Kortare omkörningssträcka.
Dock rekommenderar jag 2 och 2 i bredd
Förbannade cyklister. Dom är ute och åker på vägen, gärna 4 stycken i bredd och kommer man upp bakom dom samtidigt som man får möte på en smal jävla väg så ska man inte tro att dom flyttar sig. Nej, då ligger man glatt kvar i bredd eftersom man har ju en fin landsvägscykel, tighta byxor och en färgglad tröja på sig.
Förbannade cyklister. Dom är ute och åker på vägen, gärna 4 stycken i bredd och kommer man upp bakom dom samtidigt som man får möte på en smal jävla väg så ska man inte tro att dom flyttar sig. Nej, då ligger man glatt kvar i bredd eftersom man har ju en fin landsvägscykel, tighta byxor och en färgglad tröja på sig.
Tror jag ska börja med att helt enkelt tvinga mig förbi om det är så att de störar sig, antingen bara brassa förbi om plats finnes eller också ligga tätt bakom och tuta och leva jävel tills asen flyttar sig.
Eller så får man helt enkelt sota ur bilen ordentligt.
Undra hur glada de blir av ett litet rökmoln.
http://www.youtube.com/watch?v=1aWK6DlQ650&feature=related
Tror jag ska börja med att helt enkelt tvinga mig förbi om det är så att de störar sig, antingen bara brassa förbi om plats finnes eller också ligga tätt bakom och tuta och leva jävel tills asen flyttar sig.
Plus ett.
Har en populär cykelsträcka mellan hemmet och staden.
För bara ett par år sedan byggdes ny, fin cykelbana (följer landskapet ett par-tre meter från vägbanan).
Men lycraknuttarna måste naturligtvis ta upp ett körfält i stället.
Djävla patrask.
Min bil gör inte sådär... Hur får man den att göra det?
Utveckla, farmerboy
Ja, bara en sån sak som att ta tunnelbanan och behöva utstå den psykiska stress som uppstår när killen bredvid en står och lyssnar på Britney Spears på full volym med såna där stora hörlurar som läcker ljud som ett såll. Eller den feta killen med kvadratmeter stora svettfläckar som trängs på spårvagnen, eller indianen i full utstyrsel på 7/11
Eller så räcker det bara med att kolla på alla som försöker köra sin egna klädstil såpass hårt att de skulle platsa på moderna museet.
Emo'sar tamefan så långt ögat kan nå vid Sergels torg. Får de för lite stryk, eller vad är det frågan om?
Stockholm i all ära, det är skönt att slippa åbäket för ett tag nu. Jag skulle aldrig palla med att bo i en stad med så många vrickade människor samlade på en så liten yta.
Ja, bara en sån sak som att ta tunnelbanan och behöva utstå den psykiska stress som uppstår när killen bredvid en står och lyssnar på Britney Spears på full volym med såna där stora hörlurar som läcker ljud som ett såll. Eller den feta killen med kvadratmeter stora svettfläckar som trängs på spårvagnen, eller indianen i full utstyrsel på 7/11
Eller så räcker det bara med att kolla på alla som försöker köra sin egna klädstil såpass hårt att de skulle platsa på moderna museet.
Emo'sar tamefan så långt ögat kan nå vid Sergels torg. Får de för lite stryk, eller vad är det frågan om?
Stockholm i all ära, det är skönt att slippa åbäket för ett tag nu. Jag skulle aldrig palla med att bo i en stad med så många vrickade människor samlade på en så liten yta.
Tog ocksa illa vid mig, vad finns det for javla folk egentligen???
Ja är du förtjust i likriktning är nog inte stortstan något för dig... Varit medlem i komsomol?
Nejdå, likriktning behövs ej men idioti och vanvett är inte heller önskvärt.
Vad kommunism har med vanligt folkvett att göra vet jag ej, men det kändes inte långt borta när man såg alla taniga pojkstackare med kommunistmustasch och röda jeans
Det som gör mig förbannad utöver den korkade slynan som ägde hunden är varför de inte avlivade stackaren omgående
Undras hur många generationer det måste till innan människorasen utvecklar en hjärncell som kan hjälpa till att begripa att katter går ut om ett fönster är öppet?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|