Fan lyckades supa upp 1200 spänn efter jag blev aspackad, kanske förklarar varför mobilen är bortsupen - tur man fick knulla en ung brud trots man e 37 iaf
Brukar inte behövas på b230f, vet många som kört länge med ~0.5 med i övrigt orörd motor.
Den här var helt enkelt sopslut.
Funderar dock på att köpa en till 740 och bygga ordentligt nu när jag ändå har alla delar.
Näe, jag tog min 52 000mil gamla 745a och smällde på turbo och extrasprut med minimal budget för att se hur länge det höll. Ska ändå skrota bilen.
Men jag hade hoppats på att det skulle hålla lite längre än 3km med 0.4 ladd.
Körde 1.3kg i min gammla bmw utan kompsänk med orginal botten & orginal sprut (chip och andra spridare, men annars).
Höll en 1000km iaf tills jag sålde den, förutom att jag sopde kamremmen då.
Tur att vi körde me gummi så de inte kostar 2 mille...tror jag iaf - haha detta toppat me unkarlsläghenhet i version 1.0 så hon inte lägger in en offert.
Äh nu känns det bättre - lammkött kostar - bara o inse
...för att jag missade incheckningen från Paris med 10 minuter och därför måste spendera 21 timmar på Charles de Gaulle (och åka med EasyJet i stället för Lufthansa).
Ja, och min 10-minutersförsening kostar mig 500 euro i nya biljetter. Sjukt.Kostar ölen tio euro där?
"-Jag tror att vi vill olika saker i livet. Du vill ha förhållande, jag vill ha en vän..."
Det var länge sedan man fick ligga. Och mina händer är nariga
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |