Idag är jag förbannad därför att...

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Därför att jag sitter och pluggar lite grejer för att göra ett prov online, känner mig säker och ska ge mig på provet och skall logga in: "Du finns inte i databasen". :6surkart

Last edited:

Werzion

7.3
Gick med
22 Jun 2004
Hoj
Ingen för tillfället
Därför att jag sitter och pluggar lite grejer för att göra ett prov online, känner mig säker och ska ge mig på provet och skall logga in: "Du finns inte i databasen". :6surkart

Fan va surt, känner igen känslan, var detsamma när jag och en sergant under värnplikten gick till vägverket för att göra provet för C-körkort... fick behålla en lastbils-uppkörnings-bok som kompensation, jo tjena....

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Fan va surt, känner igen känslan, var detsamma när jag och en sergant under värnplikten gick till vägverket för att göra provet för C-körkort... fick behålla en lastbils-uppkörnings-bok som kompensation, jo tjena....

Sjuuukt irriterande.. Hade varit så gött att få det överstökat liksom. Undra ifall jag får behålla nånting som kompensation. :va

Kottsson

Får jag vara här?
Gick med
15 Apr 2010
Hoj
KTM 1090 Adventure R
Jag fick soppa torsk för första gången idag. :gråta

Och jag hade ingen plånbok med mig. Och jag var inte hemma :död

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
För att en skruv som hör till hastighetsmätaren har försvunnit, och den ej tillverkas längre. Finns inte att köpa...

Lär inte bli något åka på flera veckor innan detta löst sig :( Är så obeskrivligt ledsen nu när vädret blivit fint

Varför skulle du inte kunna köra utan en skruv i hastighetsmätaren?

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Har två gånger fått möte i min egen fil idag. Blockmongon. Försökte få tag i det ena stolpskottet men han försvann på någon avtagsväg.

Dessutom har jag spenderat ett antal mil bakom bullrande kromslädar som vägrar flytta på sig! :huvet

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
Varför skulle du inte kunna köra utan en skruv i hastighetsmätaren?

hehe, nu när jag läser mitt förra inlägg så låter det lite dumt ja. Det är skruven som kopplar wiren till själva mekanismen i framhjulet, alltså räknar den varken miltal eller hastigheten. En liten tur kan jag ju ge mig ut på, men något längre blir det inte :död

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX10-R 09
hehe, nu när jag läser mitt förra inlägg så låter det lite dumt ja. Det är skruven som kopplar wiren till själva mekanismen i framhjulet, alltså räknar den varken miltal eller hastigheten. En liten tur kan jag ju ge mig ut på, men något längre blir det inte :död

Köp en cykeldator om du är nervös.

sportbike

Guest
Onöjd för att det är segt som sirap att surfa på SH sen en tid, och att det tar längre tid att skruva ihop en byrå från IKEA än det tar att göra en storservice på en VFR 750 från den svartvita tiden.

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Jag fick soppa torsk för första gången idag. :gråta

Och jag hade ingen plånbok med mig. Och jag var inte hemma :död

Men vad fan gnäller du för, det finns faktiskt barn i Afrika som inte ens får en bit bröd och du får både soppa och torsk!
Hade det varit torsksoppa så hade jag också blivit arg för det låter inget vidare :(

Jag är förbannad på alla äckliga människor som finns i kungliga hufvudstaden. Hur fan tänker folk egentligen?

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Syrran bjöd på grillad kycklingfilé, min favorit..

Nu sitter jag här med ont i magen :lol

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Somnade på soffan inatt framför Discoverys Through the Wormhole så nu har jag ont i ryggen och är stel. :gnissla

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r
Förbannade cyklister. Dom är ute och åker på vägen, gärna 4 stycken i bredd och kommer man upp bakom dom samtidigt som man får möte på en smal jävla väg så ska man inte tro att dom flyttar sig. Nej, då ligger man glatt kvar i bredd eftersom man har ju en fin landsvägscykel, tighta byxor och en färgglad tröja på sig. :mad:

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Förbannade cyklister. Dom är ute och åker på vägen, gärna 4 stycken i bredd och kommer man upp bakom dom samtidigt som man får möte på en smal jävla väg så ska man inte tro att dom flyttar sig. Nej, då ligger man glatt kvar i bredd eftersom man har ju en fin landsvägscykel, tighta byxor och en färgglad tröja på sig. :mad:

Kortare omkörningssträcka.
Dock rekommenderar jag 2 och 2 i bredd:)

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA