Drysen
Sporthoj® Gold™ account holder
Därför att jag sitter och pluggar lite grejer för att göra ett prov online, känner mig säker och ska ge mig på provet och skall logga in: "Du finns inte i databasen".
Last edited:
Därför att jag sitter och pluggar lite grejer för att göra ett prov online, känner mig säker och ska ge mig på provet och skall logga in: "Du finns inte i databasen".
Fan va surt, känner igen känslan, var detsamma när jag och en sergant under värnplikten gick till vägverket för att göra provet för C-körkort... fick behålla en lastbils-uppkörnings-bok som kompensation, jo tjena....
Jag fick soppa torsk för första gången idag.
Och jag hade ingen plånbok med mig. Och jag var inte hemma
För att en skruv som hör till hastighetsmätaren har försvunnit, och den ej tillverkas längre. Finns inte att köpa...
Lär inte bli något åka på flera veckor innan detta löst sig Är så obeskrivligt ledsen nu när vädret blivit fint
Varför skulle du inte kunna köra utan en skruv i hastighetsmätaren?
hehe, nu när jag läser mitt förra inlägg så låter det lite dumt ja. Det är skruven som kopplar wiren till själva mekanismen i framhjulet, alltså räknar den varken miltal eller hastigheten. En liten tur kan jag ju ge mig ut på, men något längre blir det inte
Jag fick soppa torsk för första gången idag.
Och jag hade ingen plånbok med mig. Och jag var inte hemma
Jag är förbannad på alla äckliga människor som finns i kungliga hufvudstaden. Hur fan tänker folk egentligen?
Syrran bjöd på grillad kycklingfilé, min favorit..
Nu sitter jag här med ont i magen
Ätit för mycket
Förbannade cyklister. Dom är ute och åker på vägen, gärna 4 stycken i bredd och kommer man upp bakom dom samtidigt som man får möte på en smal jävla väg så ska man inte tro att dom flyttar sig. Nej, då ligger man glatt kvar i bredd eftersom man har ju en fin landsvägscykel, tighta byxor och en färgglad tröja på sig.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|