SwePace

Den enda lätta dagen är gårdagen.
Gick med
10 Jun 2008
Hoj
KTM 690 smc-r -20
Biljäveln kostar halva lönen två månader i rad och den där förbannade hojen startar inte, ibland! Felsökning elsystem är ju kul... :mad:

Det regnar. Vi är underbemannade på jobbet. Det är långt till semestern. Det var länge sedan man fick ligga. Och mina händer är nariga till råga på allt.

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA