Dreggel
Alltid politiskt inkorrekt
Jag var tvungen att gå på muggen under min lunchrast. Sånt ska ju skötas på arbetstid .
Orutin. Finns inget som är så härligt som att få fett betalt för att bajsa.
Jag var tvungen att gå på muggen under min lunchrast. Sånt ska ju skötas på arbetstid .
Borde vara glad, men vara ledig och verkligen ha noll att göra är fanimig inte kul!
Ut med hojen är inte lockande heller, börjar regna vilken sekund som helst känns de som !! Och alla polare jobbar
Orutin. Finns inget som är så härligt som att få fett betalt för att bajsa.
För att webbshopen där jag jag försökte handla skor ena dagen mailar och säger att en vara är skickad kompletterad med postens tracking-ID för att tre dagar senare återkomma och säga att varan är slut.
Om skorna är slut undrar jag vad fan de skickade i den ickeexisterande låda som jag fick ett kolli-ID på..
Systemet genererar ett kolli så snart du lagt ordern, sen kan det ta veckor innan det skickas, ja eller som i ditt fall, aldrig.
Kolli-ID ska man ju förihelvete inte generera för än man plockar ihop ordern.
Mail 1:
Orderdatum: 2011-04-29
Orderstatus: Mottagen
Mail 2 - 2011-05-02:
Orderstatus: Skickad
Skickad: 2011-04-29
Kollinr: 8546X8X3X31SE
Mail 3 - 2011-05-04:
Orderdatum: 2011-04-29
Orderstatus: Annullerad
Autocorrect är skräp, helt klart.
Lämnade in hojen för bortmontering av strypkit. Visar sig att handlaren jag köpte hojen av, och som höll kvar hojen 2 veckor enkom för att montera strypkit... INTE MONTERAT DET!
Så jag har kört olagligt sedan jag köpte den, med enbart en papperslapp som bevis. Vilket skulle innebära att jag ifall jag skulle krocka, inte får nåt på försäkring eller nånting.
Piss-huven.
Trodde A4 var en standard, men det tycker visst inte Crimson...
Aja, bara fram med saxen.
Crimson är inte bra, har beställt flera ggr och fått fel, andra gången fick jag nya bilder efter lite tjat.
Därför jag aldrig vill provköra nya hojjarJag är dum i huvet. Köpte bättre begagnad hoj i fredags. Idag hämtade jag originalburkarna hos handlaren. Idag hade handlaren Triuph Road Show på besök. Handlare frågade om jag inte skulle testa nåt när jag ändå var där. Det gjorde jag. Nu vill jag ha en Speed Triple.
Därför jag aldrig vill provköra nya hojjar
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |