Idag är jag förbannad därför att...

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Är förbannad, för att jag är så förbannat dålig på att koppla av. :näsblod

Har en hjärna som på nåt sätt alltid är uppkopplad. När jag sover kan ni ge er fan på att sömnen är full med kassa drömmar.

Vaknar 9 nätter av 10 mellan 3 och halv 4 på morgonen och sen är det hopplöst att somna om. Hamnar bara i sån där halvdvala. Känns som att hjärnan alltid har medvetandet påslaget. :rolleyes:

En strömbrytare hitåt tack!!! Det ser jag framför mig. Hur jag lixom bara stänger av. Allt blir svart tills man är redo att knäppa på igen. Inga tankar eller känslor som ska lixom fram och förbi.

Äh...jag är väl lite snurrig av sömnbrist bara. :brinnerup

Du har inte stressproblem eller något sånt?
Annars är jag skitbra på att få folk att slockna och sova som stockar. >.<

Jonathan

Gudomlig sporthojare
Gick med
1 Oct 2006
Hoj
-

Har en hjärna som på nåt sätt alltid är uppkopplad. När jag sover kan ni ge er fan på att sömnen är full med kassa drömmar.

Vaknar 9 nätter av 10 mellan 3 och halv 4 på morgonen och sen är det hopplöst att somna om. Hamnar bara i sån där halvdvala. Känns som att hjärnan alltid har medvetandet påslaget. :rolleyes:

En strömbrytare hitåt tack!!! Det ser jag framför mig. Hur jag lixom bara stänger av. Allt blir svart tills man är redo att knäppa på igen. Inga tankar eller känslor som ska lixom fram och förbi.

Det där lär du nog ta och styra upp. Är det något som tar kål på en så är det stress. :död

Yoga?

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6

Dr Dreggel ordinerar en riktig "Värmländsk reboot". Man dricker så mycket hembränt att det är rent ut sagt löjligt. Sen när man vaknar ett par dagar senare så känns livet omstartat, nytt och fräscht! :tummenupp :näsblod:yoparty

Madhonda

Diamonds and pearls don´t move this girl
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
No more!! :( :( :(
Du har inte stressproblem eller något sånt?
Annars är jag skitbra på att få folk att slockna och sova som stockar. >.<

Mjo..lite stressad kanske.

Vad har du för metod?? Är det liggmetoden?? ;)

Det där lär du nog ta och styra upp. Är det något som tar kål på en så är det stress. :död

Yoga?

Jag kör achtangayoga...men den är mer fysisk än avslappnande förstås. :rolleyes:

Dr Dreggel ordinerar en riktig "Värmländsk reboot". Man dricker så mycket hembränt att det är rent ut sagt löjligt. Sen när man vaknar ett par dagar senare så känns livet omstartat, nytt och fräscht! :tummenupp :näsblod:yoparty

Spritmetoden är förstås ett alternativ...men av sprit sover jag ännu sämre. Förvisso slocknar man av kanske 2 timmar riktigt ordentligt. Men sen är det vaket tillstånd som gäller. :gnissla :fyllisar :)

Äh...bara att gilla läget.

Last edited:

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Företag som inte betalar sina fakturor i tid :mad:
En dag kvar till krav nummer 2 sen blir det inkasso för hela slanten. Det värsta är när de bestrider den för att dra ut på tiden trots att de vet att de måste betala den men tar en påföljd på 12% påslag.
Varför hålla på så?

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
En dag kvar till krav nummer 2 sen blir det inkasso för hela slanten. Det värsta är när de bestrider den för att dra ut på tiden trots att de vet att de måste betala den men tar en påföljd på 12% påslag.
Varför hålla på så?

Funderat på att sälja fakturorna?

Anders

Tidigare Dee_cati
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Säsongsavslutning
Mjo..lite stressad kanske.

Vad har du för metod?? Är det liggmetoden?? ;)

Känner igen mig i din situation sen några år tillbaka, dock har det blivit mycket bättre. Men faktum är att liggmetoden är jävligt bra, för när man kn***ar så är det inte mycket annat som far genom hjärnan (på oss killar åtminstone) och det blir nån form av rensning av hjärnan. Visst börjar man tänka normalt efteråt men det sitter ändå kvar en stund efteråt och då hinner man somna gott.
Så dra på dig nya snygga underkläder och överaska din karl med något nytt så kanske det blir bättre :gnissla

Funderat på att sälja fakturorna?

Jag har inte hand om fakturorna alls, revisionsfirman som sköter det men jag ska nog be dem börja sälja dem. Jobbigt när det börjar röra sig om större summor som gör att man inte kan ta ut lön. Denna gång är det en summa under 20k men många bäckar små...

Last edited:

Skäggo

Bannad
Gick med
2 Sep 2010
Hoj
Yamaha Majesty 400
Känner igen mig i din situation sen några år tillbaka, dock har det blivit mycket bättre. Men faktum är att liggmetoden är jävligt bra, för när man kn***ar så är det inte mycket annat som far genom hjärnan (på oss killar åtminstone) och det blir nån form av rensning av hjärnan. Visst börjar man tänka normalt efteråt men det sitter ändå kvar en stund efteråt och då hinner man somna gott.
Så dra på dig nya snygga underkläder och överaska din karl med något nytt så kanske det blir bättre :gnissla

Jag har inte hand om fakturorna alls, revisionsfirman som sköter det men jag ska nog be dem börja sälja dem. Jobbigt när det börjar röra sig om större summor som gör att man inte kan ta ut lön. Denna gång är det en summa under 20k men många bäckar små...

Kolla bara hur länge dom ligger ute med pengarna, det varierar lite hur länge dom vill ligga ute med stålarna om kunden krånglar.

Hansen.

Outlaw på deltid.
Gick med
27 Feb 2009
Hoj
Gixxer 1000 gatukrigare *såld...*
Blev nekad jobb, som jag var bombsäker på att jag skulle få..

Nu vet jag fan inte vad jag ska ta mig till :(

SJP

Lattepappa
Gick med
15 Apr 2007
Hoj
Tusenkubikade Falken & Vansinnesgrön plastmisil (i bitar)
Den invisibleshield grejjan man skall tejpa över luren platsar fan in på topp 5 över det hopplösaste jag någonsin försökt använda, det inkluderar saker från kinderägg. :gnissla

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Hoj
Ja
Jag har ägnat 4 timmar av mitt altansittande åt att laga en trasig spanjolettlåsning till altandörren.

Det blev en nödreparation, måste köpa nytt IAF... Jävla skitsystem.

Låssmeder! :mad:

Jävla ockrare.

För att byta en liten rund metallbit med ett fyrkatigt hål igenom tog dom åttahundra spänn!!!!

På ett dörrlås som jag själv hade skruvat loss och lämmnat in i deras butik.

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Varför hålla på så?

Två krav innan inkasso?
Många företag kör ett krav innan dom hotar med inkasso.

Dreggel

Alltid politiskt inkorrekt
Gick med
9 Jun 2007
Hoj
Suzuki GSXR750 1993/95, Suzuki GSXR1000 K6
Mensiga fruntimmer som tror att de får säga precis vad som helst och bete sig precis hur som helst bara för att de ha pms.

Dra åt helvete. Ordentligt!

Ulvhamne

Kraschmongo
Personal
Gick med
16 Oct 2010
Hoj
Literklubba, tjejhundra, och pendlarmoppe
Hela parkeringen e tom och självklart måste kärringen i sin Volvo parkera brevid min bil.

:6surkart hon borde veta bättre, jag blir förbannad :6surkart

Röd o orange skär sig!!!

;)

Det där har jag fan aldrig förstått... REnt allmänt så håller folk avstånd till varandra i det här landet, men när det gäller bilar så nog fan ska det trängas, stås nära och jävlas. :va:D

Pluggen

För mycket är lagom!
Gick med
26 Apr 2004
Hoj
Yamaha TRX850, Kawasaki GPZ900
Idag (precis som jag varit dom senaste månaderna) är jag förbannad för att jag blev tvingad att säga upp mig från jobbet och det där jeffla pissfacket VÄGRAR hjälpa mig, trots att jag varit medlem i över tio år...:huvet:huvet:huvet:huvet:huvet Det hade tamejfan varit mera produktivt att elda upp stålarna...:huvet:mad:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati