Idag är jag förbannad därför att...

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Arg för att jag måste tillbringa 4 timmar på Kastrup imorgon :mad:

Dom har dessutom rökförbud och jag har inget substitut. Annars kan man ju bara sitta å öla. Åsså är det bara 40 minuters flygning till Götet sedan.

Ååååhh :gnissla :huvet

Förbannad för ätt du är förbannad för att du är förvannad över att vara på Kastrup. Kastrup är en bra flygplats! :mad:

Ziarro

Highway To Hell
Gick med
15 May 2009
Hoj
Kawasaki zx6r

Dom har dessutom rökförbud och jag har inget substitut. Annars kan man ju bara sitta å öla. Åsså är det bara 40 minuters flygning till Götet sedan.

Äh, det är inte så jävla illa. Pröva att sitta fyra timmar på Ronneby. Där snackar vi tristess. :D

Ferspeedboy

Jag har problem
Gick med
27 Mar 2006
Hoj
Komar ZZR 232 1966
Förbannad för att vädret är skitt o jag vill ut o brässsssssssssssssssa på varvbrytet.

Men imon blir jag glad om det blir så varm o gött som de e sakt annars blir jag Förbannad.

Daaniiel

Ny medlem
Gick med
20 Sep 2007
Hoj
Ja.
Förbannad för att mindre kompetenta personer får jobba mer än mig, därav lär jag hitta nytt jobb snarast....:mad::huvet

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF

Tssk...du kan ju prova att sitta på flygplatsen på Gran Canaria på nyårsafton, med 5 timmar försenat flyg, med allt stängt på flygplatsen - och en galopperande man-flu på det.

Givetvis hade vi barnfamiljen (må de brinna i helvetet, förbannade curling-wt-patrask) som plågade oss på nedresan (och även hem...) med ett par rediga kolik-tvillingar på lagom avstånd så man slapp sova i alla fall.

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
Nu är jag förbannad för att jag sitter på Kastrup och läser hur ni dissar mig för att jag är förbannad på att sitta här :(

:tungan

Drysen

Sporthoj® Gold™ account holder
Gick med
4 Dec 2006
Hoj
FoxP2
Tssk...du kan ju prova att sitta på flygplatsen på Gran Canaria på nyårsafton, med 5 timmar försenat flyg, med allt stängt på flygplatsen - och en galopperande man-flu på det.

Givetvis hade vi barnfamiljen (må de brinna i helvetet, förbannade curling-wt-patrask) som plågade oss på nedresan (och även hem...) med ett par rediga kolik-tvillingar på lagom avstånd så man slapp sova i alla fall.

Det är därför man inte flyger charter :mattias

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
med ett par rediga kolik-tvillingar på lagom avstånd så man slapp sova i alla fall.

Jag gillade att åka tåg, skvalpa fram i maklig takt, läsa en bok, titta ut på landskapet osv, men i synnerhet att sova på tåg, resa helt utan ansträngning och dessutom sova riktigt gott, som i en vuxenvagga...

Tills jag delade tågvagn med en barnfamilj där ungarna hade öroninflammation... :mad:

Nu har jag insett att jag hatar andra människor och att köra bil själv eller att flyga så får man stå ut kortast möjliga tid är det enda jag står ut med.

Fy fan

• Gilla
Reaktioner: SGM

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Hur fan kan det vara så trångmekat på en biljävel som är nära sex meter lång!?:huvet

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
Idag är jag förbannad för att mitt däck blivit sorterat tre gånger på 15 timmar i Göteborg istället för att snällt bli skickat till Uddevalla, från Stockholm till GBG tog bara några timmar dock

zappen

Hepp
Gick med
8 Jun 2004
Hoj
2*Yamaha
Jag gillade att åka tåg, skvalpa fram i maklig takt, läsa en bok, titta ut på landskapet osv, men i synnerhet att sova på tåg, resa helt utan ansträngning och dessutom sova riktigt gott, som i en vuxenvagga...

Tills jag delade tågvagn med en barnfamilj där ungarna hade öroninflammation... :mad:

Nu har jag insett att jag hatar andra människor och att köra bil själv eller att flyga så får man stå ut kortast möjliga tid är det enda jag står ut med.

Fy fan

Det finns bara ett sätt att stå ut med kollektivtrafiken, mp3:an i öronen, blunda och försök att sova. Jag brukar se till att jag är trött före resan också så jag brukar sova som en gris på tåget/bussen.:)

0scar

Guest
Egna barn, egna problem.

Har man en unge som skriker hysteriskt alla dygnets vakna timmar så utsätter man inte andra människor för det.

.....Logiskt sett ja. For det ar ju vad som en gang i tiden existerade, tror det hette "hansynstagande". Idag har det gatt ur modet. Blitt antikt. Bara dom allra aldsta kan fortfarande dela med sig av den ljuvliga erfarenheten dar nagon visade hyfs och hansyn!

Idag ar det en mansklig rattighet lata bli uppfostra lilla Cehwin/Zarrah/Yessiqcha och lata denne lopa fritt och terrorisera omgivningen:fakta

On Topic, hojbutikerna stangde idag framfor nasan pa mig! WTF, vad ar det for sketen lilla hala jag bor i som inte haller oppet pa helgerna!:mad:

-Rosen-

Ny medlem
Gick med
2 Oct 2005
Hoj
4e 690n står i garaget, nu SMC

så du sitter gärna 4h på kastrup plus 40min på flyg istället för att ta tåget direkt som tar vad, 2-3h?

falken

Ska bli snabbare än Einar!
Gick med
29 Dec 2006
Hoj
Yamaha R1 -08
Skulle åka på motorcykelns dag i Sundsvall med min för en vecka sedan nyinköpta R1. Då vi upptäcker att muttern som låser axeln som håller svingen saknas. Får inte hem en ny förens på onsdag! :(

Eas94

Sporthojsnörd
Gick med
10 Nov 2009
Hoj
Honda Hornet 600 -04
För att en skruv som hör till hastighetsmätaren har försvunnit, och den ej tillverkas längre. Finns inte att köpa...

Lär inte bli något åka på flera veckor innan detta löst sig :( Är så obeskrivligt ledsen nu när vädret blivit fint

CJ954RR

Awake my soul
Gick med
3 Dec 2003
Hoj
Daytona 675
så du sitter gärna 4h på kastrup plus 40min på flyg istället för att ta tåget direkt som tar vad, 2-3h?

Besparingskrav i från företaget. Det är tydligen billigare att mellanlanda på Kastrup än att flyga direkt till Bryssel hur det nu går ihop. Hade ju en taxi som väntade på Landvetter.

Hade jag tagit tåget som tar typ 3,5-4 timmar så hade jag fått ta ytterligare ett tåg på 45 minuter efter det med 2 väskor...

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati