Idag är jag förbannad därför att...

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Fallout new vegas:huvet Inte nog med att spelhelvetet är beroendeframkallande, det är irriterande också:huvet Slåss vid stora dammen, och har precis aktiverat mina robotar för det enda syftet att hjälpa mig förinta legionen. Quest: Dra till legionen och sparka röv. Tro då fan att robotarna bara står på fel sida om porten in till legionens näste och vägrar göra ett skit, så att man själv får försöka mästra en hel bataljon av arga romare vilket resulterar i upprepade våldtäkter på undertecknad. Man blir sur:mad:

Maestro

Ny medlem
Gick med
23 May 2007
Hoj
Engelskt och japanskt
Va fan, i veckan gav jag italienarna och belgarna i uppgift att kolla och analysera vissa saker. Deadline var idag men de är inte klara och begär ett par dagars respit. Nu oroar jag mig för att den finansiella uppföjlning för maj månad inte blir blir klar samtidigt som min chef kräver det. :gnissla

Jag vill inte få skit för andras beteenden!

Mordecaien

Can do!
Gick med
22 May 2006
Hoj
Knappt
Natten har tillbringats med skallrande rutor och porslin under årtiondets åskväder.
Morgonen börjar strömlös. Luktar bränt om precis allting som inte var urkopplat, flertalet lampor kolsvarta. Ingen liten puff mao.

Ingen ström = inget vatten.
Ville inte rota i kylen heller eftersom jag inte hinner koppla in elverket förrän jag kommer hem i eftermiddag. Fick köpa frukost på macken påväg till praktiken.
Tack och lov fungerade nödbatterierna till cirkulationspumpen iaf.

Är sådär en aning seg för tillfället.

sportbike

Guest
Gick förbi ett par damer som haft nån form av loppisförsäljning mitt på torget och den ena hade vänt sitt plastbord upp och ner och försökte få loss benställningen.
Stannade till och höll en fot på bordet samtidigt som damen tog i allt vad hon pallade för att få loss benen.
Då släppte den och hon saftade i allt vad hon kunde på mitt smalben.
Kärring :mad:

sportbike

Guest
Gick förbi ett par damer som haft nån form av loppisförsäljning mitt på torget och den ena hade vänt sitt plastbord upp och ner och försökte få loss benställningen.
Stannade till och höll en fot på bordet samtidigt som damen tog i allt vad hon pallade för att få loss benen.

Och så är jag förbannad på datorjäveln åKcså !!!

Last edited:

Starstriker

Som man googlar får man svar
Gick med
27 Apr 2003
Hoj
BMW 1200GSA, 3x BMW C1 200

Och så är jag förbannad på datorjäveln åKcså !!!

Ett till dubbelt inlägg och du blir livstidsbananad! :mad:

Dibbe75

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2006
Hoj
Honda VFR 800 -08
Går ut med hunden på morgonen och ser att någon varit och vält hojen under natten! kåpa och tank har fått gräsliga repor, fotpinnen har gått av. Styret och kopplingshantaget har fått märken.

hyfsat irriterande! Fredag den 13:e var det visst också :p

Lou siffer

officiellt lammkött
Gick med
18 Jun 2005
Hoj
en kvadad en nedkappad och en trasig
Att jag får äta skit för att praktikanten är värdelös.
Och snart e han anstäld med samma lön som mig..

Billy

BRAAAAAAAAAAAP
Gick med
27 Sep 2008
Hoj
R6 -06
Idag är jag irriterad för att däckfirman som la på mitt nya bakdäck är inkompetenta. Dom struntade helt i den illröda pricken som visade var ventilen ska placeras och istället sätter dit en klämvikt på 10 g vid punkten. :mad:

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati