Idag är jag förbannad därför att...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Borde vara glad, men vara ledig och verkligen ha noll att göra är fanimig inte kul!
Ut med hojen är inte lockande heller, börjar regna vilken sekund som helst känns de som !! Och alla polare jobbar :(

Gå ut och putsa eller pilla lite på hojen. Då har du ju nåt att göra. :)

Orutin. Finns inget som är så härligt som att få fett betalt för att bajsa. :mattias

Jag vet. Skäms verkligen för mitt tilltag.

Last edited:

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
För att webbshopen där jag jag försökte handla skor ena dagen mailar och säger att en vara är skickad kompletterad med postens tracking-ID för att tre dagar senare återkomma och säga att varan är slut. :mad:
Om skorna är slut undrar jag vad fan de skickade i den ickeexisterande låda som jag fick ett kolli-ID på.. :va

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
För att webbshopen där jag jag försökte handla skor ena dagen mailar och säger att en vara är skickad kompletterad med postens tracking-ID för att tre dagar senare återkomma och säga att varan är slut. :mad:
Om skorna är slut undrar jag vad fan de skickade i den ickeexisterande låda som jag fick ett kolli-ID på.. :va

Systemet genererar ett kolli så snart du lagt ordern, sen kan det ta veckor innan det skickas, ja eller som i ditt fall, aldrig.

korvgubbe

Ny medlem
Gick med
13 May 2003
Hoj
Versys -08
Systemet genererar ett kolli så snart du lagt ordern, sen kan det ta veckor innan det skickas, ja eller som i ditt fall, aldrig.

Kolli-ID ska man ju förihelvete:4skrika inte generera för än man plockar ihop ordern. :mad:

Mail 1:
Orderdatum: 2011-04-29
Orderstatus: Mottagen

Mail 2 - 2011-05-02:
Orderstatus: Skickad
Skickad: 2011-04-29
Kollinr: 8546X8X3X31SE

Mail 3 - 2011-05-04:
Orderstatus: Annullerad :huvet

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Kolli-ID ska man ju förihelvete:4skrika inte generera för än man plockar ihop ordern. :mad:

Mail 1:
Orderstatus: Mottagen

Mail 2 - 2011-05-02:
Orderstatus: Skickad
Skickad: 2011-04-29
Kollinr: 8546X8X3X31SE

Mail 3 - 2011-05-04:
Orderstatus: Annullerad :huvet

:D Frustrerande jag vet.

Det där började när speditörerna gjorde egna mjukvaror till sina kunder för kollihanteringen, vilket i sin tur "oftast" beror på att det är ett mindre företag som har siten.

sportbike

Guest
Sveriges samtliga meteorologer verkar ha rökt på en hel del och hallucinerar om ett land som badar i sol.
Var fan e våren, syltryggar?
:mad:

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Jävla fåglar som skitit på min bil när jag kom ut från jobbet, såg fan knappt ut så täckt var den med bajs! :mad:

Kul att börja lunchrasten med att tvätta bil! :mad:

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
För ätt brudar är så jävla opålitliga! Till och med när man bara är kompisar. :mad: Och för ätt jag har en jävla massa dötid i Stockholm men har massa jävla väskor med mig så blir så jävla bökig om man ska runt och härja. :mad:

Plus det faktum ätt Autocorrect ska ändra allt mal skriver så.man måste fixa det. :mad:

dMaN24

En sån där utlänning..
Gick med
8 Feb 2010
Hoj
Vi får se.
Autocorrect är skräp, helt klart.

Lämnade in hojen för bortmontering av strypkit. Visar sig att handlaren jag köpte hojen av, och som höll kvar hojen 2 veckor enkom för att montera strypkit... INTE MONTERAT DET!

Så jag har kört olagligt sedan jag köpte den, med enbart en papperslapp som bevis. Vilket skulle innebära att jag ifall jag skulle krocka, inte får nåt på försäkring eller nånting.

Piss-huven.

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
Autocorrect är skräp, helt klart.

Lämnade in hojen för bortmontering av strypkit. Visar sig att handlaren jag köpte hojen av, och som höll kvar hojen 2 veckor enkom för att montera strypkit... INTE MONTERAT DET!

Så jag har kört olagligt sedan jag köpte den, med enbart en papperslapp som bevis. Vilket skulle innebära att jag ifall jag skulle krocka, inte får nåt på försäkring eller nånting.

Piss-huven.

Jag skulle bli mer förbannad över att ha en hoj som man inte märker om den är strypt eller inte.

TheJo

Ny medlem
Gick med
3 Dec 2006
Hoj
-
Crimson är inte bra, har beställt flera ggr och fått fel, andra gången fick jag nya bilder efter lite tjat.

Nja, har varit nöjd i övrigt. Fungerade bra förra gången.
Och kan inte klaga på kvaliteten.
Dock lite snopet när jag bara skulle sätta in bilderna en kompis ska få, i ramarna, så passade det inte...

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Hoj
Näe
Jag är dum i huvet. Köpte bättre begagnad hoj i fredags. Idag hämtade jag originalburkarna hos handlaren. Idag hade handlaren Triuph Road Show på besök. Handlare frågade om jag inte skulle testa nåt när jag ändå var där. Det gjorde jag. Nu vill jag ha en Speed Triple. :mad:

berserken

Gudomlig sporthojare
Gick med
2 May 2006
Hoj
GSX1400+Kawasakiz750ssssss
Jag är dum i huvet. Köpte bättre begagnad hoj i fredags. Idag hämtade jag originalburkarna hos handlaren. Idag hade handlaren Triuph Road Show på besök. Handlare frågade om jag inte skulle testa nåt när jag ändå var där. Det gjorde jag. Nu vill jag ha en Speed Triple. :mad:
Därför jag aldrig vill provköra nya hojjar

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Extremt långa leveranstider med fraktbolaget jag brukar anlita när jag beställer sprit :mad:
Ok, det finns andra fraktbolag men jag betalar ju en årlig avgift för att få rabatt på frakten för i helvete!
Nu kost frakten nästan 2 whiskeyflaskor mer bara för det :(

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Arg för att jag måste tillbringa 4 timmar på Kastrup imorgon :mad:

Dom har dessutom rökförbud och jag har inget substitut. Annars kan man ju bara sitta å öla. Åsså är det bara 40 minuters flygning till Götet sedan.

Ååååhh :gnissla :huvet

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...